Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع سابق استقلال با اعلام باشگاه ام‌صلال قطر از این تیم جدا شد.

خبرگزاری میزان - باشگاه ام‌صلال قطر اعلام کرد قرارداد دو بازیکن خارجی‌اش شامل روزبه چشمی (ایران) و کایکی (برزیل) را برای فصل آینده تمدید نمی‌کند. چشمی و کایکی فقط در فصل اخیر لیگ ستارگان قطر در ترکیب ام‌صلال بازی کردند.

 

 

به گزارش میزان، پیش از این رسانه‌های از مذاکره فرهاد مجیدی با چشمی برای بازگشت به استقلال خبر داده بودند که باشگاه استقلال این خبر را تکذیب کرد، اما با توجه به شرایط موجود چشمی، احتمال بازگشت مدافع سابق استقلال به جمع آبی‌پوشان همچنان محتمل‌ترین گزین ممکن است هر چند گفته می‌شود این بازیکن از چند تیم دیگر در لیگ ستارگان پیشنهاداتی دریافت کرده است، اما ظاهراً این پیشنهادات چندان چشم‌گیر نبوده تا چشمی را مجاب به ادامه کار در قطر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه فوتبال در سال منتهی به جام جهانی قراردارد چشمی نیم نگاهی هم به پیراهن تیم ملی و حضور مجدد در جام جهانی دارد به همین دلیل به دنبال بهترین انتخاب است تا شانس مجدد حضور در جام جهانی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: چشمی به ام صلال پیوست

انتهای پیام/

برچسب ها: روزبه چشمی فرهاد مجیدی استقلال

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استقلال روزبه چشمی فرهاد مجیدی استقلال ام صلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، محمد قریشی مدافع ذوب آهن پس از شکست برابر استقلال و در جمع خبرنگاران گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. در روزی که حقمان باخت نبود، شکست خوردیم. به تیم استقلال تبریک می‌گویم. ولی من افتخار می‌کنم که در چنین تیمی بازی می‌کنم.

او ادامه داد: تا دقیقه 90 برابر صدرنشین لیگ و تیمی که برای قهرمانی تلاش می‌کند، واقعا شجاعانه بازی کردیم. هر کاری که توانستیم انجام دهیم ولی برد و باخت در بازی هست و به استقلال تبریک می‌گویم.

مدافع ذوب آهن اضافه کرد: من فقط می‌خواهم درباره یک مورد صحبت کنم و جز این درخصوص چیز دیگری حرف نمی‌زنم. دقیقه 75 بازی، آقای کوپال ناظمی با چه توجیهی می‌خواهند بگویند که چرا روزبه چشمی را اخراج نکردند؟ روی چه حسابی؟

وی با اشاره به خطای روزبه چشمی گفت: صد در صد کارت زرد دوم داشت. من واقعا نمی‌دانم. واضح‌ترین صحنه‌ای که می‌تواند اتفاق بیفتد. همه چیز واضح بود، می‌توانست در دقیقه 75 روزبه را اخراج کند. بازی یک بر یک بود و ما چند ضدحمله زده بودیم و قطعا می‌توانستیم برنده بازی باشیم. داور این کار را نکرد و متأسفانه بازی را باختیم.

قریشی همچنین درخصوص درگیری میان حامدی‌فر و رضایی نیز توضیح داد: ما داخل رختکن بودیم ولی فیلم آن موجود است. اگر کمیته انضباطی بخواهد کاری انجام دهد، سند آن وجود دارد. این درگیری به بازی رفت بازمی‌گردد که در جریان مسابقه یک سری اتفاقات رخ داده بود.

دیگر خبرها

  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • کامیابی‌نیا: چشمی حداقل باید سه بار اخراج می‌شد!
  • قریشی: داور برای اخراج نکردن چشمی توجیهی ندارد
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • کامیابی‌نیا: چشمی باید ۳ بار اخراج می‌شد!
  • دزفولی: چشمی باید اخراج می‌شد/ دور ربیعی ملیجک نیست!+فیلم
  • کامیابی‌نیا: بازیکن استقلال حرکت زشتی کرد/ چشمی سه بار باید اخراج می‌شد+فیلم
  • بازیکن سابق پرسپولیس: روزبه چشمی باید سه بار اخراج می شد
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • پایان کار بانوان ایران در تفنگ ۱۰ متر جام جهانی تیراندازی