Web Analytics Made Easy - Statcounter

سه تورنمنت فوتسال مردان قاره آسیا به همراه دو تورنمنت بانوان به زمانی دیگر موکول شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) از اعمال تغییرات جدید در تقویم مسابقات ملی این قاره خبر داد.

AFC اعلام کرد که به دلیل چالش‌هایی نظیر برنامه‌ریزی سفر، ملاحظات پزشکی چندین کشور و قرنطینه، انعطاف‌پذیری بیشتری برای زمان دور انتخابی رقابت‌های جام ملت‌های فوتبال بانوان آسیا 2022 خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب کنفدراسیون فوتبال آسیا پس از مشورت با فدراسیون‌های عضو، تاریخ نهایی این مسابقات را که قرار بود 13 تا 25 سپتامبر (22 شهریور تا 3 مهر 1401) برگزار شود، مشخص خواهد کرد.

کمیته اجرایی AFC همچنین با درخواست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر لغو مسابقات فوتسال زیر 20 سال آسیا 2021 و رقابت‌های قهرمانی فوتسال بانوان آسیا 2020 موافقت کرد.

آماده‌سازی تیم ملی فوتسال برای جام جهانی با صف‌آرایی مقابل کوزوو و موزامبیک

همچنین دور انتخابی جام ملت‌های فوتسال آسیا 2022 کویت که قرار بود 13 تا 24 اکتبر (21 مهر تا 2 آبان) برگزار شود، به اول تا 15 آوریل 2022 (12 تا 26 فروردین) منتقل شد. پیش از این 16 تا 27 فوریه (27 بهمن تا 8 اسفند) به عنوان تاریخ جام ملت‌های آسیا مقرر شده بود که مطابق برنامه جدید، این مسابقات از 25 سپتامبر تا 20 اکتبر (3 تا 28 مهر سال 1401) تغییر یافت.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتسال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران فوتسال ایران فوتسال فوتسال بانوان ایران فوتبال بانوان ایران فوتسال ایران فوتسال جام ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تیم ملی فوتسال کشورمان با برتری ۴ بر یک مقابل تایلند برای سیزدهمین بار به قهرمانی جام ملت‌های آسیا رسید.

از ابتدای این مسابقات یک گردن‌بند و پلاک روی سینه وحید شمسایی توجهات را به خودش جلب کرد و با توجه به نوع لباس پوشیدن سرمربی تیم ملی، این موضوع بیشتر به چشم آمد.

طبق پیگیری‌های خبرنگاران مشخص شد نام حضرت زهرا (س) روی این پلاک نقش بسته است. شمسایی این پلاک را از زمان بازیگری خود روی گردن‌بندش می‌انداخت و با توسل به نام صدیقه طاهره وارد مسابقات می‌شد.

در واقع این پلاک برای اسطوره فوتسال کشورمان خوش یمن بوده است.

نکته مهم این است که با وجود پاره شدن بخشی از زنجیر این گردنبند، شمسایی همچنان علاقه زیادی به استفاده از آن دارد.

بیشتر ببینید:

تصاویری زیبا از جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات قهرمانی آسیا کد خبر 848098 منبع: فارس برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی ورزش تایلند

دیگر خبرها

  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • چهارسوی ورزش خوزستان
  • تغییر زمان و مکان کشتی آزاد جام تختی
  • ماجرای گردن‌بند خاص شمسایی در جام ملت‌ها | عکس
  • قضاوت قربانی در مسابقات جام ملت های زیر ۱۷ سال دختران
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • عکس/جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال در مسابقات جام ملت های آسیا
  • قالیباف: توانمندی قهرمانان ما فراتر از قاره پهناور آسیا است
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • جام ملتهای فوتسال آسیا | ازبکستان سوم شد