Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، بر اثر رانش زمین به دنبال باران‌های سیل آسا دو روز اخیر در شهر آتامی در مرکز ژاپن، دستکم سه نفر جان باختند و از سرنوشت بیش از صد نفر هم خبری نیست.

خبرگزاری کیودو اعلام کرد به دنبال سیل و رانش زمین در شهر ساحلی آتامی در ۹۰ کیلومتری جنوب غربی توکیو، دستکم سه نفر کشته شدند و هنوز از وضعیت ۱۱۳ نفر هیچ اطلاعی در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باران‌های سیل آسا و رانش زمین یادآور بلایای طبیعی از جمله زمین لرزه، فوران آتشفشان و سونامی هستند که ژاپن -کشوری که پایتخت آن قرار است این ماه میزبان المپیک تابستانی باشد- با آن‌ها درگیر است.

رانش زمین روز شنبه در ساعت ۱۰ و سی دقیقه به وقت محلی رخ داد. گل و لای تا دو کیلومتر در امتداد رودخانه به سمت دریا، منطقه را فراگرفته است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رانش و نشست زمین حوادث طبیعی مفقود شدن رانش زمین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه

ارتش رژیم صهیونیستی دوشنبه شب اعلام کرد که ۲ نظامی این رژیم در مرکز غزه کشته شدند.

به گزارش مشرق از الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۲ افسر ارتش روز گذشته در مرکز نوار غزه کشته شدند.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، ۲ نظامی کشته شده گروهبان عیدو اویو ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره کلکادین مهیری ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند.

این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در سطح داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

همچنین آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند هم با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

آمار و نام نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی در جنگ غزه براساس دستور العمل این رژیم و پس از صدور اجازه ویژه منتشر می‌شود و نام‌های اعلامی، ملاک آمار واقعی کشته شده‌ها نیست.

دیگر خبرها

  • بهترین فیلم های سامورایی قرن بیست و یکم؛ از The Last Ronin تا ۱۳ Assassins (+عکس)
  • بلاتکلیفی ۱۲۰۰ نفر مالباخته زمین‌های هفت‌آسیاب سنندج
  • پیش بینی هواشناسی؛ بارش شدید باران در 15 استان کشور، از امروز تا جمعه
  • پیش‌بینی وضعیت هوا طی چهار روز آینده/ بارش باران و رعد و برق در این نقاط
  • در سال ۱۸۱۶ جهان شاهد سالی بدون تابستان بود
  • ۱۵۵ کشته و زخمی در سیل و رانش زمین در کنیا
  • هلاکت ۲ نظامی صهیونیست در مرکز غزه
  • شکسته شدن سد در کنیا با ۴۹ کشته و ۱۰۹ زخمی
  • سالی خاص در تاریخ زمین؛ این کوه باعث شد تابستان از تقویم حذف شود +تصویر
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین