Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، از بامداد امروز آب برخی از مناطق و محلات اردبیل با قطعی یا افت شدید مواجه شد که برای پیگیری این مساله با مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گفت‌وگویی انجام دادیم.

حسن لایقی، مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل صبح امروز در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: با توجه به اتفاق پیش آمده در ورودی خط انتقال تصفیه‌خانه آب شرب شهرستان اردبیل، خوشبختانه با تلاش چندین ساعته مدیریت و همکاران شرکت آب و فاضلاب استان مشکل حل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احتمال قطعی آب تا ساعت ۱۲ شب

وی افزود: به‌دلیل این‌که مخازن ذخیره آب شرب خالی شده و انتقال آب به مخازن و شبکه داخل شهری زمان‌بر خواهد بود، لذا آب شرب شهر اردبیل امروز تا ساعت ۱۲ شب با افت فشار و احتمال قطعی مواجه خواهد بود.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل ادامه داد: از شهروندان محترم تقاضا می‌شود ضمن رعایت اصل صرفه‌جویی و مدیریت مصرف آب، از ذخیره‌سازی بیش از اندازه و مصارف غیرضروری جدا خودداری نموده تا برای مصارف ضروری دچار کمبود آب نشده و این مقطع حساس را با کمترین تنش آبی سپری کنیم.

اعزام تانکرهای آب‌رسانی سیار به نقاط مختلف شهر اردبیل

لایقی بیان کرد: ضمن عذرخواهی از مشترکان محترم بابت قطعی و افت فشار آب در روزهای اخیر، تقاضا می‌گردد در صورت داشتن هرگونه مشکل در حوزه آب، با واحد ارتباطات مردمی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل به شماره ۱۲۲ تماس حاصل نمایند.

وی گفت: لازم بذکر است تانکرهای آب‌رسانی سیار شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل برای خدمت‌رسانی به مشترکین و شهروندان گرامی در شهرک‌های کوثر، مخابرات، پیله‌سحران، دادگستری، نیایش، نیروی انتظامی مستقر بوده و برای شهرک‌های نادری، کشاورزی و کارشناسان در حال اعزام است.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: قطعی آب اردبیل آب شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۱۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد

وزیر بهداشت در حکمی، مجید احمدی را به عنوان سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایسنا و بنابر اعلام وزارت بهداشت، متن این حکم وزیر بهداشت خطاب به مجید احمدی آمده است:

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. »

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • جهاد آبرسانی در ۶۹ روستای ایلام از ابتدای سال جاری آغاز شده است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • برجسته‌ترین ویژگی‌های اپل واچ جدید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت منصوب شد
  • قطعی موقت جریان برق در ۳ شهرستان گیلان
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • افت شدید فشار آب شهرستان رودبار، امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳