Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه ایرنا، روزنامه «اکسپرس» در مقاله‌ای با عنوان «رئیس جمهوری جدید ایران، انتظارات و بیم‌ها» به سابقه برگزاری انتخابات پارلمانی و ریاست جمهوری در کشورمان پرداخت و به روند رقابت نامزدهای انتخاباتی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری، کسب بیشترین میزان آرا توسط حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی و سابقه فعالیت وی در دستگاه قضایی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله ضمن اشاره به اولین کنفرانس مطبوعاتی رئیس جمهوری منتخب ایران با رسانه‌های داخلی و خارجی پس از اعلام رسمی پیروزی وی در انتخابات اخیر، آمده است: جدای از ادعاها و ملاحظات کشورهای غربی نسبت به ایران و یا رئیس جمهوری منتخب آن، آقای رئیسی خیالی برای انعطاف پذیری مقابل غرب ندارد بلکه وی برای تامین حقوق ایران عزم جدی برای مقاومت دارد.

اکسپرس نوشت: کشورهای غربی مدعی نقض حقوق بشر از سوی ایران هستند اما آنان باید بدانند که برای رفع مسائل خود با تهران، باید با رئیس جمهوری جدید ایران وارد تعامل شوند.

همچنین رئیس جمهوری جدید ایران مخالف هرگونه دیدار با جوبایدن همتای آمریکایی خود است و آن را به صراحت عنوان کرد اما همزمان از طرف‌های غربی به ویژه ایالات متحده خواست تا به قانون شکنی پایان داده و به وعده‌های خود عمل کنند.

این روزنامه اردو زبان پاکستان افزود: رئیسی خیالی برای عقب نشینی ندارد بلکه مصمم به مقاومت در برابر فشارها و به زانو درآوردن عوامل آن است. بنابراین غربی‌ها راه دشواری را درپیش خواهند داشت.

نخست وزیر پاکستان شب گذشته (یکشنبه) طی تماس تلفنی با رئیس جمهوری منتخب کشورمان، با تبریک پیروزی حجت الاسلام و المسلمین «سید ابراهیم رئیسی» ، این پیروزی را تجلی اعتماد ملت کشورمان دانست و از رئیس جمهوری منتخب برای سفر به پاکستان دعوت کرد.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ برجام سید ابراهیم رییسی پاکستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰؛ حضور مردم در روز تعیین سرنوشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ برجام سید ابراهیم رییسی انتخابات ۱۴۰۰ برجام سید ابراهیم رییسی پاکستان رئیس جمهوری منتخب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال

265 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900130

دیگر خبرها

  • ببینید | اولین واکنش معاون ابراهیم رئیسی به خبر فشار دولت بر شرکت‌های اقتصاد دیجیتال
  • در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • توجیه روزنامه دولت: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیس جمهور ، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • روزنامه دولت توجیه کرد: در جلسه اهدای مدرک افتخاری به رئیسی، رئیس هیات امنا حضور داشت!
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی در کراچی
  • واکنش به حواشی دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • واکنش خبرگزاری دولت به انتقادات پیرامون دکترای افتخاری رئیسی در پاکستان
  • طرح ادعاهای بی‌اساس علیه دکترای افتخاری رئیسی از دانشگاه کراچی
  • بررسی ادعاها درباره مدرک دکترای افتخاری رئیسی
  • (ویدیو) عصبانیت تروریست‌های پاکستان از سفر رئیسی از زبان معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهوری