Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، به دلیل ادامه پاندمی کرونا و محدودیت هایی که در جریان بازی های المپیک ۲۰۲۰ اعمال خواهد شد، برگزاری رویدادهای مختلف این دوره بازی ها بله لحاظ حضور تماشاگران متفاوت از ادوار گذشته خواهد بود طوریکه تصمیم به حذف تماشاگران خارجی گرفته شده و در مورد تماشاگران داخلی هم حضور حداکثر ۱۰ هزار نفر در هر سالن مجاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینگونه تصمیم گیری کمیته برگزاری بازی های المپیک توکیو شامل مراسم افتتاحیه هم شده است طوریکه طبق اعلام این کمیته و کمیته بین المللی المپیک (IOC) کشورها می توانند تنها ۱۰ نماینده در مراسم رژه شرکت داشته باشند.

با این اوصاف کمیته بین المللی المپیک در راستای توازن جنسیتی در مورد پرچمداران کاروان کشورها برای رژه در مراسم افتتاحیه تصمیمی جدید اتخاذ کرده است؛ این کمیته از کشورهای شرکت کننده در بازی های ۲۰۲۰ درخواست کرده که دو پرچمدار داشته باشند؛ یک پرچمدار در بخش مردان و یک پرچمدار در بخش بانوان.

در همین راستا کمیته المپیک ژاپن که میزبان المپیک است روز دوشنبه اعلام کرد، «رویی هاچیمورا» بازیکن تیم ملی بسکتبال مردان و «یوی سوساکی» عضو تیم ملی کشتی بانوان خود را به عنوان پرچمداران کاروان کشورش در المپیک توکیو معرفی کرده است.

طبق اعلام سایت kyodo news «یوی سوساکی» امید ژاپنی ها به کسب مدال طلاست، «رویی هاچیمورا هم تجربه بازی در لیگ حرفه‌ای آمریکا (NBA) را دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حضور دو پرچمدار در کاروان هر کشور برای شرکت در مراسم افتتاحیه بازی های المپیک تصمیمی است که از سوی کمیته بین المللی پارالمپیک و برای کشورهای شرکت کننده در پارالمپیک توکیو هم گرفته شده است.

این درحالی است که کاروان المپیک ایران یک پرچمدار دارد؛ صمد نیکخواه بهرامی کاپیتان تیم ملی بسکتبال مسئولیت پرچمداری کاروان اعزامی ایران در مراسم افتتاحیه اول مردادماه بر عهده دارد. وی از میان چهار گزینه دیگر انتخاب شد که همگی عضو تیم های مردان بودند.

این در حالی است که کاروان ورزش ایران ۱۰ ورزشکار در بخش بانوان دارد. در روز افتتاحیه بازی های المپیک هم بانوان تیرانداز در توکیو حضور دارند با این حال تنها یک پرچمدار برای کاروان ایران انتخاب شده آنهم در بخش مردان.

تلاش خبرنگار مهر برای گفتگو با مسئولان کاروان ورزش ایران برای رسیدن به پاسخ این پرسش که چرا کاروان ورزش ایران دو پرچمدار را به مسئولان برگزاری المپیک معرفی نکرده است، بی نتیجه ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صمد نیکخواه بهرامی کاروان ورزش ایران المپیک 2020 توکیو پرچمدار کاروان ایران صمد نیکخواه بهرامی کاروان ورزش ایران کمیته ملی المپیک بازی های المپیک مراسم افتتاحیه دو پرچمدار یک پرچمدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد

به گزارش خبرگزاری مهر، در جریان برگزاری دومین اجلاس همکاری‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و کشورهای آفریقایی، کمیته همکاری‌های کشاورزی با حضور نمایندگان معاونت آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در سالن اجتماعات سازمان مدیریت صنعتی برپا شد.

با توجه به درخواست وزرای تجارت دو کشور نیجر و آفریقای مرکزی از ایران جهت حمایت از بخش کشاورزی، نمایندگان و مدیران بخش‌های مختلف ظرفیت‌ها و توانمندی‌های کشور را ارائه کرده و فریبرز عباسی، مشاور وزیر و مجری طرح توسعه سامانه‌های نوین آبیاری نیز توضیحاتی در رابطه با تجارب بخش دولتی و شرکت‌های بخش خصوصی مرتبط در حوزه آب و آبیاری ارائه کرد.

همچنین توانایی‌های ایران در زمینه‌های گوناگون مدیریت پایدار خاک و به ویژه مطالعات خاک‌شناسی و تهیه نقشه‌های مدیریت‌پذیر و تولید و صادرات کودها و اصلاح کننده‌های زیستی خاک نیز معرفی شد.

در پایان آمادگی ایران برای حضور در کشورهای آفریقایی و همکاری در اجرای پروژه‌های آب و خاک اعلام شد.

کد خبر 6092123

دیگر خبرها

  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • حرکت کاروان عزاداری شهادت امام صادق (ع) از میدان المپیک تا دانشگاه علامه طباطبایی 
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد
  • کمیته همکاری‌های کشاورزی ایران و آفریقا تشکیل شد
  • افزایش ظرفیت صادراتی خراسان شمالی دستاورد نمایشگاه اکسپو است
  • رسمی؛ حسن یزدانی بدون مسابقه به المپیک پاریس می رود