Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@10:54:41 GMT

مهاجم فرانسوی الهلال راهی لیگ ترکیه می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۲۳۲۰

رسانه ترکیه ای از پیشرفت مذاکرات میان بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال و باشگاه آدنا دمیر اسپور و توافق احتمالی دو طرف خبر داد.

به گزارش "ورزش سه"، پس از حضور موسی مارگا در الهلال، اخبار زیادی پیرامون آینده بافتیمبی گومیس مهاجم فرانسوی الهلال در رسانه ها منتشر شد و در حالیکه یک سال از قرارداد این بازیکن با آبی های ریاض باقی مانده است، اما هنوز آینده او برای فصل بعد به صورت رسمی مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وب سایت yenialanya ترکیه نوشت که رئیس باشگاه آدنا دمیر اسپور پس از مذاکراتی که با گومیس داشته، با او به توافقاتی دست یافته است. این روزنامه نوشت که آدنا دمیر اسپور پس از اینکه موفق شد یونس بلهنده هافبک مراکشی گالاتاسرای را به خدمت بگیرد، حالا در پی جذب گومیس است.


ظاهرا مدیران این باشگاه ترکیه ای، بر سر قراردادی یک ساله با گزینه تمدید برای سال بعد و دستمزد سالیانه 2 و نیم میلیون یورو، با بافتیمبی گومیس به توافق رسیده اند و طبق ادعای این وب سایت، انتظار می رود که مهاجم فرانسوی الهلال تا هفته آینده قراردادش را با دمیر اسپور به امضا برساند.


گومیس که از گالاتاسرای راهی الهلال شد، یک فصل را با با یونس بلهنده در تیم کهکشانی های ترکیه هم تیمی بوده و مدیران آدنا دمیر اسپور نیز از این قضیه استفاده کرده و برای جلب رضایت گومیس، از روابط خوب او و بلهنده بهره برده اند.


طبق ادعای این سایت ترکیه ای، انتظار می رود که گومیس با فهد بن نافل رئیس باشگاه الهلال بر سر پرداخت مبلغی معقول جهت دریافت رضایت نامه اش به توافق برسد و این مهاجم فرانسوی پس از 124 بازی با پیراهن الهلال و به ثمر رساندن 95 گل، از این تیم جدا شود. الهلال حریف استقلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیاست و دو تیم باید 22 شهریور به مصاف هم بروند.

عربستان بافه تمبی گومیس الهلال عربستان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عربستان الهلال عربستان مهاجم فرانسوی الهلال آدنا دمیر اسپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس

فقط برای سرگرمی

کجاشو دیدی؟ اینجا تازه 2 هیچه سطح دشواری بازی های فیفا آپدیت شد مدافعان منچستریونایتد مقابل اولیسه در همین حین، در لیگ زامبیا این بازیکن به عنوان بهترین بازیکن ماه انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد فلش بک به زمانی که بایرن صاحب یک ضربه آزاد شد و کروس، ریبری و روبن سنگ کاغذ قیچی زدند تا مشخص شود کدامیک ضربه را بزنند کاسمیرو و جانی اوانز مقابل کریستال پالاس کاسمیرو هر زمان یونایتد به او نیاز دارد طرح هواداران الاهلی برای دیدار با الهلال و الهلال 2-1 پیروز شد الهلال در X:
درس شماره یک: مراقب باش چه چیزی را آرزو می کنی
درس شماره دو: درس شماره یک را فراموش نکن تن هاخ مربی خوبیه. فقط باید روی تاکتیک هاش، روش های تمرینیش، رفتار کاری، ساختار دفاعی، پرس و استعدادش کار کنه هواسکورد:
کاسمیرو امشب 8 بار مقابل پالاس دریبل خورد. یک رکورد در لیگ برتر امسال برای یک بازی

خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس:

 

ویدئویی که هواداران اینتر از 6 پیروزی متوالی خود مقابل میلان منتشر کرده اند:

 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی الهلال و الاهلی + فیلم
  • فوتبال از دریچه فان؛ کاسمیرو و خط دفاعی منچستریونایتد مقابل کریستال پالاس
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر
  • کایسری و مشکل قدیمی مصدومیت‌های کریمی
  • یک خبر جدید درباره علی کریمی
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • رونالدو:‌ رکوردها به دنبال من هستند
  • فرار یاران محمدی از بحران با یک گل
  • غیبت مشکوک لژیونر‌های ایران در ترکیه
  • علی کریمی و حسینی دوباره از لیست خط خوردند