Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئولان کمیته ملی المپیک در حالی هفته گذشته نسبت به برگزاری مراسم بدرقه کاروان اعزامی به توکیو در روز چهارشنبه هفته جاری (۱۶ تیرماه) به جمع بندی رسیدند که روز جمعه وزارت بهداشت وضعیت پایتخت را به لحاظ گستردگی و شیوع ویروس کرونا قرمز اعلام کرد.

همین مسئله در مورد مراسم بدرقه ابهاماتی ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ابهامات امروز دوشنبه درنشست مشترک میان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش، سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و نصرالله سجادی سرپرست کاروان المپیک بررسی می شود تا در مورد برگزار شدن مراسم بدرقه، عدم برگزاری یا برگزاری در شرایط خاص تصمیم گیری نهایی اتخاذ شود.

پیش از این قرار بود مراسم بدرقه کاروان المپیک در روز پایانی هفته المپیک (۱۰ تیرماه) در اراضی عباس آباد و در جوار بلندترین پرچم ایران برگزار شود اما در فاصله دو روز مانده به روز مقرر، برگزاری آن لغو و به زمان دیگری موکول شد.

بعد از آن بود که ۱۶ تیرماه به عنوان زمان بدرقه کاروان المپیک تعیین شد.

سی و دومین دوره بازی های المپیک طی روزهای اول تا ۱۷ مردادماه در توکیو برگزار می شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر المپیک 2020 توکیو سید رضا صالحی امیری کمیته ملی المپیک مسعود سلطانی فر بدرقه کاروان مراسم بدرقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی

دریافت 7 MB

به گزارش همشهری آنلاین، پیکر مرحوم زنده‌یاد مسعود اسکویی گوینده، کارشناس و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو امروز با حضور مسئولین صداوسیما، وزارت ورزش، پیشکسوتان، روسای فدراسیون‌ها و چهره‌های ورزشی در مسجد بلال برگزار شد.

تصاویری از مراسم تشییع زنده‌یاد مسعود اسکویی، گوینده و مجری ورزشی و پیشکسوت رادیو ببینید.

کد خبر 849275 منبع: مهر برچسب‌ها رسانه - رادیو تلویزیون مجری خبر مهم تلویزیون - صدا و سیما

دیگر خبرها

  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • عمو مسعود باشکوه بدرقه شد
  • اعلام زمان برگزاری مراسم قرعه کشی جام جهانی فوتسال
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • قهرمانی حنیفی و یزدانی در پایان هفته دوم تور جهانی تنیس
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • تصاویری از مراسم بدرقه زنده یاد مسعود اسکویی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد