Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:20:43 GMT

موج پنجم کرونا در کمین مشهد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۲۶۵۳

موج پنجم کرونا در کمین مشهد

به گزارش استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدرضا حیدری رئیس شورای اسلامی شهر مشهد روز دوشنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: با توجه به هشدارهای مسئولان وزارت بهداشت، موج پنجم ویروس کرونا در کمین مشهد است؛ در این شرایط، باید با نظارت، کنترل و رعایت دستورالعمل‌ها به تکلیف خود عمل کنیم، مدیران نیز که باید با واکسیناسیون به موقع به وظیفه خود عمل می‌کردند، هرچه زودتر به این کار سرعت ببخشند تا جامعه ایمنی داشته‌ باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به هشدارهای موج پنجم کرونا، افزود: اکنون در شرایط تغییرات اقلیمی و بحران آب و برق قرار داریم، که اگرچه این موضوع تقریبا مشکلی جهانی است، اما مجلس هفتم شورای اسلامی، با تثبیت قیمت حامل های انرژی، سراشیبی ناکارآمدی این صنعت را کلید زد و با این اقدام سرمایه گذاری در صنعت آب و برق روند نزولی به خود گرفت.

بیشتر بخوانید

شمارش سریع و بی سابقه آرای انتخابات شورای شهر مشهد

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: هم اینک نیز کشور با صنعتی فرسوده و توسعه نیافته در حوزه آب و برق مواجه است و مقصرانی که با رویه غیرکارشناسی این مشکلات را ایجاد کردند باید پاسخگو باشند، از مردم نیز خواهش می‌کنیم سرانه مصرف را رعایت کنند.

حیدری بیان کرد: خدا نیز در قرآن به قلم سوگند یاد کرده است که نشانه حرمت نوشتن است و ارزش هر قلم به پیام آن است و مهم است این قلم در دست چه کسانی باشد.

او همچنین با گرامیداشت روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تصریح کرد: شهرداری‌ها بار سنگینی از دوش دولت برداشته‌اند و نظام شورایی بخشی از مسئولیت بزرگ دولت را عهده دار شده و دولت و مجلس نیز در قبال این خدمات باید به کمک آنها بیایند.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد تاکید کرد: در شرایط نابسامان اقتصادی اگر اتفاقاتی در شهرها می‌افتد مربوط به پروژه‌های عمرانی شهرداری‌هاست، بدنه شهرداری مشهد نیز در چهار سال گذشته تلاش ارزشمندی داشته است که قابل تقدیر است.

حیدری اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب مشهد و برق منطقه‌ای با ارسال نامه‌ای به شورای شهر در خصوص وضعیت یک ماه آینده این کلانشهر اظهار نگرانی کرده‌اند و باید در اکران شهری هشدارها و فرهنگسازی در این خصوص صورت گیرد تا متولیان امر در سطح کلان اقدامات لازم را انجام دهند.

احمد نوروزی عضو شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این نشست گفت: به منتخبین مردم در دوره ششم شورای شهر تبریک می‌گویم؛ قطعا برای کسانی که رای دادند و یا رای ندادند کار خواهند کرد.

او افزود: شهرداری را در شرایط نامناسب تحویل گرفیتم و رکود نیز در کشور داشتیم، اما بسیار درخشان عمل کردیم؛ در مناطق پیرامونی نوع نگاه را از کالبدی به اجتماعی تغییر دادیم.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: ۴۱ دفتر در بافت‌های فرسوده و پیرامونی تاسیس کردیم، در حوزه قطار شهری از ۷۵۰۰ میلیارد تومان هزینه شده که ۵ هزار میلیاردش در این دوره بوده است.در بافت پیرامون حرم کار بی نظیری شکل گرفت و قابل مقایسه با کار انجام شده در ۱۰ سال قبل از آن است.

انتهای پیام//ف.ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر مشهد بافت فرسوده شورای اسلامی شهر مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون فنی عمرانی شهردار تهران امروز  سه شنبه ۱۱ اردیبهشت درباره طرح‌های امتداد یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد.

به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران ، امروز در دویست سی و دومین جلسه شورا، خرانه دار شورای اسلامی شهر تهران درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲، گزارش خواهد داد و در ادامه از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران رونمایی خواهد شد.

علیرضا نادعلی افزود: نطق پیش از دستور ناصر امانی عضو شورای شهر تهران درباره محله جوادیه در منطقه ۱۶ شهرداری تهران هم قرائت خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و یک فوریت طرح اصلاحیه ماده ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده خدمات آب و فاضلاب در دستور کار جلسه امروز شورای شهر قرار دارد.

علیرضا نادعلی افزود: لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و همچنین لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران هم در نشست شورا بررسی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • حضور مردم در امر اقتصاد راهگشا است + فیلم
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • طرح‌های یادگار امام و آزاد راه شهید شوشتری زیر ذره بین شورا
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • شوراهای شهر تنها شورای شهرداری نباشند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • بازداشت ۳۷ عضو شوراهای استان تهران در سال ۱۴۰۲
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا