Web Analytics Made Easy - Statcounter

رقم اعلام شده از سوی کارگزار، تعجب پرسپولیسی ها را برانگیته است. آن ها که سال قبل حداقل پرداختی 110 میلیارد تومان را قبول کرده بودند، در سال دوم خواهان پرداخت تنها 40 میلیارد تومان هستند.

باشگاه پرسپولیس که این روزها تیم فوتبالش این شانس را دارد که برای پنجمین سال پیاپی، جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرد، این روزها درگیر یک بحران مالی بزرگ شده که اگر برای حل آن قدمی برداشته نشود، احتمالا نتایج تیم را هم تحت‌الشعاع قرار خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری و به نقل از ایسنا؛ سرخ‌ها که این فصل سال اول قرارداد خود با کارگزارشان را پشت سر گذاشتند، با همه نقص‌ها و مشکلات در نهایت به پایان فصل نزدیک شدند اما از آنجایی که بخش زیادی از پرداختی‌های کارگزار در این فصل صرف هزینه‌ها و قراردادهای فصل گذشته شده بود، مشکلات زیادی برای پرسپولیس در لیگ بیستم ایجاد شد. با وجود اینکه عملا به پایان سال اول قرارداد رسیده‌ایم، اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که فردا (سه‌شنبه) باید هفته بیست‌وششم را پشت سر بگذارند، فقط ۶۰ درصد مبالغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند که این موضوع هم باعث اعتراض آنها شده است.

پرسپولیس و کارگزار در حالی به پایان سال اول همکاری خود در قرارداد سه ساله رسیدند که بر اساس الحاقیه امضا شده در ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۹، کارگزار باید تا پایان اردیبهشت ۱۴۰۰، کف قرارداد ۱۱۰ میلیارد تومانی (۹۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان خالص) را به پرسپولیس پرداخت می‌کرد که بر اساس ادعای باشگاه و شواهد موجود این رقم پرداخت شده اما نکته جالب اینجاست که برای سال دوم همکاری، کارگزار مبلغ پیشنهادی عجیبی برای کف قرارداد ارائه کرده است.

بر اساس اطلاعاتی که منابع مطلع در باشگاه پرسپولیس در اختیار ایسنا قرار دادند، کارگزار پرسپولیس به این باشگاه اعلام کرده به خاطر مشکلات اقتصادی موجود، برای سال دوم همکاری، کف درآمد ۴۰ میلیارد تومانی را برای باشگاه تامین می‌کند و اگر درآمد همکاری دو طرف بیشتر شد، پرداختی به باشگاه هم بیشتر خواهد بود. این یعنی کارگزاری که در سال اول همکاری پذیرفت کف درآمدی ۱۱۰ میلیاردی در تعهدش وجود داشته باشد، برای سال دوم فقط تعهد می‌کند که ۴۰ میلیارد تومان پرداخت کند و درآمد بیشتر از این برای پرسپولیس، منوط به درآمد بیشتر کارگزار است.

در هفته‌های اخیر مذاکراتی از سوی مدیران پرسپولیس و کارگزار انجام شد تا درباره نحوه همکاری تصمیم‌گیری شود اما پیشنهاد عجیب کارگزار کار را برای پرسپولیس بسیار سخت کرده است. از آنجایی که مدیران پرسپولیس یک بار هم به صورت کتبی درخواست فسخ قرارداد داده بودند، به نظر می‌رسد خیلی هم راضی به ادامه همکاری نیستند اما به نظر می‌رسد که چارچوب قرارداد در دوره مدیران قبلی طوری تنظیم شده که فسخ یک طرفه قرارداد تبعاد سنگینی برای پرسپولیس به همراه دارد.

در این میان از مدیران پرسپولیس انتظار می‌رود با شفافیت بیشتری نسبت به این موضوع رفتار کنند و رسما اعلام کنند که آیا همکاری با کارگزار، منابع مالی لازم باشگاه را تامین می‌کند یا خیر و اگر تامین نمی‌شود، تبعات فسخ قرارداد چیست؟ اگر منابع مالی لازم در همکاری با کارگزار تامین می‌شود، چرا پرسپولیس این روزها به کمک نقدی هواداران دل بسته است؟

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با هوشنگ نصیرزاده: دهداری اولین کسی بود که با بازیکن سالاری مبارزه کرد؛ اعتبار انتخاب رسانه‌ای بیشتر است برنامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد مهدی طارمی در بین نامزد‌های بهترین بازیکن فصل پرتغال رن آماده مذاکره برای فروش ادواردو کاماوینگا با حدود 30 میلیون یورو بایرلورکوزن پیشنهادات دریافتی برای پاتریک شیک را بررسی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: میلیارد تومان برای پرسپولیس سال دوم سال اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟

انتهای فصل قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس به پایان می رسد

طرفداری | قرارداد مهدی ترابی، وینگر پرسپولیس در پایان فصل به اتمام می‌رسد و این بازیکن تصمیم خود را برای جدایی از پرسپولیس گرفته است.

با توجه به حضور یحیی گل‌محمدی و حمید مطهری در تراکتور، ترابی به عنوان بازیکن هدف این تیم برای نقل و انتقالات قرار گرفته است.

حتی شایعه شده ترابی از طریق یک واسطه در حال مذاکره با تراکتور تبریز است و با توجه به پیشنهاد مالی خوب تراکتور این انتقال قطعی به نظر می‌رسد.

ترابی در مراسم یادبود همسر محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور نیز حاضر شده بود که سر و صدای زیادی به پا کرد.

در روزهای گذشته اخبار زیادی در مورد گلایه و ناراحتی بازیکنان پرسپولیس بابت عدم صحبت برای تمدید قرارداد منتشر شد و ترابی نیز یکی از بازیکنانی بوده که پرسپولیس تاکنون برای تمدید قرارداد صحبتی با وی نداشته است.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • آمادگی کانون سردفتران ایران برای همکاری با روسیه
  • اوسمار این دو بازیکن پرسپولیس را نمی‌خواهد | انتقال قطعی در تابستان
  • چگونه سرمایه‌گذاری ۲هزار میلیارد تومانی در حوزه پسماند شکل گرفت؟
  • شکایت کارکنان گوگل از اخراج غیرقانونی به‌دلیل اعتراض به همکاری با رژیم صهیونیستی
  • پرسپولیس دنبال تخفیف در تمدید قرارداد اوسمار
  • قرارداد همکاری اوپن‌ای‌آی با فایننشال تایمز برای آموزش مدل‌های هوش مصنوعی
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • به وقت انتقام؛ عیسی به مورایس رسید
  • مانع بزرگ بر سر راه تمدید قرارداد اوسمار
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟