Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه هماهنگی و مراسم قرعه‌کشی دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های کشور به شیوه جام جهانی در گروه مردان، روز گذشته (یکشنبه - ۱۳ تیر ماه) برگزار و گروه‌بندی تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از  روابط عمومی فدراسیون تکواندو، دومین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه‌های کشور گرامیداشت شهدای مدافع سلامت به شیوه جام جهانی با حضور هشت تیم هیئت تکواندو سر پل ذهاب، هیئت تکواندو اصفهان، پارسیان البرز، پاس تهران، هیئت تکواندو تهران، فتح صدر البرز، فرمانیه تهران و لوازم خانگی کن طی روزهای پنجشنبه و جمعه (17 و 18 تیر ماه) در فدراسیون تکواندو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر همین اساس جلسه هماهنگی و مراسم قرعه‌کشی این دوره از مسابقات با حضور نمایندگان تیم‌ها روز گذشته (یکشنبه - 13 تیر ماه) در سالن جلسات فدراسیون انجام و گروه‌بندی تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها مشخص شد.

لوازم خانگی کن و فرمانیه که به ترتیب عنوان نایب قهرمانی و سومی لیگ برتر تکواندو را به دست آورده بودند به‌عنوان سر گروه انتخاب شدند که با قرعه‌کشی صورت گرفته لوازم خانگی کن به‌عنوان سرگروه اول و فرمانیه به‌عنوان سرگروه دوم معرفی شدند.

لوازم خانگی کن، پارسیان البرز، پاس تهران و فتح صدر البرز در گروه اول قرار دارند و فرمانیه تهران، هیئت تکواندو سرپل ذهاب، هیئت تکواندو تهران و هیئت تکواندو اصفهان در گروه دوم جای گرفتند.

روز نخست (پنجشنبه - 17 تیر ماه) مسابقات در دو گروه پیگیری خواهد شد که از هر گروه دو تیم به مرحله بعد صعود می‌کنند. تیم‌های صعودکننده در روز پایانی (جمعه - 18 شهریور ماه) به صورت ضربدری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند و در نهایت دیدار رده‌بندی و فینال برگزار می‌شود.

رقابت‌ها طبق آخرین قوانین فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و هر تیم باید متشکل از شش تکواندوکار (چهار ورزشکار اصلی و دو ورزشکار ذخیره که در صورت نیاز می‌توانند پس از پایان راند اول نسبت به تعویض یک نفر ورزشکار ذخیره اقدام کنند) باشد.

قنبری: اصراری به برگزاری لیگ تکواندو نداریم و منتظر مجوز برگزاری مسابقات هستیم/ کرونا فقط در ورزش نیست

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تکواندو ایران تکواندو لوازم خانگی کن هیئت تکواندو رقابت ها تیر ماه تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون تنیس، در جریان برگزاری رقابت‌های تور جهانی جوانان که در زمین‌های تنیس آسایش مازندران در حال برگزاری است، بازیکنان راه یافته در مرحله یک چهارم نهایی برای رسیدن به جمع ۴ تنیسور برتر با هم دیدار کردند.   در بخش انفرادی پسران، پارسا اشجاری، دانیال مشتاقی فر، کیارش حنیفی و سام پازوکی با شکست حریفان خود به نیمه نهایی رسیدند و در بخش دختران نیز یاسمن یزدانی، کیمیا ثاقب تهرانی، ملینا عباس زاده و هانا سلطانی جواز حضور در این مرحله را کسب کردند.   در بخش دونفره نیز تیم‌های پارسا اشجاری – کیارش حنیفی و مهراد منصوری- بردیا شریفی به فینال دونفره رسیدند و در بخش دختران کیمیا ثاقب تهرانی- یاسمن یزدانی به همراه بایلان از ترکیه – هانا سلطانی به این مرحله راه یافتند.   این مسابقات از یکم اردیبهشت در زمین‌های تنیس آسایش مازندران آغاز شده است و ۱۴ اردیبهشت با معرفی نفرهای برتر به پایان می‌رسد. سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده مجید گلچین سرداور نشان سفید کشورمان است و امیر مهذب نیا مدیریت بازی‌ها را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • مسابقات رباتیک با شرکت بیش از یک هزار دانش‌آموز برگزار می‌شود
  • ایران در سید اول جام جهانی فوتسال
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت
  • برپایی دوازدهمین دوره المپیاد «آماده دادرس» در فارس
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • حذف کماندار کیش از رقابت‌های کاپ جهانی شانگهای
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • سیدبندی جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴؛ ایران سرگروه شد
  • تنیسور‌های حاضر در مرحله نیمه نهایی تور جهانی مشخص شدند