Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@21:31:37 GMT

تعمیرات لوازم منزل با اپلیکیشن استادکار

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۲۹۶۸

تعمیرات لوازم منزل با اپلیکیشن استادکار

تصور کنید عصر یک روز به خانه آمده‌اید و شب هم میهمان دارید و اولین چیزی که وقتی پایتان را در آشپزخانه می‌گذارید، توجهتان را جلب می‌کند این است که کف آشپزخانه را آب ‌گرفته و مشکل اصلی این است که یخچال یا لباسشویی کار نمی‌کند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام استادکار، خانه‌داری از آن دسته شغل‌هایی است که زحمتش زیاد است و شاید خیلی هم این زحمات به چشم نیاید اما وقت آدم را حسابی می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک خانم کدبانو باید تمام حواسش به امورات منزل باشد و این کار با توجه به شاغل بودن بسیاری از خانم‌ها در شرایط اقتصادی و اجتماعی کنونی کمی دشوار است.

برای دریافت خدمات تخصصی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

در دریافت خدمات از افراد استادکار و قابل ‌اعتماد، مسئله‌ی کیفیت کار موضوع بسیار مهمی است البته شفافیت هزینه ها و به‌ صرفه بودن آن‌ها نیز در اولویت است. در حاشیه‌ی مسائل فنی، موضوع امنیت شما نیز مثل چراغ بزرگی چشمک می‌زند پس‌کار خانم خانه این‌قدرها هم ساده نیست. در واقع یک کدبانو باید به دنبال یک روش سریع، سهل، مقرون ‌به ‌صرفه و حرفه‌ای برای دریافت خدمات باشد، جایی که مو لای درز کارش نرود و در تمام حوزه‌ها نیز بتواند ارائه‌ی خدمات کند چراکه خرابی یخچال، لباسشویی، تلویزیون و یا لوازم برقی آشپزخانه اصلاً موضوع شوخی‌برداری نیست و تعمیر این موارد کاری سخت است؛ اما اگر افراد استادکار و قابل‌اعتماد را بشناسید کار بسیار ساده‌ای است.

تعمیرات لوازم منزل با یک کلیک!

تصورش را بکنید که یخچال، لباسشویی، تلویزیون و یا لوازم برقی آشپزخانه خراب‌ شده است و همسرتان تا دیروقت سرکار است. شما به ‌عنوان کدبانو باید در سریع‌ترین زمان ممکن این موضوع را مدیریت کنید قبل از اینکه خرابی لوازم برقی آشپزخانه و یا تعمیر تلویزیون دردسرساز شود و هزینه‌های بیشتری را به شما تحمیل کند.

تنها با چند کلیک در اپلیکیشن استادکار یا سایت استادکار می توانید به متخصص تعمیر تلویزیون استادکار یا هر تعمیرکار و متخصص دیگری که نیاز دارید دسترسی داشته باشید و کارهایتان را سریعتر مدیریت کنید. با استادکار لازم نیست به بیرون از منزل مراجعه کنید و به تعمیرگاه لوازم منزل سر بزنید زیرا هزاران متخصص و کاربلد در تلفن همراه شما هستند و کمتر از یک دقیقه به همه آنها دسترسی دارید.

تعمیرات تخصصی یخچال و فریزر با استادکار

نگران نباشید چراکه تمام کادر استادکار، افرادی متخصص و قابل‌اعتماد هستند. خود این مجموعه اگرچه تمام فعالیت‌هایش به‌صورت غیرحضوری و الکترونیکی است اما با داشتن «ای نماد» یا همان نماد الکترونیکی کسب‌وکارهای اینترنتی موردقبول همگان شده است و همین مسئله باعث شده این مجموعه در دل خانم‌های خانه‌داری که آن را می‌شناسند جا باز کند و این مجموعه را مأمن و مأوای حل تمام مشکلات خدماتی خود بدانند.

تصور کنید عصر یک روز به خانه آمده‌اید و شب هم میهمان دارید و اولین چیزی که وقتی پایتان را در آشپزخانه می‌گذارید، توجهتان را جلب می‌کند این است که کف آشپزخانه را آب ‌گرفته و مشکل اصلی این است که یخچال یا لباسشویی کار نمی‌کند! حالا یا باید قید تمیز کردن خانه و پخت‌وپز برای میهمانان را بزنید یا اینکه آقای خانه ادامه‌ی خریدها را رها کرده و به تعمیر یخچال بپردازد! که هیچ‌کدام از این راه‌ها منطقی نیست پس باید دنبال راهکار دیگری باشید. خدمات تخصصی تعمیر یخچال استادکار در هر زمان و هر مکان در خدمت شماست تا کارهایتان را سریعتر انجام دهید و نگرانی بابت پیداکردن تعمیرکار یخچال نداشته باشید.

استادکار بهترین انتخاب شما برای انجام کارهای منزل است. یک پلتفرم ساده و سریع که از طریق سایت و اپلیکیشن در اختیار شما است و مجموعه‌ای از افراد متخصص و مورد اعتماد را جذب کرده و پس از ثبت درخواست شما ضمن اعلام هزینه‌های دقیق و شفاف انجام کار، در اسرع وقت و به‌صورت شبانه‌روزی نسبت به هماهنگی حضور تعمیرکار در منزل شما اقدام می‌کند و تا زمانی که خدمات مورد نظرتان را دریافت نکرده‌اید، این مجموعه با شما خواهد بود تا رضایت خاطرتان را جلب کند.

به استادکار خود اعتماد کنید

شرایط و استانداردهای استادکار برای ارائه خدمات با رعایت نکات ایمنی و بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا بسیار سختگیرانه است. استادکار از ابتدای شیوع کرونا تلاش کرده است تا با رعایت تمامی اصول بهداشتی، ارائه خدمات به شهروندان را بدون وقفه انجام دهد تا نیاز مردم برای بیرون آمدن از خانه به حداقل برسد. هم برای حفظ سلامتی شهروندانی که از خدمات استادکار استفاده می‌کنند و هم تامین سلامت نیروهای متخصص همکار ، تلاش کرده با آموزش‌های لازم در زمینه چگونگی رعایت اصول ایمنی و بهداشتی به آنها و همینطور تامین ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی‌کننده موردنیاز، خدمات خود را به شیوه‌ای مطمئن و ایمن به شهروندان ارائه کند.

اگر ساکن تهران و یا کرج هستید می‌توانید با اطمینان خاطر نسبت به آموزش‌های ارائه شده به متخصصان استادکار و همچنین رعایت اصول بهداشتی، برای هرگونه سرویس‌ فنی و خدماتی مورد نیاز خود اعم از تعمیرات لوازم منزل، سرویس تاسیساتی، خدمات ضدعفونی شرکت‌ها و منازل و دیگر خدمات فنی اورژانسی، از این اپلیکیشن استفاده کرده و خدمات مورد نیاز خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از لحظه سفارش دریافت کنند.

پس همین حالا به سایت استادکار سر بزنید و اگر به خدمتی نیاز دارید، درخواست خود را ثبت کنید تا در اسرع وقت به خواسته تان رسیدگی شود.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تعمیر لوازم منزل لوازم منزل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۲۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران

دکتر حمزه آقاپور کاظمی مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: طی همکاری انجام گرفته اداره کل دامپزشکی مازندران و اکیپ نظارت بهداشتی اداره دامپزشکی شهرستان ساری با اطلاعات سپاه استان مازندران یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در استان مازندران شناسایی و کشف گردید.

او افزود: براساس این اقدام دو خودرو ایسوزو که اقدام به حمل تخم مرغ‌های غیر بهداشتی فاقد هویت بدون رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کردند که در شهرستان ساری توقیف و جهت رسیدگی به پرونده و صدور دستور مراجع قضایی به صورت موقت در یکی از سردخانه‌های شهرستان ضبط گردید.

آقاپور کاظمی در خصوص این محموله‌ها، گفت: از این دو خودرو تعداد ۴۰۰ کارتن تخم مرغ معادل ۴۹۰۰ کیلو گرم به دلیل عدم نشانه گذاری و درج اطلاعات مربوط به محموله هچون تاریخ تولید و انقضا، حمل و نقل غیربهداشتی و بدون رعایت زنجیره سرد، جعل اسناد دولتی مانند گواهی حمل بهداشتی قرنطینه ای، نداشتن پروانه و کد رهگیری خودرو ضبط گردید.

او در پایان از شهروندان خواست از خریداری هرگونه تخم مرغ کثیف، شکسته، ترک خورده و یا نگهداری شده درخارج از یخچال جداً خودداری کنند و بلافاصله پس از خرید تخم مرغ آنرا به یخچال منتقل کنند.

آقاپور کاظمی با تاکید بر اینکه تخم مرغ‌ها باید دارای نشانه و تاریخ باشند، افزود: تخم مرغ بسته بندی شده را بابسته اصلی آن در یخچال نگهداری کنند و از شستشوی آن جهت نگهداری در یخچال اجتناب نمایند.

مدیر کل دامپزشکی مازندران گفت: این اداره کل از طریق سامانه ۱۵۱۲ آماده دریافت هرگونه شکایات و اعلام گزارشات مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • معرفی تعمیرگاه سانگ یانگ
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • هدیه زاکانی به معلمان تهرانی: خدمات رایگان فرهنگی و ورزشی را از طریق اپلیکیشن شهرزاد دریافت کنید
  • درآمد ۱۵۰میلیونی مالخری وسوسه‌کننده است
  • دخترم عکس‌های شرم‌آوری از خود در فضای مجازی گذاشت و آبرویم را بُرد / دیگر نمی‌‌توانم او را تحمل کنم!
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • پیدا شدن دختر فراری در کلانتری | عکس‌های زننده دختر جوان در فضای مجازی | دخترم آبرویم را برده است 
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان