Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرچمداران کاروان ایران با قرعه کشی مشخص شدند.

زهرا نعمتی و نورمحمد آرخی به عنوان پرچمداران کاروان اعزامی به بازی های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ انتخاب شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طبق درخواست کمیته برگزاری بازی های توکیو ۲۰۲۰ تمام کشورهای شرکت کننده می بایست یک خانم و یک آقای به عنوان پرچمدار کاروان معرفی نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در جریان برگزاری یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیات رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و پس از انجام قرعه کشی میان گزینه های مورد نظر، در نهایت زهرا نعمتی، ملی پوش تیم تیراندازی با کمان و نورمحمد آرخی، ملی پوش تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان، به عنوان پرچمداران کاروان ایران در بازی های توکیو ۲۰۲۰ معرفی شدند.

در بخش بانوان زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و الناز دارابیان و در بخش آقایان داود علیپوریان، نورمحمد آرخی و روح اله رستمی کاندید بودند که پس از انجام قرعه کشی در نهایت نعمتی و آرخی انتخاب شدند.

کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در بازی های توکیو ۲۰۲۰ با عنوان "سردار دلها" حضور می یابد و تا کنون حضور ۶۲ ورزشکار از کشورمان دراین رویداد قطعی شده است.

اخبار داغ 

فیلم سارا و نیکا با حوله حمام ! + بیوگرافی برترین های قرن با هوشنگ نصیرزاده: دهداری اولین کسی بود که با بازیکن سالاری مبارزه کرد؛ اعتبار انتخاب رسانه‌ای بیشتر است برنامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد مهدی طارمی در بین نامزد‌های بهترین بازیکن فصل پرتغال رن آماده مذاکره برای فروش ادواردو کاماوینگا با حدود 30 میلیون یورو بایرلورکوزن پیشنهادات دریافتی برای پاتریک شیک را بررسی خواهد کرد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پرچمداران کاروان زهرا نعمتی توکیو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال

به گزارش خبرنگار مهر، سیاست کیفی گرایی و تطابق با آن ، سیاست کمیته ملی پارالمپیک بعد برای اعزام ورزشکاران و تیم ها به بازی های پارالمپیک بر اساس سهمیه تخصیصی به آنها است.

این مسئله اعزام تیم ملی گلبال به این دوره از بازی های پارالمپیک را مبهم کرده بود. این تیم آبان سال گذشته در مسابقات آسیا پاسفیک که به میزبانی هانگژو برگزار شد به عنوان قهرمانی دست یافت و سهمیه آن رقابت ها برای بازی های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس را از خود کرد.

با این حال و به دلیل محرز نبود شرایط کیفی این تیم برای مسئولان کمیته ملی پارالمپیک، اعزام ملی پوشان گلبال به پاریس منوط به حضور در دو تورنمنت بین المللی به میزبانی المان و سوئد بود. تورنمنت آلمان سال گذشته برگزار شد و تیم ملی ایران از حضور در آن صاحب سه برد شد و نتیجه سه دیدار را هم واگذار کرد.

تورنمنت بین المللی سوئد اما کنسل شد و همین مسئله ابهاماتی پیرامون وضعیت این تیم برای اعزام ایجاد کرد. این موضوع نگرانی های دوباره را متوجه این تیم در مسیر پارالمپیک کرد تا آنجا که موضوع در نشست یکشنبه گذشته هیات رییسه کمیته ملی پارالمپیک هم توسط محمد رضا مظلومی رییس فدراسیون ورزش های نابیایان و کم بینایان مطرح شد.

در نهایت اما با پیگیری های صورت گرفته توسط فدراسیون ورزش های نابینایان وکم بینایان، کمیته ملی پارالمپیک موافقت خود را با اعزام تیم ملی گلبال به بازی های پارالمپیک صادر کرد.

بدین ترتیب تیم ملی گلبال ایران پس از دوازده سال در بازی های پارالمپیک ا حضور خواهد داشت.

بازی های پارالمپیک پاریس ۷ تا ۱۸ شهریور به میزبانی پاریس برگزار می شود.

کد خبر 6093767

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکن پرسپولیس به حرف‌های زشت لیدر سپاهان؛ مردک بی‌غیرت! + عکس
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • تیم ملی گلبال به فینال پارالمپیک فکر می‌کند
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • «اسب قاتلین» ۲ اجرایی شد
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد