Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، جواد آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی اظهار داشت: با توجه به افزایش مراجعه کنندگان به مراکز ۱۶ ساعته و افزوده شدن تعداد بستری ها، احتمال ورود استان به موج پنجم کرونا طی روز‌های آتی زیاد است.

او افزود: تا امروز وضعیت آذربایجان غربی بهتر بوده، ولی نباید به این امر بسیار خوش بین باشیم و رعایت پروتکل‌ها را باید با دقت انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده اضافه کرد: همه ما باید آماده باشیم و تلاش کنیم تا میزان تلفات و گرفتاری به کرونا در روز‌های یآینده در آذربایجان غربی کاهش یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: سازمان بهداشت جهانی، ویروس هندی یا دلتا را جزو خطرناکترین نوع جهش‌های کووید ۱۹ اعلام کرده که در ۹۶ کشور آغاز شده و خوشبختانه در استان ما موردی از این ویروس تا بحال دیده نشده است.

او اظهار کرد: میزان انتشار و تعداد بیمارانی که به علت ابتلا به ویروس هندی بستری می‌شوند، بسیار زیاد است.

آقازاده با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی مسافرانی از کشور‌های پاکستان و افغانستان دارد، افزود: افرادی به صورت غیرقانونی از پاکستان و افغانستان وارد کشور شده و در مسیر ترکیه، در شهر‌های خوی، چالدران، ماکو و پلدشت اسکان پیدا می‌کنند که مشکلات مربوط به بیماری کووید ۱۹ را بسیار بیشتر می‌کند.

او تاکید کرد: شهر‌هایی که در وضعیت نارنجی هستند شامل ارومیه، خوی، ماکو، میاندوآب، شاهین دژ، بوکان، چالدران، اشنویه و پیرانشهر باید با رعایت موارد بهداشتی، از ورود به وضعیت قرمز جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونای دلتا موج پنجم کرونا ویروس هندی علوم پزشکی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسایی و  دستگیری کلاهبردار حرفه ای با بیش از ۶۰ نفر شاکی که به یکی از شهر های کشور متواری شده بود، با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی استان خبر داد.

سرهنگ سامان غنی زاده با اشاره به اینکه متهم از شاکیان مبلغی بیش از ۲هزار میلیارد ریال با روش پرداخت سود کلان کلاهبرداری کرده بود، افزود: متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی داده شد.

دیگر خبرها

  • بارش باران بهاری موجب آبگرفتگی معابر در شهرهای آذربایجان غربی شد
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بر دستان کلاهبردار میلیاردی
  • دستبند پلیس آگاهی آذربایجان غربی بردستان کلاهبردار میلیاردی
  • امدادرسانی به متاثرین از آبگرفتی در خوی
  • خشونت علیه دانشجویان و اساتید ذات واقعی آمریکا را نشان داد
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۲۴ ساعت گذشته
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • دانش آموزان در دست معلمان امانت هستند
  • نشست هیات مدیره شرکت گاز آذربایجان‌غربی