Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان ضمن اشاره به هتاکی و آسیب به آمر به معروف و ناهی از منکر در کاشان گفت: مسئولان با فرد خاطی برخورد قانونی کنند. - اخبار استانها -

روح‌الله صنعتکار در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ،با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: احیای این واجب الهی در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و از طرف دیگر حمایت از آمران به معروف نیز باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به هتاکی و آسیب به یکی از آمران به معروف در کاشان اظهار داشت: یکی از رانندگان تاکسی در شهرستان کاشان به هنگام مواجه با اقدامی خلاف اصول دینی به فرد مورد نظر تذکر می‌دهد تا در راستای فریضه واجب الهی امر به معروف و نهی از منکر عمل کرده باشد.

11 کارگروه تخصصی امر به معروف در استان بوشهر تشکیل می‌شود‌دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان: مردم کردستان فریب توطئه‌های انتخاباتی دشمنان را نمی‌خورنددعوت مردم به حضور و شرکت در انتخابات بارزترین مصداق امر به معروف است

معاون اجتماعی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کاشان ضمن اشاره به هتاکی به آمر به معروف و ناهی از منکر ابراز داشت: متاسفانه فردی که مورد امر با معروف و نهی از منکر قرار گرفته در مقابل این اقدام واکنش نشان داده و اقدام به هتاکی کرده است.

وی با بیان اینکه پس از هتاکی نامبرده به آمر به معروف و ناهی از منکر آسیب رسانده و موجب شکستگی دست این راننده صدیق تاکسی شده است، گفت: فرد خاطی متواری است و تلاش‌ها برای شناسایی و برخورد با وی در حال انجام و پیگیری است.

صنعتکار با بیان اینکه لازم است برخورد لازم از سوی مراجع مربوطه صورت پذیرد، تصریح کرد: برخورد با فرد خاطی در راستای رعایت حقوق شهروندی و حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر الزامی بوده و از مسئولان به ویژه دستگاه قضایی درخواست داریم نا مطابق قانون یا فرد خاطی پس از شناسایی برخورد شود.

انتهای پیام/801/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آمر به معروف و ناهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر فرد خاطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کرم‌زاده در حاشیه بازدید از محورهای تاریخی و گردشگری کاشان در پی وقوع سیل هفته گذشته‌، اظهار داشت: با بازدیدی که از مجموعه‌های جهانی و تاریخی همچون باغ فین کاشان، محله باستانی سیلک و خانه‌های تاریخی بروجردی و عامری‌ها داشتم، می‌توان گفت که کاشان از جذابیت‌های ویژه‌ای برای توسعه پایدار بر محور گردشگری برخوردار است.

وی تصریح کرد: از تمامی محورهای تاریخی که احتمال می‌دهیم در معرض سیل باشد با کمک همکاران اداره کاشان به‌ویژه یگان حفاظت میراث فرهنگی بازدید و خوشبختانه آسیب جدی به بناهای تاریخی وارد نشده است.

کرم‌زاده ادامه داد: با توجه به وجود بیش از سه هزار اثر تاریخی در محدوده شهرستان‌های کاشان، آران و بیدگل، نیازمند توجه ویژه به‌خصوص در راستای افزایش اعتبارات مرمتی استان هستیم که در این زمینه عزم جدی با رویکرد جلب همکاری مسئولان در دو سطح ملی و استانی داریم.

کد خبر 6090318

دیگر خبرها

  • اظهارات دانشجوی ناهی از منکر از روز حادثه/ برای دفاع از ۳ دختر تذکر لسانی دادم و اوباش با چاقو حمله‌ور شدند
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس/مجازات سنگین در انتظار فرد خاطی
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • آسیب جدی به بناهای تاریخی کاشان وارد نشده است
  • امر به معروف در حجاب به گونه‌ای باشد که مردم به اصل نظام بدبین نشوند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • طبیعت بهاری کاشان، بهشتی در دل کویر