Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@04:32:58 GMT

ساخت زینبیه قلعه رئیسی به کمک خیران

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۳۶۴۶

ساخت زینبیه قلعه رئیسی به کمک خیران

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، با حضور امام جمعه، فرمانده حوزه مقاومت، شهردار، شورای شهر و مردم کلنگ ساخت زینبیه در شهر قلعه رئیسی به زمین زده شد.   زمین این زینبیه توسط خانواده آقای ارغا به متراژ ۲۰۰ متر مربع اهداء شد و این زمین در خیابان شهدا شهر قلعه رئیسی قرار دارد و قرار است این زینبیه با حمایت مردم و خیرین و با هدف ایجاد مکانی برای اجرای برنامه‌های فرهنگی بانون ساخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

   امام جمعه قلعه رئیسی در حاشیه کلنگ زنی این زینبیه گفت: یکی از مشکلاتی که در اجرای برنامه‌های فرهنگی وجود دارد نبود فضای مناسب برای بانوان است که ساخت این زینبیه قطعا می‌تواند به هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی کمک کند.
حجت الاسلام اسماعیل صلواتی با تقدیر از خانواده ارغا برای اهداء زمین زینبیه بیان کرد: تلاش و حمایت مردم و خیرین برای تکمیل این زینبیه نیازمند عزم جدی است که می طلبد خیرین در این زمینه بیش از پیش حمایت و کمک کنند.   انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: زینبیه کهگیلویه و بویراحمد قلعه رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قلعه خواجه لرزید

به گزارش خبرنگار مهر، ساعت ۱۴:۱۹ امروز منطقه قلعه خواجه در استان خوزستان با زمین لرزه‌ای به قدرت ۳.۴ ریشتر تکان خورد.

این زمین لرزه در طول جغرافیایی: ۴۹.۴۳، عرض جغرافیایی: ۳۲.۱۲ و عمق ۶ کیلومتری زمین روی داد.

این زلزله در ۱۰ کیلومتری قلعه خواجه (خوزستان)، ۲۲ کیلومتری مسجد سلیمان (خوزستان)، ۳۹ کیلومتری لالی (خوزستان)، ۱۱۳ کیلومتری اهواز و ۱۳۶ کیلومتری شهرکرد رخ داد.

کد خبر 6091158

دیگر خبرها

  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران باید در دستورکار وزرا باشد
  • رئیسی: رشد نقدینگی و قیمت ارز نیازمند کنترل است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • رئیسی: گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • حمایت مجلس ؛ به مردم زمین رایگان بدهید | زمین اگر برای خود مردم باشد ماشین و طلای خودشان را می‌فروشند تا زمین‌شان را بسازند
  • قلعه خواجه لرزید
  • مردم ماشین و طلا بفروشند، خانه بسازند