Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@22:33:20 GMT

مدیرعامل سابق سپاهان مشاور گیتی پسند شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۴۱۴۵

مدیرعامل سابق سپاهان مشاور گیتی پسند شد

مسعود تابش، مدیر عامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مشاور مدیر عامل گیتی پسند منصوب شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه گیتی پسند با ابلاغ علیرضا جنتی مدیرعامل گروه صنایع گیتی پسند، مسعود تابش مدیر عامل سابق باشگاه فولاد مبارکه سپاهان به عنوان مشاور مدیر عامل گیتی پسند منصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود تابش یکی از بنیانگذاران باشگاه شاهین و سپاهان اصفهان می‌باشد وی از سال ۱۳۵۵ تا ۱۳۶۷ بازوبند کاپیتانی سپاهان را بر بازو داشت.

مهندس تابش تا سال ۱۳۷۲ به مدت ۱۲ سال صاحب امتیاز و مالک باشگاه سپاهان بود و بعد از آن نیز قائم مقام و مدیر عامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان از عناوین نامبرده است.

کد خبر 505000

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان مسعود تابش تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان تیم فوتسال گیتی پسند باشگاه گیتی پسند تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان تیم فوتبال گیتی پسند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق گیتی پسند مدیر عامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر

مدیرعامل سابق استقلال نسبت به برکناری‌اش واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علی خطیر مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی هیات مدیره این باشگاه کنار گذاشته شد با ارسال یادداشتی به شرح زیر از هواداران استقلال خداحافظی کرد.

«به نام تنها دادگر هستی هواداران عزیز استقلال ایران

با سلام

امروز، پس از ۱۰ ماه پرفشار که به عنوان نماینده شما عزیزان در ساختمان آبی فعالیت داشتم، خدا را شاکرم که با تلاش‌های شبانه روزی مجموعه استقلال و کادرفنی شایسته، بازیکنان متعصب و حمایت شما عزیزان، در نبردی بزرگ در آستانه کسب عنوان ارزشمند دیگری در ویترین پرافتخار باشگاه محبوب مان هستیم.

با تبریک و آرزوی موفقیت برای تیم مدیریتی جدید و مجموعه بزرگ هلدینگ خلیج فارس، از هم اکنون برای ۵ فینال باقیمانده، هم قسم می‌شویم تا به زودی هلهله و غریو شادی آبی‌های متعصب، همه جا طنین افکن شود.

از همه همکاران در صف و ستاد، از اهالی رسانه تشکر می‌کنم و از همه هواداران طلب حلالیت دارم که اگر قصوری در این مدت بوده، بر من ببخشایند.

با نهایت احترام و ارادت

علی خطیر

هوادار دیروز، امروز و فردای استقلال عزیز

۱۳ اردیبهشت»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • واکنش مدیرعامل سابق استقلال به برکناری+ متن نامه علی خطیر
  • درخشش استقلالی سابق او را یاد تیم ملی انداخت
  • «سیاوش عبدی» مشاور مدیرعامل، مدیر گروه روابط‌عمومی و حوزه مدیرعامل شد
  • دیدار مردمی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • حمله تند مشاور سابق احمدی نژاد به زاکانی /می خواهد ۲ میلیارد یورو از جیب تهرانی ها به جیب کمپانی ها چینی واریز کند
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد