Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-08@20:27:59 GMT

حوادث رانندگی در زنجان، جان ۱۲ نفر را گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۴۲۸۷

حوادث رانندگی در زنجان، جان ۱۲ نفر را گرفت

ایسنا/زنجان رئیس پلیس‌راه استان زنجان گفت: متاسفانه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر در محورهای مواصلاتی استان زنجان بر اثر تصادف، جان خود را از دست دادند.

‌سرهنگ محمدعلی عظیمی در گفت‌وگو با ایسنا، با تاکید بر تداوم محدودیت ترددهای شبانه، اظهار کرد: محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد در همه شهرستان‌های استان زنجان برقرار بوده و رعایت‌نکنندگان به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با محدودیت تردد بین شهرهای دارای وضعیت نارنجی در استان، افزود: در حال حاضر طبق مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا، تردد غیرضروری و بدون داشتن مجوز در شهرستان‌های زنجان، ابهر و خرم‌دره که وضعیت نارنجی دارند، ممنوع بوده و متخلفان به مبلغ ۵۰۰ هزار تومان اعمال قانون خواهند شد.

این مسئول در رابطه با حادثه رانندگی رخ داده در اتوبان زنجان - تبریز، تصریح کرد: ساعت ۶ صبح امروز (۱۴ تیرماه) در کیلومتر ۶۰ اتوبان زنجان - تبریز بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون به پژو ۲۰۶، خودروی ۲۰۶ آتش گرفت که راننده قبل از آتش‌سوزی موفق به خروج از ماشین شده ولی متاسفانه سرنشین جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه از ابتدای تیرماه تاکنون ۱۲ نفر بر اثر حادثه رانندگی در محورهای مواصلاتی استان زنجان جان باختند، خاطرنشان کرد: شهروندان با توجه به وضعیت بیماری کرونا از مسافرت رفتن پرهیز کنند و ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در حین رانندگی، در صورت خواب‌آلود بودن استراحت کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی زنجان حوادث تصادف محدودیت تردد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: رانندگان قبل از حرکت آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

عبدالحسین زارع در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا در کرمانشاه، اظهار کرد: با توجه به بارش رحمت الهی و تداوم این شرایط تا چند روز آینده لغزندگی سطح معابر و احتمال وقوع حوادث ترافیکی دور از انتظار نیست.

وی افزود: بنابراین توصیه‌ای که به همه رانندگان داریم این است که قبل از حرکت، آخرین وضعیت معابر و جاده‌ها را از طریق سامانه ۱۴۱ اخذ و از آخرین وضعیت مطلع شوند و سپس اقدام به تردد در جاده‌ها کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: مواردی که بیشتر باید مورد توجه رانندگان قرار بگیرد رعایت سرعت مطمئنه است، یعنی سرعتی که به تناسب شرایط باید داشته باشند و یکی دیگر از الزاماتی که رانندگان باید رعایت کنند، رعایت فاصله طولی با خودروهای جلوتر است.

وی گفت: رانندگان اگر به ناچار مجبور به توقف شدند الزامی است که از توقف در سطح راه خودداری و خودرو را برای جلوگیری از حوادث بعدی و زنجیره‌ای به شانه جاده هدایت کنند.

زارع گفت: موضوع مهم دیگری که رانندگان باید قبل از حرکت خودرو به آن توجه کنند بحث سلامت خودرو از نظر فنی است، از جمله برف پاک کن، چراغ‌ها، شیشه شور که بخشی از وقوع حوادث به همین موارد مرتبط است.

وی در پایان گفت: با رعایت قوانین و مقررات رانندگی روز خوبی را برای برای خود و خانواده داشته باشید.

کد خبر 751242

دیگر خبرها

  • موتورسواران و عابران ۸۰ درصد قربانیان حوادث رانندگی شهری بوشهر
  • ۵۷ درصد فوتی‌های تصادفات استان بوشهر موتورسواران هستند
  • آخرین خبرها از جاده‌های مازندران در پایان هفته
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در راه‌های مازندران
  • اعمال محدودیت ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • مسافران آخر هفته بخوانند ؛ محدودیت‌ های ترافیکی جاده های شمالی
  • رانندگان با سامانه ۱۴۱ از آخرین وضعیت جاده‌ها مطلع شوند
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر