Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: با همت شرکت‌های تعاون روستایی در روزهای آغازین خرید تضمینی5717 تُن گندم از کشاورزان خریداری شد.

 مجید مسلمی راد درگفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه  ۳۷ مرکز خرید گندم توسط شرکت‌های تعاون روستایی در سطح استان همدان آماده خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان هستند، اظهارکرد: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم گندم امسال با نرخ  ۵۰ هزار ریال به‌صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر سال شبکه تعاونی‌های روستایی، سیلوهای دولتی و خصوصی در استان همدان خرید تضمینی گندم را انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد:درسال گذشته شبکه تعاون روستایی بیش از ۲۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان با نرخ تضمینی خریداری کرد که حدود ۶۰ درصد کل خرید تضمینی گندم  استان بود.

وی  با اشاره به اینکه شرکت‌های تعاونی روستایی استان به مباشرت از اداره کل غله و بازرگانی با ایجاد مراکزی در نزدیکی اراضی کشاورزی خرید تضمینی گندم را انجام‌ می‌دهند، افزود: پیش‌بینی می‌شود به‌دلیل وقوع خشکسالی در سال‌زراعی جاری میزان تولید گندم در استان حدود ۵۰ درصد کاهش داشته باشد که با این وصف میزان خرید تضمینی گندم نیز نسبت به سال گذشته کاهش خواهد یافت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید تضمینی گندم تعاون روستایی استانی اقتصادی خرید تضمینی گندم تعاون روستایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران

حسن اسماعیلی مدیر غله و خدمات بازرگانی شهرستان دهلران اظهار کرد: هفت سیلوی تمام مکانیزه ذخیره گندم با ظرفیت بیش از ۲۰۰ هزار تُن کار خرید گندم از کشاورزان دهلرانی را بدون وقفه و به صورت شبانه روزی انجام می‌دهند.

وی تشریح کرد: ناظرین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان ایلام کار نظارت بر روند خرید را به صورت حضوری انجام می‌دهند.

اسماعیلی تصریح کرد: قیمت گندم معمولی در سال زراعی جاری هر کیلو ۱۷۵ هزار ریال و نرخ گندم دوروم نیز ۱۸۰ هزار ریال است.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • خرید شبانه روزی گندم از کشاورزان دهلران
  • گندم معمولی هر کیلو۱۸۵۰۰تومان از کشاورزان استان خریداری می شود
  • ۷ سیلو به صورت شبانه روزی گندم کشاورزان دهلران را خریداری می کنند
  • خرید تضمینی گندم به بیش از ۶۰۰ هزارتن رسید