Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@13:33:19 GMT

دله آلی: خودم را سرزنش می‌کنم نه مورینیو را!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۴۶۲۲

دله آلی: خودم را سرزنش می‌کنم نه مورینیو را!

دله آلی، ستاره ملی‌پوش تاتنهام، در فصل 21-2020 یکی از بدترین فصل‌های دوران فوتبالش را با مورینیو تجربه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، نونو اسپیرینتو سانتو سرمربی جدید تاتنهام است و دله آلی پس از گذراندن دورانی کابوس‌وار در فصل 21-2020، مشتاق است تا به سرمربی جدید خود نشان دهد قادر به چه کارهایی است.

با وجودی که تاتنهام در فصل پیش نتوانست به اهداف خود در لیگ برتر برسد و در نهایت هفتم شد، اما آلی در بیشتر هفته‌های فصل بیرون از زمین بود و نمایش هم‌تیمی‌هایش را تماشا می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

در 32 مسابقه لیگ که اسپرز با هدایت ژوزه مورینیو بازی کرد، دله فقط 233 دقیقه در زمین بود. برای بیان این موضوع بد نیست بدانید که او پس از اخراج مورینیو و با هدایت رایان میسون، سرمربی موقت تاتنهام، 385 دقیقه در شش مسابقه لیگ بازی کرد.

کاملا مشخص بود که مورینیو به هر دلیلی که برای خودش داشت، نمی‌توانست یا مایل نبود نقشی برای دله آلی در تیمش در نظر بگیرد، تا جایی که این بازیکن در میانه فصل قصد جدایی از تاتنهام را کرد.

با رفتن مورینیو حالا دله آلی امیدوار است تا بتواند بار دیگر حرفه خود را احیا کند؛ او برای جام جهانی 2018 یکی از نام‌های اصلی تیم گرت ساوت‌گیت بود و تنها به فاصله سه سال برای یورو 2020 هیچکس حتی به یاد او نیافتاد.

آلی اما قصد ندارد که تقصیر این اتفاق را به گردن کسی بیندازد.

دله آلی گفت: "تنها کسی که من سرزنش می‌کنم، خودم هستم. من باید در سطحی بازی می‌کردم که قرار ندادنم در تیم یا بازی ندادن به من دشوار می‌شد. هیچکس را به جز خودم سرزنش نمی‌کنم.

کار کردن با مورینیو تجربه‌ای عالی بود و من خیلی چیزها از ان آموختم."

پس از گذراندن پیش‌فصل با یک تیم شخصی که رژیم های غذایی، تمرینات و فعالیت‌های خارج از زمین او را مدیریت می کنند، مشخص است که دله می‌خواهد گذشته را پشت سر بگذارد و تغییرات گسترده صورت گرفته در تاتنهام را غنیمت بشمرد.

 

 

تاتنهام پس از جستجویی گسترده بالاخره با نونو اسپرینتو سانتو، سرمربی سابق ولورهمپتون، به توافق رسید و دله آلی مشتاق است تا به سرمربی جدید نشان دهد قادر است به چنان سطحی برسد که حتی مائوریسیو پوچتینو، سرمربی که پیش از مورینیو هدایت تاتنهام را بر عهده داشت، در بهترین روزهای این تیم نتوانسته آلی را به آن برساند.

آلی افزود: "نونو در ولوز کار فوق‌العاده‌ای انجام داده است. من مشتاقم تا با او صحبت و همکاری کنم. او مربی بزرگی است و ما در دوران هیجان‌انگیزی به سر می‌بریم.

من می خواهم امسال را به یکی از بهترین سالهای خودم تبدیل کنم. بسیاری از مردم گفته اند که من نیاز به برگشتن به فرمی دارم که چند سال پیش در آن قرار داشتم. من اما نمی خواهم به آن فرم و آمادگی برسم، من می خواهم از آن فراتر بروم و از تمام پتانسیل خود برای تبدیل شدن به بهترین بازیکنی که می توانم باشم، استفاده کنم.

چند سال سخت را پشت سر گذاشتم اما من سخت کار کرده‌ام و آنچه را برای بهتر شدن باید انجام دهم تجزیه و تحلیل کرده‌ام.

من در بیشتر روزهای تعطیلات به شدت تمرین کرده‌ام. احساس نمی کردم که به استراحت زیادی احتیاج دارم، بنابراین این فقط تمام مدت تمرین کردم.

همه به دنبال چند درصد بهتر شدن هستند و بنابراین تو هم باید سطح خودت را بالا نگه داری و همگام با آنها باشی. احساس خیلی خوبی دارم و خیلی وقت بود که اینقدر خوب نبودم."

دله از کریستیانو رونالدو در تلاش برای بهتر شدن خود الهام گرفته است و می‌گوید: "من فکر می کنم همه در فوتبال به میزان کار و تلاش رونالدو احترام می گذارند و از او الگو می‌گیرند" 

 

 

آلی همچنین درباره انتقادهایی که هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس و تاتنهام، در یورو 2020 شده، گفت: "هری بازیکنی بسیار حرفه‌ای است و او هم مثل من، قبل از هر کس دیگری می‌داند که سزاوار آن انتقادات هست یا نه.

او برای رسیدن به کاری که می خواهد انجام دهد بسیار متمرکز است. جای تعجب نیست که او گل می زند. او این شکلی است،  از هر 10 بار 9 بار شانس های خود را به گل تبدیل می‌کند.

اگر او گل نزند هم این موضوع بر او تأثیر نمی گذارد، زیرا او می داند که چقدر خوب است و همه می دانند که او چقدر خوب است."

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

به دنبال این گزارش، تیم تحقیق راهی محل شده و در بررسی‌ها مشخص شد که ساعاتی قبل این زن را به همراه شوهر و پسر 11 ساله‌شان که همگی دچار سوختگی شده بودند به بیمارستان منتقل کرده‌اند.

زن جوان ساعاتی بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داد. این در حالی بود که پسر 11 ساله نیز دو روز بعد با وجود تلاش کادر درمان فوت کرد اما مرد میانسال که از ناحیه دو دست دچار سوختگی شده بود، پس از بهبودی تحت بازجویی قرار گرفت و راز قتل همسر و فرزندش را برملا کرد.

او در تحقیقات گفت: نقاش ساختمان هستم و مدت‌هاست که با همسرم اختلاف داشتم. روز حادثه از پسرم خواستم که با من به محل کارم بیاید اما او مخالفت کرد و سر همین مسأله بحث‌مان شد وقتی همسرم وارد دعوا شد با عصبانیت کنترلم را از دست دادم و روی خودم و همسر و فرزندم بنزین ریختم. آن زمان اصلاً متوجه نمی‌شدم که چه کار می‌کنم. ناگهان کبریت را کشیدم و آنها شعله‌ور شدند. خودم نیز دستانم دچار سوختگی شد. به دنبال صدای فریاد و کمک‌خواهی همسر و فرزندم، همسایه‌ها به کمک‌مان آمدند و با حضور امدادگران، آتش خاموش شد و ما به بیمارستان منتقل شدیم.
به دستور بازپرس جنایی، متهم 49 ساله پس از ترخیص از بیمارستان در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار خواهد گرفت و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • شایعات توافق آنتونیو کونته با ناپولی حقیقت ندارد
  • تاکتیک ژوزه مورینیو برای مهار لیونل مسی را در الکلاسیکوها
  • توضیح تصویری ژابی آلونسو درباره نقش‌هایش در تیم‌های مورینیو و گواردیولا / فیلم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • افشای راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • فیلم| اعتراف اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران؛ خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • فیلم| اشکان خطیبی به زندگی سخت در خارج از ایران اعتراف کرد: خودم به همه چیز پشت پا زدم
  • مرد نقاش، راز آتش زدن همسر و فرزندش را فاش کرد
  • راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی
  • آدینه با داستان/ چی از آسمان افتاد؟!