Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با توجه به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از ۱۴ تیر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی اعلام شد.


به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، معاونت مالی و اداری دانشگاه تهران در اطلاعیع ای اعلام کرد: نظر به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با عنایت به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 به اطلاع می‌رساند نظر به دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا، به منظور جلوگیری از شیوع بیماری و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی، با عنایت به قرار گرفتن شهر تهران در وضعیت قرمز نحوه حضور کارکنان دانشگاه تهران از تاریخ ۱۴ تیر ۱۴۰۰ تا اطلاع ثانوی به شرح ذیل است:

۱) کلیه مدیران محترم دانشگاه اعم از مدیران ستادی و رؤسای پردیس‌ها و معاونین، رؤسای دانشکده‌ها و معاونین، مدیران گروه‌ها و رؤسای ادارات موظف به حضور و نظارت بر فعالیت‌های پرسنل واحد خود می‌باشند.

۲) رؤسا و معاونین اداری مالی واحد‌ها ترتیبی اتخاذ نمایند تا امور و فعالیت‌های واحد، با یک سوم حضور فیزیکی کارمندان و دو سوم به صورت دورکار با شرایط زیر انجام گیرد:

الف) کارکنان بیش از ۵۵ سال سن، افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای خاص یا آسیب پذیر و مادران دارای فرزند زیر ۶ سال در اولویت استفاده از دورکاری می‌باشند.

ب) آن دسته از افرادی که با موافقت مدیر مربوطه از طریق دورکاری وظایف خود را انجام می‌دهند، بایستی دورکاری خود را به صورت روزانه از طریق سامانه ثبت و مدیر در صورت موافقت تأیید نمایند. در صورت عدم تأیید مدیر، غیبت منظور خواهد شد.

ج) کلیه واحد‌های دانشگاه به استثنای بخش‌هایی ضروری در واحد‌های حفاظت فیزیکی، حفاظت تأسیسات و سامانه‌های الکترونیکی می‌توانند از دورکاری استفاده نمایند

د) کارمندانی که ملزم به حضور در محل کار خود می‌باشند، موظف به کارت زنی هستند، در غیر این صورت در سامانه غیبت منظور خواهد شد و ساعت کاری افرادی که ملزم به حضور یا به صورت نوبتی در محل کار می‌باشند از ۷:۳۰ لغایت ۱۴:۳۰ (با ۳۰ دقیقه شناور) است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه تهران وضعیت قرمز شهر تهران شرایط کرونایی اطلاعیه تهران در وضعیت قرمز دانشگاه تهران شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛بر اساس سامانه برخط کنترل کیفیت هوای سازمان حفاظت محیط زیست اصفهان، شاخص میانگین کیفی هوای این کلانشهر سومین روز از اردیبهشت با ۸۳ AQI در وضعیت قابل قبول است.
همچنین شاخص کیفی هوا براساس سامانه‌های برخط ۲۴ ایستگاه در منطقه پروین با ۱۵۶ و زینبیه ۱۶۲ AQI در وضعیت ناسالم برای عموم در حالیکه در منطقه میرزا طاهر با ۲۹ وشهر مبارکه با ۳۸ AQI در وضعیت پاک است.
همچنین شاخص کیفی هوا در مناطق شهر سگزی با ۱۰۸، زرین شهر با ۱۴۶، دانشگاه صنعتی اصفهان با ۱۲۶ AQI ناسالم برای گروه‌های حساس است.
کیفیت هوای همچنین در مناطقی از شهر اصفهان از جمله ۲۵ آبان با ۷۴ ف احمدآباد ۸۲، انقلاب ۶۴، پارک زمزم ۹۷، خرازی ۵۸، رهنان ۷۷، سپاهان شهر ۶۰، ولدان ۸۸، کردآباد ۶۶، کاوه ۱۰۰، قهجاورستان ۸۱ و فیض ۵۱، و شهر‌های شاهین شهر با ۷۸ و خمینی شهر با ۵۳، کاشان ۶۳ ونجف آباد ۷۲ AQI در وضعیت قابل قبول است.
شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک (سبز)، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم (زرد)، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس (نارنجی)، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم (قرمز)، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم (بنفش) و ۳۰۱ تا ۵۰۰ بسیار خطرناک (قهوه‌ای) است.

دیگر خبرها

  • نحوه نظارت بر صحت نتایج آزمایش‌ها در آزمایشگاه‌های پزشکی
  • اصفهان در دو منطقه درمدار قرمز
  • شهرک بازیافت در قم احداث می شود
  • برگزاری جلسه بررسی نحوه تقسیم و توزیع آب در دشت هراز
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی