Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:05:51 GMT

نقاشی دیواری مسی، روبروی مدرسه کودکی (عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۴۸۰۳

چند هنرمند و نقاش، روی ساختمان محل تولد لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که مدرسه دوران کودکی او نیز بوده است، چهره او را نقاشی کردند.

 

به گزارش "ورزش سه"، چند نقاش آرژانتینی تصویری از لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی را روی دیوار یک آپارتمان چهار طبقه در محله لا باجادا در روساریو آرژانتین طراحی کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جایی که او 34 سال پیش به دنیا آمد و دوران کودکی خود را نیز در آنجا پشت سر گذاشت.


به گزارش "یورونیوز"، این ساختمان مقابل مدرسه ابتدایی محل تحصیل مسی است. مارلین زوریاگا، یکی از نقاشان این نقاشی دیواری، به خبرگزاری فرانسه گفت: ما به لئو و تحسینی که از او در ذهن داشتیم فکر کردیم و به این نتیجه رسیدیم که چیزی مانند این نقاشی دیواری در شهر روساریو وجود ندارد و جای آن خالی است.


از این اثر هنری به ارتفاع 14 متر و عرض 8 متر، روز پنجشنبه رونمایی شد. در این نقاشی دیواری، چهره لیونل مسی بدون پوشیدن پیراهن طراحی شده که کودکی را در مرکز تصویر نشان می دهد که در حال روپایی زدن است. این پسر بچه درواقع بیانگر دوران کودکی مسی است که آن مقطع از زندگی اش را در محله لا باجادا پشت سر گذاشت.

 

 


در این تصویر، مسی بزرگسال یک جفت چکمه با بندهایی به هم بسته  شده به دور گردن خود آویزان کرده است. یکی از این کفش ها به رنگ مشکی و دیگری طلایی است که بیانگر شش کفش طلایی مسی به عنوان بهترین گلزن اروپاست.

 


کاپیتان آرژانتین در حال حاضر تیم خود را در کوپا آمریکا و در برزیل هدایت می کند. جایی که او با چهار گل بهترین گلزن این رقابت هاست. مسی و آلبی سلسته بامداد فردا و در دیدار نیمه نهایی به مصاف کلمبیا می روند تا در صورت پیروزی، به فینال این دوره از رقابت ها صعود کنند.

لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیونل مسی بارسلونا نقاشی دیواری لیونل مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس

ستاره آرژانتینی این روزها پروپاقرص‌ترین هوادار اسطوره پرتغالی است.

طرفداری | آلخاندرو گارناچو در هر شرایطی به طرفداری از کریستیانو رونالدو می‌پردازد.

بر همگان واضح است که الخاندرو گارناچو، ستاره آرژانتینی منچستریونایتد علاقه بی‌حدوحصری به کریستیانو رونالدو دارد. گارناچو که این شانس را داشت برای مدت کوتاهی کنار رونالدو بازی کند، بارها و بارها پس از گلزنی، انواع خوشحالی‌های ماندگار CR7 را به نمایش گذاشته‌است. اما به‌نظر می‌رسد الگوبرداری‌های این ستاره جوان صرفاً به مستطیل سبز و مقابل دوربین‌ها خلاصه نمی‌شود.

اخیراً ویدیویی از الخاندرو گارناچو هنگام بیلیارد بازی کردن با دوستانش منتشر شده که در آن پس از پیروزی، خوشحالی‌های معروف کریستیانو رونالدو را اجرا می‌کند.

در ادامه می‌توانید ویدیوی این ماجرا را نیز مشاهده کنید.

     

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • هدیه آخر هفته سردار به دیبالا
  • جادوگر آرژانتینی یکی یکی جام‌ها را درو می‌کند
  • با تنها ۷ بازی؛ صعود لیونل مسی به صدر جدول برترین گلزنان MLS
  • برق برخی مناطق ۳ شهرستان گیلان فردا قطع می‌شود
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • ویدئو دیدنی از بازیگرانی که از کودکی مشهور شدند
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • ۱۰ عنوان به مجموعه کتاب‌های کودکی نامداران اضافه می‌شود