Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، در نشست مجازی محمدحسین امید رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی، محسن محمدزاده معاون نظارت و سنجش و سایر اعضای هیئت‌رئیسه، رؤسای واحدهای استانی و رؤسای مراکز آموزش علمی کاربردی منتخب ۱۴۰۰، از مراکز برتر در ارزیابی و سطح بندی سال جاری تقدیر شد.

با توجه به ارزیابی اخیر که برای چهارمین سال متوالی انجام شده است، ۴۸۷ مرکز مشمول، بر اساس زمان آغاز فعالیت و تعداد دانشجو شناسایی و ارزیابی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این تعداد بیش از ۹۵ درصد مراکز در فرآیند ارزیابی مشارکت فعال داشته و نسبت به تکمیل فرم‌های خود اظهاری اقدام کردند.

در فرآیند این ارزیابی مراکز بر اساس مدلی مشتمل بر ۸ عامل، ۵۸ ملاک و ۱۹۰ نشانگر ارزیابی و با احتساب امتیازات کسب شده، تعیین سطح و در یکی از سطوح چهارگانه قرار گرفتند. سپس با توجه به سیر تحولی عملکرد سال جاری در قیاس با ارزیابی گذشته بسته به میزان تغییر نمره در یکی از حالت‌های پیشرفت، مانا و پسرفت قرار گرفتند و متناسب با عملکرد از تدابیر نظارتی در قالب بسته‌های تشویقی، حمایتی، ترغیبی، هدایتی، تذکری، هشداری، ارشادی، اخطاری و بازدارنده برخوردار شدند که نتایج تفضیلی در سامانه سطح‌بندی به نشانی crs.uast.ac.ir با دسترسی اختصاصی در اختیار رؤسای واحدهای استانی و مراکز قرار گرفته است.

بنا بر نتایج ۲۲۰ مرکز در سطح دو، ۲۴۱ مرکز در سطح سه و ۲۶ مرکز در سطح چهار قرار گرفتند. سطوح تعیین شده مبین وضعیت جاری هر یک از مراکز آموزشی بوده و نتایج حسب سطح عملکرد و میزان تحقق توصیه‌های اصلاحی؛ در ارزیابی‌های بعدی متغیر است.

با هدف افزایش سهم نتایج ارزیابی در تصمیمات حوزه‌های مختلف دانشگاه، ۲۳ مرکز مشمول تدابیر تشویقی و حمایتی و ۷۶ مرکز مشمول تدابیر ترغیبی؛ ۱۳۵ مرکز مشمول تدابیر هدایتی، ۱۹۷ مرکز مشمول تدابیر ارشادی و ۵۶ مرکز نیز مشمول تدابیر هشداری، اخطاری و بازدارنده شورای نظارت و ارزیابی قرار گرفتند.

کد خبر 5250895 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه جامع علمی کاربردی رتبه بندی دانشگاه ها آموزش مهارتی کنکور 1400 دانشگاه های علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی سازمان سنجش دفترچه کنکور مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش مهارتی کنکور نقل و انتقال دانشجویان پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی آزمون زبان انگلیسی محمد مهدی طهرانچی علمی کاربردی قرار گرفتند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۴۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند

به گزارش قدس  آنلاین، علی حسین رعیتی فرد اظهار کرد: سال گذشته طرح تحولی را در وزارتخانه اجرا و مجموعه اقداماتی را پیگیری کردیم برای آنکه عدالت مزدی در کشور عملیاتی شود.

وی افزود: در انتهای سال ۱۴۰۱ آزمون مشاورین طرح‌های طبقه‌بندی مشاغل را برگزار کردیم و برای نخستین بار انحصار را شکستیم. همه کسانی که در این حوزه تخصص داشتند را به این آزمون دعوت کردیم تا تعداد نفراتی که طراحی و مشاوره طرح طبقه‌بندی را انجام می‌دهند، در کشور گسترش بدهیم که خوشبختانه از این طریق بیش از ۱۶۰ نفر مشاور به مشاورین قبلی ما اضافه شد.

رعیتی فرد ادامه داد: سال گذشته نیز طرح تحولی را در وزارتخانه پیشنهاد دادیم که به موجب آن ۱۰۰۰ واحد بالای ۵۰ نفر کارکن ملزم شدند طرح طبقه بندی مشاغل داشته باشند تا عدالت مزدی رعایت شود. ‌

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس ماده ۴۸ قانون کار، باید واحدهای بالای ۵۰ نفر مشمول طرح طبقه بندی مشاغل شوند؛ به همین منظور امسال اجرای طبقه بندی مشاغل در ۱۰۵۰ واحد را هدفگذاری کردیم.

به گفته وی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در بنگاه‌ها موجب می شود کارگر با تجربه، ماهر و باسابقه با کارگری که تازه وارد و حداقل بگیر است، تفاوت هایی در حقوق و دستمزد داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری آزمون استخدامی مربی پرورشی، مراقب سلامت و مشاور مدارس
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • زندانیان شاغل در روز کارگر هدیه گرفتند
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی / تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • تغییر در محتوای آموزش‌های پلیسی/ تحلیل عملیات‌های انتظامی با کمک خبرگان
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • ۱۰۵۰ کارگاه امسال مشمول طرح طبقه‌بندی مشاغل می‌شوند
  • تحقیقات محققین در حوزه کشاورزی باید کاربردی باشد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم