Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، جمال معتمدی نژاد مدیرعامل برق این استان در چاروسا گفت: نبود ایستگاه برق و طولانی بودن مسیر دهدشت تا قلعه رئیسی سبب قطعی‌ مکرر برق در بخش‌های چاروسا و دیشموک است.

جمال معتمدی نژاد افزود: در صورت تامین زمین ایستگاه برق در شهر قلعه رئیسی راه اندازی می‌شود و قطعی‌ مکرر و دیگر مشکلات برق به حداقل می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او اعتبار مورد نیاز برای راه اندازی ایستگاه برق در شهر قلعه رئیسی را ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با همکاری شهرداری و دهیاری‌ چاروسا مشکلات روشنایی معابر شهر قلعه رئیسی و روستا‌ها تا دو ماه آینده رفع می‌شود.

مدیرعامل آبفای استان هم در این نشست موضوع تنش آبی در استان را جدی دانست و گفت: همه شهر‌ها و بیش از ۱۷۰ روستای استان در وضعیت تنش آبی قرار دارند که نیاز است مردم برای عبور از این مشکلات ضمن صرفه جویی الگوی مصرف را هم رعایت کنند.

اسفندیاربرخه از تامین اعتبار برای بازسازی شبکه‌های فرسوده باقی مانده شهر قلعه رئیسی خبر داد و افزود: برای خدمات رسانی بهتر به مردم بخش چاروسا چندین وسیله نقلیه به نمایندگی آب و فاضلاب این بخش تحویل داده می‌شود.

او همچنین از واریز شدن حقوق آبداران استان خبر داد و افزود: حقوق همه آبدارانی که با پیمانکار قرارداد منعقد کرده اند واریز می‌شود.

حجت الاسلام صادق انصاری پور رئیس دادگستری چاروسا نیز در این جلسه یکی از مشکلات روستا‌ها و شهر قلعه رئیسی را مشکلات قطعی مکرر آب و برق در این منطقه دانست و گفت: با توجه به فصل گرما و نیاز مردم به آب و برق نیاز است مسئولان هرچه سریعتر این مشکل را برطرف کنند.

حجت الاسلام صادق انصاری پور افزود: قطعی‌های مکرر برق و آب، توزیع ناعادلانه آب بین روستا‌ها و شهر قلعه رئیسی، فرسوده بودن شبکه‌های توزیع آب در شهر و روستا‌ها و مشکلات آبداران را از مهمترین مشکلات آب و برق در بخش چاروسا است.

امام جمعه قلعه رئیسی هم در این نشست نبود ایستگاه برق در مناطق قلعه رئیسی و دیشموک سبب بسیاری از مشکلات قطعی‌ها و توزیع ناعادلانه برق در این مناطق دانست.

حجت الاسلام صلواتی با بیان اینکه در شهر قلعه رئیسی حدود ۹۸۰ انشعاب آب وجود دارد افزود: مصرف بی رویه آب در برخی مناطق پایین دست شهر و تعدد انشعابات غیر مجاز آب باعث افزایش هدر رفت آب در این شهر شده به طوری که برخی از منازل در بالا دست با کمبود و حتی نبود آب آشامیدنی مواجه هستند.

او نبود روشنایی معابر در روستا‌ها و شهر قلعه رئیسی را یکی دیگر از مشکلات بخش چاروسا اعلام کرد و گفت: به خاطر نبود روشنایی در بسیاری از روستا‌ها و برخی مناطق شهر قلعه رئیسی امکان تردد شبانه وجود ندارد که نیاز است در این رابطه چارجویی اساسی شود.

 

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق کهگیلویه و بویراحمد شهر قلعه رئیسی ایستگاه برق روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟

شرکت توزیع برق استان گیلان امروز، ۱۱ اردیبهشت‌ماه با صدور اطلاعیه‌ای از قطعی برق چند ساعته در برخی مناطق شهرستان‌های آستانه اشرفیه، تالش، رشت، رضوانشهر، رحیم‌آباد، لاهیجان، دیلمان سیاهکل، اسالم به منظور پاره‌ای از تعمیرات در جهت بهبود نیرو رسانی، در ساعات مشخصی از فردا، ۱۲ اردیبهشت‌ماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، مدیرعامل شرکت توانیر از اختصاص ۸۰ میلیون جایزه در سال ۱۴۰۳ به افرادی که در کاهش مصرف شرکت می‌کنند خبر داد.

آستانه اشرفیه: چوب‌بری امیر فلاح، روستا‌های آستانه کشل آزادسرا، پل‌سازی شرکت پرهام، عبدالله آباد، ریسندگی و بافندگی سمین بافت، تانکرسازی گیلان شرق، روستا‌های آستانه کورکاه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

تالش: پیرسرای جوکندان از ساعت ۱۱ تا ۱۳

رشت: آخر جماران از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

رضوانشهر: پلنگ‌پاره و پونل از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۳۰

رحیم‌آباد: پمپ بنزین کلاچای، کلاچای داخل شهر، پاسگاه ساحلی شیر محله، شیر محله، شرکت سیرود، هادی کیاشهر، جاده سیرود سردخانه علیرضا نصرتی، قاسم‌آباد علیا، کلاچای پلرود جنب اداره گاز کلاچای، پلرود گیل کلایه به سمت دریا، چاه آب کشاورزی از ساعت ۹ تا ۱۰:۴۵

لاهیجان: بیجاربنه و نخجیرکلایه از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۰:۳۰ و همچنین خیابان نیما و کارگر از ساعت ۱۱:۳۰ تا ۱۲:۳۰

دیلمان سیاهکل: بیمارستان ۱۰ تختخوابی، دیلمان محله اسپیلی میاندشت، پمپاژ آب آشامیدنی دیلمان جنب خانه بهداشت، سالن ورزشی دیلمان، شهر دیلمان، هلال احمر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای دیلمان، چاه آب شرب شهر دیلمان باباولی از ساعت ۱۱ تا ۱۳

اسالم: آب شرب درازک محله، خرجگیل انتهای حوزه شهری روبروی منزل سبحان قاسمی، برنجکوبی جهانگیر ملیحی و پورخودکار، روستای جامی محله اسالم، برنجکوبی باب اله بهاری و شرکا، روستای لمیر سفلی، بانک ملی اسالم از ساعت ۱۰ تا ۱۲

دیگر خبرها

  • قلعه تاریخی روستای تاج آباد کهنه در آستانه تخریب + تصاویر
  • اولویت شوراها در شهریار گره‌گشایی مشکلات مردم باشد
  • برق در این استان فردا قطع می‌شود؛ خاموشی از راه رسید؟
  • خاموشی چاه‌های کشاورزی در رفسنجان
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • روزانه ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • روزی ۷۰۰ نفر از نمایشگاه دستاورد‌های وقف بازدید کردند
  • عزم ملی برای حل مشکلات پایتخت شکل بگیرد/ضرورت استفاده از ظرفیت معتمدین محلات در سایر کلانشهرها