Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش طرفداری، علی انصاریان به شکلی ناغافل، در بهمن ۱۳۹۹ به علت ابتلا به کرونا راهی بیمارستان شد و در روز ۱۵ بهمن درگذشت. او بعد از فوت مهرداد میناوند و در حالی که ابتلای آنها در یک زمان و در یک برنامه اتفاق افتاده بود درگذشت.

انصاریان متولد تهران و اهل محله عارف – جهان پناه در نزدیکی میدان خراسان و خیابان ۱۷ شهریور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کودکی خود را در محرومیت جنوب شهر تهران گذراند و بازیکن بانک ملی شد و در سال ۷۷ زمانی که ۲۱ ساله بود به پرسپولیس آمد و بازیکن این تیم شد، دوره شهرت و اعتبارش از همین زمان شروع شد، انصاریان دوره فوتبال پر فراز و نشیبی داشت و در سال ۸۵ و در اوج آمادگی به علت این که مدیریت وقت پرسپولیس قصد داشت تیم تازه و کم تجربه و به زعم خود بی حاشیه و مطیعی را راهی مسابقات کند، از پرسپولیس کنار گذاشته شد و از سر خشم، به تیم رقیب یعنی استقلال رفت، فوتبال را هم در سال ۹۰ کنار گذاشت و رو به هنر سینما آورد و در فیلم های سینمایی زیادی به عنوان بازیگر و تهیه کننده حضور داشت.

علی انصاریان شوخ و دوست داشتنی در روز ۱۵ بهمن درگذشت و ما به این ترتیب، غروبش را تسلیت مجدد می گوییم و مثل همه دوستانش تولد ۴۴ سالگی را به روحش تبریک می گوییم و ابراز دلتنگی را پیشکش خاکش خواهیم کرد؛ تولدت مبارک علی انصاریان عزیز

 

بیشتر بخوانید:

علی انصاریان بهترین بازیگر مرد جشنواره فیلم بلغارستان شد

آسمانی های پرسپولیس و استقلال در آستانه دربی | یادم تو را فراموش؟ هرگز!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علی انصاریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است

به گزارش خبرگزاری مهر، رهبر معظم انقلاب در پاسخ به نامه حجت‌الاسلام محمد قمی، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در خصوص جزئیات حرکت هم‌افزای ملی زندگی با آیه‌ها، نکات زیر را مرقوم فرمودند:

بسمه تعالی

کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است. مراقب باشید در نیمه‌ی راه رها نشود.

پیگیری نکردن کارها و روزآمد نکردن برنامه‌ریزی‌ها آفت بزرگ سرفصل‌های شوق‌انگیز است.

در باب قرآن، کار لازم ابتدایی، فهم معانی کلام خداوند است و البته حفظ هم بسیار مهم است.

گفتنی است؛ پویش ملی زندگی با آیه‌ها با محوریت حفظ موضوعی آیاتی از قرآن کریم در ماه رمضان با مشارکت بیش از ۱۰ میلیون نفر و محوریت ۳۰ آیه کلام الله مجید برگزار شد.

کد خبر 6095677

دیگر خبرها

  • ببینید | فیلم پربازدید از پیدا شدن مینی‌بوس دفن‌شده زیر بهمن پس از 4 ماه!
  • طغیان وحشتناک رودخانه بهمن آباد چوار ایلام
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کار‌های اسلامی و جهادی است
  • کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است
  • اتفاقات سکوهای زنان دردسرساز شد؛ اولین اقدام کمیته انضباطی در خصوص پرسپولیس و سپاهان
  • جشن تولد پسر پرسپولیس بعد از برد خانگی
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به درگذشت مسعود اسکویی