Web Analytics Made Easy - Statcounter

احسان حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد از اجرای حکم رفع تصرف بیش از 28 هزار متر مربع اراضی دولتی در شهر هفشجان خبر داد و گفت: این اراضی بیش از 11 میلیارد ریال ارزش مالی دارد.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: متصرف این اراضی اقدام به تصرف، چاله‌کنی و فنس‌کشی کرده بود که با حکم دادستان و حضور نیروهای یگان حفاظت حکم خلع ید و قلع و قمع بر روی زمین‌ها اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اداره کل راه و شهرسازی استان و یگان حفاظت از اراضی در برخورد با متصرفین و متعرضین به اراضی دولتی مصمم است و به صورت جدی با متخلفان برخورد خواهد کرد.

حسینی در ادامه از اجرای هشت مورد رفع تصرف فوری از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و اضافه کرد: در این مأموریت‌ها بیش از 67 هزار متر مربع اراضی دولتی از چنگال متصرفین، آزادسازی شد.

وی گفت: این اراضی با ارزش ریالی بیش از 14 میلیارد و 700 میلیون ریال در شهرهای فارسان، بروجن، اردل، هفشجان و شهرکرد رفع تصرف شده است.

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با هشدار به متصرفین اراضی در استان، از عموم مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد تعرض به اراضی ملی و دولتی، از طریق سامانه تلفن گویای یگان حفاظت از اراضی موارد را گزارش کنند.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: احسان حسینی اراضی دولتی رفع تصرف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد

سرهنگ مهدی داور گفت: پیرو کسب خبر توسط یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز مبنی بر تخلیه انبوه نخاله‌های ساختمانی بر روی عرصه و حریم تپه تاریخی فرخ آباد بلافاصله مأموران یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز در محل حضور یافتند.

فرمانده یگان حفاظت میراث فرهنگی استان البرز افزود: نیروی‌های یگان حفاظت ضمن اخذ دستور مقام قضائی و با مساعدت نیروهای خدوم فراجا در حوزه استحفاظی به توقیف خودرو و ابزار مورد استفاده در تخلیه نخاله‌ها در عرصه تپه تاریخی پرداختند.

وی گفت: در این راستا دو نفر نیز دستگیر و به محاکم قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • رفع تصرف و بازگشت ۱۳ هکتار از اراضی شهرداری نهاوند به بیت‌المال
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه خلع ید شد
  • ۳۳ هزار مترمربع اراضی ملی در سوادکوه شمالی خلع ید شد
  • توقیف خودروی تخلیه نخاله روی تپه تاریخی فرخ آباد
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • رفع تصرف و خلع ید ۱۰۲۹۷ مترمربع اراضی ملی در شهرستان ساری
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخ شهر
  • رفع تصرف ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی فرخشهر + تصاویر
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی