Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس حوزه قضایی عقدا در یزد گفت: با کمک خیِّر منطقه یک مددجوی زندانی محکوم به پرداخت دیه بعد از ۵ سال آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشت. خبرگزاری میزان - محمد حسین دهقان طزرجانی، رئیس حوزه قضایی عقدا بیان داشت: همکاری شاکی در گذشت از بخشی از دیه و همچنین نقش خیِّرین و معتمدین در این آزادی بسیار اثرگذار بود که با پرداخت مبلغ یک میلیارد ریال زمینه رهایی یک محکوم به حبس از بند زندان فراهم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های تحولی قوه قضاییه در ترویج فرهنگ عفو و گذشت در جامعه و همچنین با فرهنگ سازی و توسعه کمک‌های خیرخواهانه و خداپسندانه در آزادی محکومین به حبس می‌توان نقش بسزایی در کاهش بسیاری از مشکلات اجتماعی و اقتصادی خانواده‌های آن‌ها داشت.
وی به تأکید دین مبین اسلام به عفو و گذشت اشاره کرد و افزود: در اسلام در کنار قوانین و مجازات‌هایی که برای مجرمین در نظر گرفته شده است اکیداً به عفو و گذشت نیز سفارش شده که عملی کردن این وظیفه تا حد امکان مورد تاکید است.
دهقان در پایان با تحسین این عمل خدا پسندانه، رواج این گونه فرهنگ‌ها و اعمال نیک در جامعه را خواستار شد.   بیشتر بخوانید: آزادی ۷۶ زندانی معسر در استان تهران به همت خیرین انتهای پیام/ برچسب ها: آزادی زندانی خیرین دستگاه قضایی یزد

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آزادی زندانی خیرین دستگاه قضایی یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت

ایسنا/تهران پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش خانواده بازگشت.

پیکر معلم شهید حجت الله یوسفیه از شهدای ۸ سال دفاع مقدس که در سال ۱۳۶۴ در عملیات والفجر ۹ در منطقه سلیمانیه عراق به درجه رفیع شهادت رسیده بود، تفحص شده است.

پیکر مطهر این شهید به زودی و همزمان با هفته گرامیداشت معلم در شهرستان ورامین تشیع و خاکسپاری می شود .

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید حجت‌الله یوسفیه بعد از ۳۹ سال به آغوش وطن بازگشت
  • اولین واکنش دادستان پس از پیدا شدن یسنای ۴ ساله
  • لحظه بازگشت یسنا به آغوش مادرش
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در سفر اژه‌ای به هرمزگان
  • آزادی ۲۸ زندانی پاکستانی در جریان سفر رئیس قوه قضاییه به هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی از زندان های هرمزگان
  • آزادی ۱۵۵ زندانی در هرمزگان
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • آزادی ۱۲ زندانی جرائم غیر عمد در سال جاری
  • آزادی معلم زندانی با همت نیکوکاران شاهرودی در روز معلم