Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» معین الدین سعیدی با انتقاد از دپوی ۳ میلیون تن نهاده‌های دامی در انبارهای بندر امام خمینی(ره)، گفت: کشور سالانه به ۱۹ میلیون تن نهاده دامی نیاز دارد  که شامل ذرت، جو و کنجاله سویا می‌شود در حالی که اگر از ظرفیت‌های کشاورزی کشور به درستی استفاده شود می‌توان بخش اعظمی از این نیاز را در کشور تامین کرد اما به دلیل کوتاهی در امر تولید این مهم محقق نمی‌شود، از طرفی ناهماهنگی‌های بسیار میان بانک مرکزی، گمرک و وزاتخانه‌های جهاد کشاورزی و صمت سبب شده، نهاده‌های دامی وارد شده به موقع مناسب ترخیص نشوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم چابهار، نیک‌شهر، کنارک و قصرقند در مجلس شورای اسلامی افزود: اگرچه کمیسیون کشاورزی به کرات به رسوب نهاده در بندر امام خمینی(ه) ورود کرده اما متاسفانه این ناهماهنگی‌ها ریشه‌ای و بنیادین است و این مسئله یکی از دلایل التهاب در بازار مرغ و نهاده‌های دامی است.

به گفته وی با توجه به نیاز فعلی و مبرم دامداران و مرغداران به نهاده‌های دامی، این نهاده‌های وارداتی دپو شده در انبارهای بندر امام خمینی(ره) باید هرچه سریع‌تر در سطح کشور توزیع شوند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی یکی از مشکلات موجود در زمینه توزیع نهاده‌های دامی وارداتی را حمل آن‌ها به محل مصرف عنوان کرد و گفت: برای حل این مشکل راه‌کارهایی ارائه شده و سازمان راهداری و راه‌آهن باید اهتمام ویژه‌ای در این زمینه داشته باشند و کمیسیون کشاورزی مجلس موضوع را بررسی و پیگیری می‌کند.

منبع: نماینده

کلیدواژه: قیمت مرغ نهاده های دامی نهاده های دامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • توزیع ۷۰۰ تن نهاده دامی در مناطق عشایری شهرستان ارومیه
  • رتبه سوم مهاباد درتولید گوشت دراستان
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • اطمینان خاطر دامداران یزدی از تامین به موقع نهاده دامی
  • لحظه اصابت موشک یمن به پهپاد گران قیمت آمریکایی | ویدئو
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است
  • دلارهای خانگی روانه بازار شدند | روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • قیمت خرید تضمینی گندم را اصلاح کنید