Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:44:18 GMT

بی‌توجهی به نظر کودکان در اداره شهر معنا ندارد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۵۵۱۴

بی‌توجهی به نظر کودکان در اداره شهر معنا ندارد

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نظر کودکان باید در اداره شهر لحاظ شده و مورد توجه قرار گیرد زیرا در شهر دوستدار کودک بی‌توجهی به نظر کودکان برای اداره شهر معنا ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا فریده روشن، امروز _دوشنبه ۱۴ تیرماه_ در هفتمین جلسه شورای اجرایی شهر دوستدار کودک اظهار کرد: بسیار خرسندم که در اصفهان به عنوان «شهر دوستدار کودک» شورای اجرایی تشکیل و افراد تصمیم گیرنده این شورا از جنس کودک و نوجوان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بی شک با ایجاد شورای مشورتی بهترین اتفاقات برای اصفهان به عنوان شهر دوستدار کودک رقم خواهد خورد تصریح کرد: قبل از برگزاری انتخابات شورای مشورتی درباره نحوه رأی گیری و ترکیب شورا بر همه شمولی تأکید شده است زیرا به موضوع شهر دوستدار کودک نگاه مشورتی داریم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه کودکان و نوجوانان در اینگونه جلسات راهکارهایی برای بهبود کیفیت زندگی خود در شهر ارائه می‌دهند که باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: نظر کودکان باید در اداره شهر لحاظ شده و مورد توجه قرار گیرد زیرا در شهر دوستدار کودک بی‌توجهی به نظر کودکان برای اداره شهر معنا ندارد.

روشن گفت: اگر بخواهیم شورای مشورتی کودکان پابرجا باشد باید اعضای آن هر روز فعال‌تر و پویاتر باشند و در این صورت آینده بهتر و تأثیرگذار تری خواهند داشت.

وی تأکید کرد: باید حداقل یکی از طرح‌ها و ایده‌های مطرح شده از سوی اعضای شورای مشورتی کودکان به مرحله اجرا برسد تا کودکان انگیزه لازم برای استمرار فعالیت و تعامل را داشته باشند.

کد خبر 505237

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهر دوستدار کودک اداره شهر مدیریت شهری کودکان فريده روشن شورای شهر اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شهر دوستدار کودک شورای مشورتی نظر کودکان اداره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال

به گزارش خبرآنلاین، سه رسانه‌ بلژیکی در پی انجام مطالعاتی در این باره اعلام کردند از ۵۱ هزار و ۴۳۳ کودک مهاجر که بدون بستگان خود بین سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۳ به اروپا رفته‌اند، خبری نیست.

تخمین زده می‌شود که این کودکان ممکن است به دست گروه‌های جنایت سازمان یافته افتاده یا مجبور به کار شده باشند.

بیشترین تعداد کودکان بی سرپرست گمشده در ایتالیا با ۲۲ هزار و ۸۹۹ نفر ثبت شده است.

اتریش نیز با ۲۰ هزار و ۷۷ نفر و بلژیک نیز با ۲ هزار و ۲۴۱ کودک ناپدید شده در رده‌های بعدی قرار دارند.

با این حال تخمین زده می‌شود که تعداد واقعی، بسیار بیشتر باشد زیرا ۱۳ کشور از ۳۲ کشور اطلاعاتی را در محدوده تحقیق ارائه نکرده‌اند.

به گزارش آناتولی، «آخی لیون»، دبیرکل فدراسیون کودکان گمشده در اروپا، یک سازمان غیردولتی مستقر در بلژیک که در ۲۷ کشور اروپایی در مورد کودکان گم شده فعالیت می‌کند، تأکید کرد این ارقام نگران کننده است و گفت: افزایش تعداد گزارش‌های مربوط به ناپدید شدن «خردسالانِ بدون همراه» بسیار نگران کننده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901523

دیگر خبرها

  • ارسال ۹۲ تن دارو به افغانستان
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال
  • ناپدید شدن بیش از ۵۰ هزار کودک پناهجو ظرف ۳ سال در اروپا
  • شرایط اخذ ویزای دبی برای کودکان
  • باید و نباید‌های تعامل با کودکان چاق
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • تشکیل مجمع مشورتی شورای ادوار بندرعباس
  • برنامه کودکی نداریم که درباره «جیغ و دست و هورایش» صحبت کنیم
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • بازی برای کودکان خیلی مهم است اما جایگاه ادبیات هم حفظ شود