Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: در انتخابات ۲۸ خرداد آب از آب تکان نخورد و مردم با آرامش کامل پای صندوق رای رفتند و به کاندید خود رای دادند.

قدس آنلاین: حجت‎‌الاسلام والمسلمین محمد محمدی‌گلپایگانی متن حکم مقام معظم رهبری را در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه قرائت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در آیین تکریم و معارفه روسای قوه قضاییه گفت: متن حکم مقام معظم رهبری را خطاب به محسنی‌اژه‌ای قرائت و سلام مقام معظم رهبری را به همه حضار اعلام می‌کنم.

متن حکم رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ غلامحسین محسنی اژه‌ای دامت تأییداته

اکنون که جناب آقای رئیسی با رأی ملت ایران توفیق خدمت در جایگاه ریاست جمهوری اسلامی ایران یافته‌اند، با تشکر فراوان از خدمات ارزنده‌ی ایشان در مدت مسئولیت قضائی و کارنامه‌ی افتخارآمیزی که در پایه‌گذاریِ اقدامات ماندگار از خود به جای گذاشته‌اند، جناب‌عالی را که علاوه بر صلاحیت‌های قانونی، برخوردار از تجربه‌ی گرانبها و شناخت عمیق و سابقه‌ی درخشان در امر قضا میباشید، بر اساس اصل یکصد و پنجاه و هفت، به ریاست قوه‌ی قضائیه منصوب میکنم.

انتظار اینجانب، اولاً: اهتمام جدّی به مأموریت‌های اساسی دستگاه قضاء در قانون اساسی است؛ یعنی گسترش عدالت، و احیاء حقوق عامّه، و تأمین آزادی‌های مشروع، و نظارت بر حسن اجرای قوانین، و پیشگیری از وقوع جرم، و نیز مبارزه‌ی قاطع با فساد.

و ثانیاً: ادامه‌ی رویکرد تحوّلی و اجرای سند تحول موجود با اهتمام ویژه.

و ثالثاً: گسترش فناوری‌های نوین و تضمین دستیابی آسان و رایگان مردم به خدمات قضائی.

و رابعاً: گماردن نیروهای کارآمد و جهادی و فاضل و صالح در مسئولیتها، و تربیت مدیران شایسته برای سطوح عالی و میانی قضائی و اداری.

و خامساً: ارج نهادن به خدمات قضات پاکدامن و حفظ عزت و منزلت ایشان، و متقابلاً برخورد قاطع با معدود افراد متخلّف.

و سادساً: ارتباط با متن مردم و حضور در میان آنان که دارای برکاتِ بسیار است.

توفیقات جنابعالی و همکارانتان را از خداوند متعال مسألت میکنم و امیدوارم خدمات شما موجب رضای خدا و خلق گردد. بحوله و قوّته؛ و السلام علیکم و رحمةالله

سیّدعلی خامنه‌ای

۱۰ تیر ۱۴۰۰

رئیس دفتر مقام معظم رهبری در ادامه و بعد از قرائت متن حکم رهبر حکیم انقلاب بیان کرد: ۲۸ خرداد قطعا از ایام‌الله است. این انتخابات پرشور نشان داد قاطبه ملت ایران از زن و مرد و کسانی که می‌توانستند رای بدهند، با همه سختی‌ها که همه بدان معترف هستند به ندای ملکوتی مقام معظم رهبری پاسخ مثبت دادند و رای خود را در صندوق‌ها انداختند.

وی افزود: همه شاهد صف‌های طولانی مردم بودیم، در شرایطی که با موج تبلیغات مسموم از سوی دشمنان غربی و غیرغربی با بمباران از فضای مجازی، رسانه‌های سمعی و بصری و افراد بدبختی که زیره خوار دشمن روبرو بودیم تا پای صندوق‌های رای نروید، اما هیج کدام در دل مردم کوچکترین اثری نداشت.

حجت‎‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی با تاکید بر اینکه همه جهان از پایبندی ملت ایران متعجب شدند افزود: من از همه مردم، رهبر معظم انقلاب و دست‌اندرکاران انتخابات که پای کار ایستادند تشکر می‌کنم. در انتخابات این دوره آب از آب تکان نخورد و مردم با آرامش کامل پای صندوق رای رفتند و به کاندید خود رای دادند.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی بالاترین رای را در این دوره از انتخابات کسب کرد ادامه داد: ملت ایران او را انتخاب کردند و همین افتخار بس که در حکم رهبر انقلاب کلمه «افتخارآمیز» برای ایشان بکار برده شده است.

وی خطاب به آیت‌الله رئیسی بیان کرد: این مهم است که طی این سال‌ها شما چه اقداماتی انجام دادید همه کارخانه‌هایی که در پی تلاش‌های انجام شده احیا شده است. سفرهای شما به استان‌های مختلف باعث امیدواری مردم شد. البته آیت‌الله رئیسی از اول کارشان همین گونه بودند. مطمئن هستم در زمان تصدی در ریاست جمهوری این مشکلات حل خواهد شد. ما هم برای موفقیت او دعا می‌کنیم.

حجت‎‌الاسلام والمسلمین محمدی‌گلپایگانی با اشاره به سوابق حجت الاسلام و المسلمین محسنی‌اژه‌ای گفت: ایشان از ابتدای کار که از سن ۱۶ سالگی بود تاکنون تمام مراحل را پله به پله طی کردند و در مسئولیت‌های مختلف اعم از دادستان کل کشور وزارت اطلاعات و ... موفق بودند. دو ویژگی حجت الاسلام و المسملمین محسنی اژه‌ای اولا قاطعیت است که اگر به یقین رسیدند شخصی متخلف است اقدام لازم را انجام می‌دهد و ملاحظه کاری ندارد. امروز ملاحظه‌کاری باعث ایجاد مشکلات ما شده است.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری گفت: ویژگی دوم حجت الاسلام و المسملمین محسنی اژه‌ای ساده زیستی اوست. من افتخار همسایگی او را دارم. زندگی وی زندگی طلبگی ساده است که این نیاز امروز مسئولان ماست. ساده زیست باشند. با اینکه مسئولیت‌های مختلف دارند همان روش را دارد. ان شاءالله با توصیه‌های رهبر انقلاب توفیق بیشتری خواهند داشت و من آینده خوبی را برای قوه قضاییه انتظار دارم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری میزان

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: حجت الاسلام محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس جدید قوه قضائیه رئیس دفتر مقام معظم رهبری الاسلام والمسلمین حجت الاسلام محسنی اژه ای قوه قضاییه ملت ایران متن حکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر

یک کارگر با طرح درخواستی مبتکرانه موفق به دریافت انگشتر رهبر انقلاب شد.

به گزارش ایسنا، صبح چهارشنبه پنجم اردیبهشت در جریان دیدار هزاران نفر از کارگران با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای یکی از کارگران در اقدامی مبتکرانه برای دریافت انگشتر رهبر انقلاب بر روی چفیه‌ای نوشت : (انگشتر آقا» و آن را حین بیانات رهبر انقلاب بالای سر خود گرفته بود.

رهبر انقلاب در واکنش به اقدام این کارگر در انتهای بیانات خود گفتند: آن آقایی که یک چفیه بلند کرده و روی آن نوشته انگشتر، آن آقا اگر انگشتر میخواهد بیاید...

این روایت را در ادامه ببینید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اعزام  زائر از هرمزگان به حج عمره
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره
  • ماجرای دریافت انگشتر مقام معظم رهبری توسط یک کارگر
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند
  • پیام تسلیت حجت الاسلام سید موسی موسوی در پی درگذشت ماموستا فخری
  • آینده شغلی طلبه تداوم کار انبیاء است
  • اعتقاد عملی به اقتصاد مقاومتی لازمه تحقق حماسه اقتصادی است
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید