Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، برنامه «گفت‌وگوی سیاسی» رادیو گفت‌وگو با موضوع بررسی آخرین تحولات میدانی و سیاسی محور مقاومت در یمن و با حضور ابراهیم محمد الدیلمی، سفیر یمن در جمهوری اسلامی ایران به روی آنتن رفت. بخش‌های مهم این گفت‌وگو در ادامه از نظرتان می‌گذرد.

استقلال یمن ماحصل ایستادگی مردم خواهد بود

- در حالی هفتمین سال از جنگ را پشت سر می گذاریم که به تازگی تعدادی از استان ‌ها و شهرهای یمن به دست جریان مقاومت آزاد شده است و این، نتیجه صبر و استقامت ملت یمن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- ملت یمن با ایستادگی در برابر متجاوزان قصد دارد استقلال خود را به دست بیاورد.

- بدون تردید ملت یمن پیروز خواهد شد زیرا آن ها در این مسیر هرچه دارند هزینه کرده و ایثارگری می کنند. آنچه سبب می‌‌شود متجاوزان به عقب رانده شوند صبر ملت یمن است.

عربستان سعودی چاره‌ای جز حرکت به سمت مذاکرات ندارد

- لجبازی‌های سعودی‌ها امروز بی‌معنی است زیرا در عرصه میدانی متحمل شکست‌های فراوان شده‌اند.

- عربستان سعودی باید به قدرت یمن پی ببرد و آن را بپذیرد. این کشور بدون تردید چاره‌ای جز حرکت به سمت مذاکرات ندارد.

- عربستان سعودی و همپیمانان باید از خاک یمن عقب نشینی کنند و خسارات هفت سال جنگ علیه مردم یمن را پرداخت کنند، در غیر این صورت به مقاومت ادامه خواهیم داد تا متجاوزان را از کشورمان اخراج کنیم.

حرف و حدیث‌ها در مورد پهپادهای مقاومت یمن فرافکنی اروپایی‌هاست

- با وجود این جنایت‌های سعودی‌ها، کشورهای غربی دائماً بر مسئله پهپادهای مقاومت یمن مانور می‌دهند و آن را از جانب ایران معرفی می‌کنند، در حالی ‌که فراموش کرده ‌اند این ملت یمن است که در برابر حمله و تجاوز سعودی ‌ها و همپیمانان آن ایستادگی کرده است.

- آنها به دروغ ادعا می کنند پهپادهای یمنی را ایرانی ها در اختیارشان گذاشته اند و این ادعا را در حالی مطرح می کنند که یمن به طور کامل در محاصره قرار دارد.

تغییری در اراده آهنین مردم یمن ایجاد نخواهد شد

- مقاومت مردم این کشور در برابر تجاوز یک فریضه و وظیفه ملی است.

- ادعاها، دروغ‌ها، فشارها، تحریم‌ها و تجاوزات دشمنان هیچ تغییری در این اراده آهنین مردم یمن ایجاد نخواهد کرد.

- عربستان سعودی تلاش می‌کند مردم یمن را کوچک و حقیر نشان دهد. این رژیم به اشتباه گمان می کرد این ملت مظلوم نمی تواند از خود دفاع کند و به همین جهت وقتی با مقاومت پهبادی یمنی‌ها مواجه می شود به دروغ ادعا می کند این تجهیزات توسط ایران در اختیار یمن قرار گرفته است.

دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه شده بودند

- هفت سال ایستادگی ملت یمن در برابر حملات و تجاوز دشمنان ثابت می کند دشمنان در محاسبات خود دچار اشتباه شده بودند و بدون تردید پایان این نبرد، شکست و اخراج دشمنان خواهد بود.

- مردم یمن ملتی آزاده و پیشرو هستند. ملت یمن از ابتدا ایستادگی و مقاومت را برگزیدند و در این مسیر برای رسیدن به اهداف مقدس خود از هر ابزاری استفاده کرده است.

- یمن برای آنکه این هفت سال را در برابر دشمنان مقاومت کند در کنار نبردهای میدانی در حوزه ساخت تجهیزات نظامی پیشرفته نیز کارهای تحقیقاتی و عملیاتی گسترده انجام داده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران مقاومت رادیو گفت وگو عربستان سعودی مردم یمن ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی

آفتاب‌‌نیوز :

یک هواپیمای شخصی اسرائیلی که اخیرا تعدادی از مقامات اسرائیلی را به قطر و مصر برده بود، بعدازظهر امروز (شنبه)، در ریاض فرود آمد.

تلویزیون اسرائیل «کان» گزارش داد این هواپیما از فرودگاه بن گوریون در تل‌آویو برخاسته و بعد از توقف کوتاهی در عمان به عربستان سعودی رفته و آنجا فرود آمده است.

کان مدعی شد که احتمالا چند مقام اسرائیلی به منظور گفتگو درباره عادی‌سازی روابط با عربستان سعودی با این هواپیما به ریاض رفته باشند.

این شبکه اسرائیلی در ادامه با اشاره به سفر قریب‌الوقوع «آنتونی بلینکن» وزیر امور خارجه آمریکا به منطقه، خاطرنشان کرد مقامات موساد و شاباک (سرویس امنیت داخلی رژیم اسرائیل) چند روز پیش از همین هواپیما برای انجام سفر‌هایی در منطقه استفاده کرده‌اند.

در این گزارش اشاره شده است که از این هواپیما برای انتقال مقامات اسرائیلی در چارچوب مذاکرات تبادل اسرا در قطر و مصر استفاده شده است.

دیگر خبرها

  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • فرود هواپیمای مقامات اسرائیلی در عربستان سعودی
  • افزودن ۲ فروند بالگرد به ناوگان هوایی همدان
  • ‏رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • رئیس‌کل بانک مرکزی عازم عربستان سعودی شد
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • رئیسی: عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • عملیات وعده صادق برای دوستان انقلاب اسلامی پیام همبستگی و برای دشمنان پیام مقاومت داشت
  • کاخ سفید : ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می شود
  • آمریکا: ارسال سلاح به ایران و کره شمالی از سوی روسیه منجر به بی ثباتی منطقه می‌شود