Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-02@22:48:11 GMT

کاشت ابرو روی تاتو خوب یا بد؟

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۵۸۲۴

کاشت ابرو روی تاتو خوب یا بد؟

قطعا این سوال که آیا کاشت ابرو روی تاتو خوب است یا بد، ذهن شما را نیز مشغول کرده است؛ در غیر این صورت به این مطلب مراجعه نمی‌کردید! در پاسخ باید گفت که با توجه به شواهد، تاتو ابرو به عنوان یک روش ترمیمی بسیار رواج پیدا کرده است. اما این تاتوها نمی‌توانند ظاهر طبیعی و زیبای ابروهای فردرا ایجاد کنند. قطعا هر چقدر هم تاتو ابرو به خوبی انجام شده باشد، نمی‌توان آن را به عنوان ابرو طبیعی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه روشی برای طبیعی کردن حالت ابروها به وجود آمده که بسیار پرکاربرد است؛ این روش همان کاشت ابرو روی تاتو است که باعث می‌شود زیبایی ابرو و چهره دوچندان شود.

کاشت ابرو بعد از تاتو برای تمام افرادی که از فرم تاتوی ابرو خود راضی نیستند یا حتی راضی‌اند اما می‌خواهند تارهای موی بیشتری روی ابروی خود داشته باشند مناسب است. البته صلاحیت شما برای انجام این عمل تنها توسط پزشک متخصص قابل بررسی است.

کاشت ابرو روی تاتو چگونه است؟

کاشت ابرو روی تاتو به راحتی انجام‌پذیر است و نیازی به از بین بردن یا کم‌رنگ کردن رنگ تاتو نیست. بعد از عمل کاشت ابرو، ابروها تا مدتی دچار ریزش کامل می‌شوند و از نو می‌رویند؛ تاتو زیر ابروها در این مدت به زیبایی شما کمک می‌کند. از آنجایی که زیبایی چهره هر فرد تا حد زیادی به ابروهای او هم بستگی دارد، کاشت ابرو روی تاتو یک روش بسیار کارآمد برای حصول زیبایی است. این کار علاوه بر حفظ زیبایی در زمان انتظار، به ضخیم شدن و پُر شدن حالت ابروها نیز کمک می‌کند.

کاشت ابرو به روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد و شما باید با انتخاب بهترین روش از بهترین نتیجه بهره ببرید. معمولا در تمام روش‌های کاشت ابرو، عمل بدون درد، خونریزی و اسکار انجام می‌شود. در یک روش درست کاشت ابرو، ابروها با زاویه درست کاشت می‌شوند تا حالت طبیعی و استاندارد ابروها حفظ شود. در این عمل موهایی که پشت گوش می‌رویند به عنوان یک بانک موی مناسب مورد استفاده قرار می‌گیرند. این موها نرم هستند و می‌توانند زاویه ایده‌‌آل برای کاشت ابرو را ایجاد کنند. شایان ذکر است که پزشک قبل از انجام این عمل بانک موی شما را بررسی می‌کند.

شرایط کاشت ابرو روی تاتو چگونه است؟

از آنجایی که عمل کاشت ابرو شرایط خاص خود را دارد، پزشک شرایط شما را مد نظر قرار می‌دهد. در ابتدا باید گفت که زاویه کاشت در این عمل بسیار مهم است و در صورتی که به این فاکتور دقت نشود، نتایج موثری نخواهد داشت. مثلا اگر شما بخواهید عمل کاشت ابرو را بلافاصله بعد از تاتو ابرو انجام بدهید، پزشک این اجازه را به شما نخواهد داد؛ چراکه در اثر تاتو ابروها دچار زخم شده‌اند و پیوند ابرو در آنها غیرممکن است. بنابراین برای اینکه بتوان از بروز عفونت یا سایر مشکلات جلوگیری کرد، باید چند ماه از تاتو ابرو گذشته باشد. در کُل برای اینکه بتوانید عمل کاشت ابرو روی تاتو را به خوبی سپری کنید باید کلینیک و پزشک مناسبی انتخاب کنید که از شرایط آن کاملا آگاه باشد.

تاتو ابرو یک روش بسیار معروف برای زیبا کردن و فرم دادن به ابروها، به خصوص برای افرادی است که ریزش ابرو دارند. اما این روش نمی‌تواند دائمی و زیبا باشد و قطعا پس از مدتی منجر به نارضایتی شما می‌شود. بنابراین کاشت ابرو روی تاتو می‌تواند تاثیر عمیق‌تری روی چهره شما بگذارد و هم اثرات ریزش ابرو را از بین ببرد و هم از غیرطبیعی جلوه کردن آن جلوگیری کند.

نکته مهم در انجام این تکنیک این است که قبل از کاشت ابرو نیازی به پاک کردن تاتو نیست و تاثیر آن افزایش هم خواهد یافت. البته مشاوره با پزشک قبل از انجام عمل بسیار مهم است و موجب هماهنگی بیشتر شما با او می‌شود. همچنین این عمل باید به صورتی انجام شود که ابروهای کاشته شده با تاتو هماهنگ باشند و اختلالی در یک دیگر ایجاد نکنند. به همین جهت است که افرادی که تاتو غیر مناسب و غیرحرفه‌ای روی ابروی خود کشیده‌اند، از پیوند ابرو باید خودداری کنند؛ چراکه امکان هماهنگی بین آنها وجود ندارد.

مزایای کاشت ابرو روی تاتو

همانطور که قبلا اشاره کردیم، تاتو ابرو یک روش موقت و مصنوعی برای ایجاد فُرم مناسب در ابرو است. به این دلیل گفته می‌شود این روش موقت است که تاتو پس از مدت زمان کوتاهی کم‌رنگ می‌شود و به ترمیم نیاز دارد. اما کاشت ابرو یک روش ماندگار و دائمی برای ترمیم ابروهاست و کاشت ابرو روی تاتو نتیجه بسیار بهتری هم خواهد داشت. البته برای اینکه بتوانید پیوند ابرو را به خوبی انجام بدهید به بانک مناسبی نیاز دارید. تاتو هم در پر نشان دادن و ضخامت ابروها نقش خواهد داشت.

کاشت ابرو روی تاتو نسبت به پیوند معمولی ابرو بسیار کارآمدتر و زیباتر خواهد بود و نتایج بهتری را در پی خواهد داشت. البته ابروها دارای زاویه خاصی هستند که این موضوع باعث می‌شود زاویه کاشت آنها متناسب با تاتو و حالت موی سر باشد.

تاتو ابرو قبل از کاشت می‌تواند باعث پر شدن فضای خالی احتمالی بعد از کاشت ابرو شود. این موضوع باعث می‌شود تراکم ابروها بعد از عمل بیشتر به نظر برسد.

همچنین کاشت ابرو روی تاتو باعث می‌شود بعد از عمل که ابروها به صورت موقت دچار ریزش می‌شوند، جای ابرو خالی نباشد و تاتوها آن را پوشش بدهند.

حالتی که پس از انجام این عمل در ابروها ایجاد می‌شود علاوه بر اینکه طبیعی به نظر می‌رسد، تراکم بسیار بهتری نیز خواهد داشت.

با پرپشت شدن ابروها و تکمیل شدن صورت، چهره فرد زیباتر و جوان‌تر دیده می‌شود.

به طور کُلی می‌توان گفت که مزیت این روش استفاده همزمان از فواید تاتو و کاشت ابرو است. مراقبت‌های قبل و بعد از عمل کاشت ابرو روی تاتو

قطعا برای اینکه هر عملی بتواند تاثیرات مثبت خود را برجای بگذارد نیاز است مراقبت‌هایی را از مدتی قبل شروع کرد و بعد از عمل نیز مراقبت‌هایی را به جا آورد. قبل از هر چیزی باید گفت که ریزش ابرو بعد از کاشت ابرو روی تاتو کاملا طبیعی است و جای نگرانی وجود ندارد.

مراقبت‌های قبل از عمل:

اولین نکته این است که پزشک و کلینیک مجاز و مناسب را برای این کار انتخاب کنید و در این مسئله ریسک نکنید.

از مصرف داروهایی که ضد انعقاد خون هستند و باعث ایجاد خونریزی می‌شوند خودداری کنید. اگر باید این داروها را به علت دیگری مصرف کنید، قبل از آن حتما با پزشکتان مشورت کنید.

از دو هفته قبل از عمل مصرف دخانیات و الکل را قطع کنید.

رژیم غذایی مناسبی حاوی سبزیجات و پروتئین‌ها را رعایت کنید.

مصرف داروی رتینول را از یک هفته قبل از کاشت ابرو روی تاتو قطع کنید. مصرف این دارو موجب نازک شدن پوست و خونریزی حین عمل می‌شود.

 

مراقبت‌های بعد از عمل:

بعد از کاشت ابرو از ماساژ یا لمس بی‌مورد ابروها خودداری کنید. این امر موجب ریزش ابرو می‌شود.

از تماس آب داغ با ابرو جلوگیری کنید. چراکه آب داغ با نرم کردن ابروهای تازه کاشته شده موجب افزایش ریزش آنها و حتی ریزش دائمی آن می‌شود. بنابراین توصیه می‌شود تا چند هفته از سونا و جکوزی استفاده نکنید. همچنین توصیه می‌شود تا دو روز بعد از عمل استحمام نکنید.

مراقبت‌های لازم برای جلوگیری از عفونت را به طور کامل اجرا کنید.

از مصرف مواد غذایی نامناسب خودداری کنید.

توصیه‌ها و نکاتی که پزشک بعد از عمل کاشت ابرو روی تاتو به شما متذکر می‌شود را جدی بگیرید. بهترین روش برای کاشت ابرو روی تاتو

کاشت ابرو می‌تواند به روش‌های مختلفی انجام شود. انواع روش‌های کاشت مو برای کاشت ابرو هم مناسب هستند. شما باید بهترین روش را از میان تمام روش‌ها برای انجام این عمل روی تاتو انتخاب کنید. توصیه می‌شود با مراجعه به کلینیک خانه سفید تهران و مشاوره با پزشکان متخصص ما بهترین روش را با توجه به شرایط خود (مثلاً بانک مو) انتخاب کنید.

تلفن کلینیک : ۰۲۱۵۴۵۰۳ مشاورین : ۰۹۱۲۲۲۵۲۷۳۱ و ۰۹۱۰۹۹۴۷۲۴۶

بعد از کاشت ابرو روی تاتو چگونه به آرایشگاه مراجعه کنیم؟

شما می‌توانید بعد از رویش مجدد ابروهای خود برای اصلاح آن به آرایشگاه مراجعه کنید. این ابروها رشد کاملا طبیعی دارند و همان روال عادی که در زمان ابروهای طبیعی خود داشتید را می‌توانید طی کنید. حتی رنگ کردن ابرو هم مشکلی ایجاد نمی‌کند و تنها نکته این است که نباید ابروها را با موچین بکنید. به طور کُلی کاشت ابرو روی تاتو نتیجه بسیار رضایت بخشی دارد و تنها شرط آن این است که در کلینیک درست انجام بشود. توصیه می‌کنیم قبل از هر اقدامی با مشاوران شرکت ویژن تماس حاصل فرمایید و از خدمات کارشناسی آنها بهره ببرید. با تشکر.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: انجام این عمل عمل کاشت ابرو انتخاب کنید باعث می شود بهترین روش بعد از عمل ریزش ابرو تاتو ابرو یک روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز

به گزارش خبرگزاری مهر، سیامک آسیایی روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: این اقدام با هماهنگی سازمان عون بن علی و پارک طبیعت انجام می‌شود که در حال حاضر اجرای عملیات تراس‌بندی، چاله‌کنی و بسترسازی برای کاشت انبوه نهال در این تفرجگاه تفریحی و گردشی در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه گونه‌های مورد نیاز برای کاشت در محدوده ۵۰ هکتاری عینالی به تائید کارگروه تعیین گونه‌های مقاوم سازمان رسیده است گفت: در این طرح درختان سرو نقره‌ای، کاج سیاه داغداغان، اقاقیا و سنجد کاشت می‌شود.

آسیایی همچنین از ایجاد و توسعه شبکه آب‌خام در این محدوده از عینالی برای تأمین منابع آبی مورد نیاز نیز خبر داد.

کد خبر 6095203

دیگر خبرها

  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • جوانه زدن ۷۵ درصد محصول باغات دیم زمین‌های شیب دار شهرستان اردل
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • کاشت مو بدون جراحی با خواب طبیعی
  • گفت‌وگوی بی‌بی‌سی فارسی با یکی از نویسنده‌های گزارش درباره قتل نیکاشاکرمی و تجاوز به او | بخش فارسی BBC آمد ابرو را درست کند، چشمش را هم کور کرد...
  • کاشت بیش از ۳ هزار درختچه در بلوار آیت الله خامنه‌ای قزوین
  • بهترین روش کاشت موی طبیعی در ایران چیست ؟
  • روش‌های پیشگیری و قطع ریزش موی سر، ابرو و مژه
  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد