Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-04@22:35:55 GMT

سومین بوت کمپ اینترنت اشیا برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۵۹۰۲

سومین بوت کمپ اینترنت اشیا برگزار می شود

سومین بوت کمپ اینترنت اشیا با هدف گردهمایی بازیگران زیست بوم اینترنت اشیا و ارائه محصولات این بخش، برگزار می شود.

سومین بوت کمپ اینترنت اشیا ۱۳ مرداد تا ۱۹ شهریورماه سال جاری با حضور فعالان این حوزه و با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با مشارکت صندوق نوآوری و شکوفایی اقدام به برگزاری سومین بوت کمپ اینترنت اشیا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رویدادی که توسط مرکز تحقیقات اینترنت اشیا و با هدف مهارت‌افزایی علاقه‌مندان به فناوری‌های نوین برگزار می‌شود.

در این رویداد که به صورت حضوری و مجازی از ۱۳ مردادماه تا ۱۹ شهریور ماه با عنوان بوت کمپ اینترنت اشیا ۱۴۰۰ برگزار می‌شود، با بهره گیری از اساتید برجسته و با تجربه، تمامی بخش‌های زیست‌بوم اینترنت اشیا به صورت عملی و با رویکرد پروژه محور به علاقه‌مندان این حوزه آموزش داده خواهد شد.

شرکت کنندگان حضوری با قرارگیری در گروه‌های مختلف در طول بوت کمپ به پیاده‌سازی سناریوهای عملیاتی می‌پردازند و با بهره‌گیری از تجربیات مربیان فنی که در طول رویداد همراه آنها خواهند بود، نمونه‌های آزمایشگاهی خود را ساخته و در روز اختتامیه ارائه خواهند داد.

در انتهای رویداد با داوری این نمونه‌های آزمایشگاهی به تیم‌های برتر شرکت‌کنندگان حضوری و همچنین نفرات برتر شرکت‌کنندگان مجازی جوایز نقدی و به تمامی شرکت کنندگان حضوری و مجازی از طرف ستاد توسعه اقتصاد دیجیتال معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز تحقیقات اینترنت اشیا، گواهینامه معتبر اهدا خواهد شد./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: برگزار می شود شرکت کنندگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس سازمان دارالقرآن الکریم کشور در حاشیه برگزاری آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم در قم که در موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) برگزار شد، گفت: امسال در نوزدهمین دوره از آزمون تخصصی ارزیابی و اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم بیش از ۱۲ هزار نفر از ۳۱ استان کشور شرکت کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی تقی‌زاده افزود: در این دوره از مسابقات شاهد رشد ۲۰ درصدی شرکت‌کنندگان در کشور بوده‌ایم؛ همچنین استان‌های تهران و خراسان رضوی بالاترین آمار مشارکت را در این آزمون داشته اند. 

وی در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون گفت: تا ۴۰ روز آینده نتایج آزمون اعلام می‌شود و کسانی‌که حد نصاب و امتیاز کافی را از این مرحله بدست آورند، به آزمون شفاهی راه می‌یابند و پس از قبولی در آزمون شفاهی مدرک سطح ۳ را دریافت می‌کنند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اکنون ما از ۱۰ کشور دنیا در این آزمون مخاطب داریم و اتباع کشور‌های پاکستان، افغانستان، لبنان و انگلستان از عمده مخاطبین ما هستند؛ با این استقبال مخاطبان امیدواریم در سال آینده آمار شرکت کنندگان به ۲۰ هزار نفر برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


دیگر خبرها

  • رشد ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون حفظ قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت کنندگان آزمون تخصصی حفظ قرآن
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • سومین ناو هواپیما‌بر چین با آخرین فناوری راهی دریا شد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • آزمون اعطای مدرک تخصصی حفاظ قرآن کریم در کردستان برگزار شد
  • ژاپن بر روی اینترنت نسل۶، ۵۰۰برابر سریع‌تر از نسل۵ کار می‌کند!
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد