Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@16:30:59 GMT

احترام متقابلِ همسران موضوع «کام شیرین» شد

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۰۷۸

احترام متقابلِ همسران موضوع «کام شیرین» شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شبکه دو، در قسمت جدید از «کام شیرین» رضا ناظری کارشناس برنامه در خصوص درک متقابل زوجین از یک طرف و درک متقابل اولیا نسبت به فرزندان خود از طرفی دیگر در ایام کرونا، تغییر خواسته های فردی در برابر قدرت تامین مایحتاج توسط مرد، درک زوجین از شرایط یکدیگر، پایٔین آوردن سطح توقعات توسط طرفین و رسیدن به درک متقابل از شرایط به وجود آمده، بالا رفتن آستانه تحمل و کوتاه آمدن در برابر مسایٔل و مشکلات ناشی از شرایط کرونا با تکیه بر احترام و درک متقابل، بهم خوردن ریتم زندگی به خاطر حضور بیشتر مرد در خانه و به نوعی تغییر ساعت زندگی افراد خانواده و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. با حاضران در استودیو به بحث و گفتگو خواهد نشست.

فصل ششم «کام شیرین» که چندیست روانه آنتن شده است سعی در مهارت آموزی در حوزه روابط بین فردی و فرهنگ گفتگوی خانواده جهت ارتباط بهتر اعضای خانواده با یکدیگر دارد.

این برنامه کاریست از گروه خانواده به تهیه کنندگی مرتضی یعقوبی، کارشناسی رضا ناظری و اجرای گیتی خامنه که دوشنبه ها بعد از گفتگوی ویژه خبری حوالی ساعت ۲۳:۳۰ روانه آنتن می‌شود و بازپخش آن سه شنبه ساعت ۱۴ خواهد بود.

کد خبر 5251166 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه دو سیما برنامه تلویزیونی سازمان صداوسیما فیلم کوتاه جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران فیلم سینمایی ویروس کرونا تئاتر ایران حضور هنر ایران در جهان انیمیشن رادیو شبکه دو سیما جشنواره فیلم کوتاه تهران برنامه تلویزیونی آلبوم موسیقی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فیلم دینامیت درک متقابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون

آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از روابط عمومی شبکه تماشا، با فرا رسیدن فصل بهار و در پیش رو بودن تابستان و طولانی‌تر شدن روزها، ساعت پخش سریال‌های کره‌ای و شرقی از روز دوشنبه دهم اردیبهشت ماه تغییر می‌کند.

بر این اساس باکس سریال‌های شرقی شبکه تماشا از ساعت ۱۹ به ساعت ۲۱ منتقل می‌شود.

به این ترتیب سریال «پوآرو» از فردا ساعت ۱۹ در باکس پلیسی، جنایی روی آنتن می‌رود. پوآرو که یک کارآگاه مشهور بلژیکی است، به همراه همکارش کاپیتان هستینگز پرونده‌های اسرار آمیز را حل می‌کند. این سریال در ساعات ۱، ۷ و ۱۳ روز بعد بازپخش خواهد شد.

در باکس سریال‌های شرقی نیز با اتمام سریال «جامیونگ گو»، سریال «افسانه بروسلی» از فردا ساعت ۲۱ روی آنتن خواهد رفت. سریال «افسانه بروس لی» پیرامون زندگی ورزشی و هنری بروس لی از زمان تحصیل در مدرسه تا زمان مرگ است...

بازپخش این سریال ساعات ۳، ۹ و ۱۵ روز بعد خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • بازگشت «افسانه بروسلی» و «پوآرو» به تلویزیون
  • جدول پخش سریال‌های شبکه تماشا تغییر کرد
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۱۰‌ اردیبهشت از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم
  • پخش مستند‌هایی با موضوعات اجتماعی، فرهنگی و تاریخی از شبکه افق
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو
  • پخش «بازی اختاپوس» از شبکه افق
  • امیرعبدالهیان: روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • روابط ایران با قاره آفریقا مبتنی بر احترام متقابل و منافع مشترک است
  • امیرعبداللهیان: روابط با آفریقا مبتنی بر احترام متقابل است