Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:16:03 GMT

قائدرحمتی: عدالت را در فوتبال ایران دیدیم

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۰۸۸

قائدرحمتی: عدالت را در فوتبال ایران دیدیم

هافبک تیم نساجی معتقد است که فدارسیون و کمیته استیناف با اعلام رای نهایی بازی سایپا-پیکان عدالت را رعایت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی که هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مغلوب پیکان در یک دیدار بسیار حساس شد، پس از اعلام رای نهایی بازی سایپا-پیکان، یک بار دیگر از بحران خارج شده و تا رتبه سیزدهم بالا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود قائدرحمتی، هافبک تیم نساجی در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: درست است که نتیجه بازی پیکان و سایپا تغییر کرد، اما حساب آن‌چنانی روی نتیجه این بازی باز نکرده بودیم و می‌خواستیم نشان دهیم با وجود هر اتفاقی می خواهیم در لیگ برتر بمانیم.

 

وی ادامه داد: البته از فدراسیون فوتبال خیلی تشکر می کنم. نه تنها نساجی و پیکان، بلکه همه تیم هایی پایین جدولی در انتظار اعلام رای نهایی بودند. با وجود اینکه رای دیر اعلام شد، اما خوشبختانه حق به حق‌دار رسید و از این بابت خیلی خوشحال هستم. امیدوارم در یک رقابت سالم و فوتبالی، تیمی موفق شود که در زمین از دیگر تیم ها بهتر عمل کرده است.

 

هافبک تیم نساجی در مورد شرایط تیمش در هفته های پایانی گفت: مقابل پیکان یک باخت غیر منتظره داشتیم ولی هواداران نگران نباشند. پس از بازگشت آقای ساکت الهامی، بچه ها روحیه خود را بازیافته اند و با انگیزه ای بسیار بالا به دنبال گرفتن بهترین نتایج ممکن طی پنج بازی پایانی فصل هستیم.

 

قائدرحمتی یادآور شد: فردا بازی سختی مقابل صنعت نفت آبادان داریم و می دانیم آنها در خانه تیم خوبی هستند اما مطمئنا ما هم هدفی غیر از گرفتن سه امتیاز نداریم و برای برد وارد زمین می شویم تا شرایط خودمان را در جدول بهتر کنیم.

محمود قائد رحمتی نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمود قائد رحمتی نساجی مازندران تیم نساجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد

شاگردان مریم جهان‌نجاتی در تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران به مقام قهرمانی تورنمنت کافا رسیدند.

طرفداری | تیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران که طی ۳ دیدار اخیر خود در تورنمنت کافا موفق به کسب پیروزی شده بود، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز در آخرین دیدار خود به مصاف قرقیزستان رفت و این بازی با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

ترکیب اولیه تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان، به شرح زیر بود:

آتنا توفیق، فاطمه محسنی، ستایش فیض‌اللهی، مینا بابویه، عسل قاجاریان، مهرناز عزت‌آبادی (کاپیتان)، مائده بی‌رنگ، تانیا جهانشاهی، سمیه اسماعیلی، مریم دینی و پرنیا رحمانی.

زننده تک گل تیم دختران ایران مقابل قرقیزستان، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ بود.

تیم ملی دختران کشورمان پیش از این تاجیکستان را با نتیجه ۵-۰، ترکمنستان را با نتیجه ۷-۰ و ازبکستان را با نتیجه ۴-۲ شکست داده بود.

گفتنی است نظارت داوری دیدار دختران ایران و قرقیزستان، برعهده معصومه شکوری بود.

رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا با شرکت تیم‌های ایران، ازبکستان، ترکمنستان، تاجیکستان و قرقیزستان برگزاری شد و علاوه بر تیم زیر ۱۸ سال دختران ایران، تیم داوری کشورمان نیز متشکل از مهناز ذکایی و آتنا لشنی در این رقابت‌ها حضور داشت.

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • استقلالی‌ها منتظر کمک مدیر سابق‌شان
  • خاطره تلخ پیکان در قزوین با ردپای شهاب زاهدی
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • تیم ملی فوتبال دختران ایران قهرمان تورنمنت کافا شد
  • منتظر محمد مصدوم شد
  • شاه‌کلید نکونام برای بازکردن قفل قهرمانی در تبریز!
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • درخشش چهره محبوب فوتبال یکسال‌ بعد از خانه‌نشینی | تیم ناکام، پرتشنج و هرج و مرج زده در کوتاه‌ترین زمان احیا شد
  • رونمایی از ۸ تیم پایانی جام‌حذفی
  • سپاهان نزدیک‌تر از همیشه به جام قهرمانی