Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان در مجمع عمومی سالانه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص گفت: تلاش بر این است که با واکسینه کردن ورزشکاران، فعالیت‌های این رشته در فضای باز را آغاز کنیم.

به گزارش ایسنا، مجمع عمومی سالانه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص امروز دوشنبه ۱۴ تیر به ریاست مهین فرهادی‌زاد معاون ورزش بانوان وزیر ورزش و جوانان، فاطمه هاشمی رییس فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص، مناف هاشمی و مهدی کرباسیان عضو هیات رییسه فدراسیون پیوند اعضا و بیماری‌های خاص و علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مجمع فاطمه هاشمی، رییس فدراسیون پیوند اعضا و بیماریهای خاص، گزارشی در مورد وضعیت کلی فدراسیون، عملکرد سال گذشته فدراسیون، ارزیابی استان‌ها و محدودیت‌هایی که فدراسیون با آن روبه‌رو است، ارایه کرد.

هم‌چنین گزارش حسابرسی و خزانه‌داری فدراسیون تا پایان سال ۹۹ نیز مورد بررسی و توسط اعضای مجمع به تصویب رسید.

فرهادی‌زاد نیز در این مجمع پس از ارایه گزارش از سوی هاشمی، مواردی را که رییس فدراسیون درباره تقویم ورزشی ۱۴۰۰ گزارش داده بود، بررسی و این تقویم توسط اعضای مجمع به تصویب رسید

در ادامه مجمع، مهین فرهادی‌زاد به بحث نوسازی، ساخت و ساز فضاهای ورزشی و هم‌چنین به حضور هر چه قوی‌تر ورزشکاران پیوند اعضا و بیماری‌های خاص در میادین جهانی اشاره کرد و افزود: با توجه به این که سال گذشته فدراسیون جهانی پیوند اعضا و بیماری‌های خاص زیر نظر IOC قرار گرفت و این فدراسیون به عضویت کمیته ملی المپیک درآمد، نظر تمام دست اندرکاران و هیات های استانی این است که در مسابقات جهانی ۲۰۲۳  استرالیا ورزشکاران این رشته حضور قویتری داشته باشند و از جایگاه سومی خود دفاع کنند.

او وضعیت مالی فدراسیون را در سال شفاف و مطلوب ارزیابی کرد.

فرهادی‌زاد تصریح کرد: به دنبال این هستیم که با اولویت حفظ سلامتی ورزشکاران و با تزریق واکسن کرونا، مسابقات این رشته را در فضای باز برگزار کنیم.

هم‌چنین در این مجمع فاطمه هاشمی رییس فدراسیون ضمن قدردانی از خدمات ارزنده مرحوم اکبر ترکان عضو هیات رییسه فدراسیون، گفت: مرحوم اکبر ترکان خدمات ارزنده‌ای را برای ورزشکاران پیوند اعضا و بیماری‌های خاص به یادگار گذاشت.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونا، برای حفظ سلامتی ورزشکاران سعی کردیم برنامه‌های این فدراسیون را مطابق با شرایط کرونا پیش ببریم تا مشکلی در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده نداشته باشیم. 

هاشمی خاطرنشان کرد: برای ارتقای روحیه ورزشکاران تلاش بر این است تا ورزش‌های هوازی هم‌چون دوچرخه سواری و پیاده روی را به مرحله اجرا درآوریم.

در پایان مهدی کرباسیان، عضو هیات رییسه فدراسیون نیز گفت: گزارشی که توسط حسابرس و بازرس فدراسیون ارایه شد نشان داد که این فدراسیون از نظر مالی بسیار شفاف عمل کرده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهین فرهادی زاد تزریق واکسن کرونا فدراسیون پیوند اعضا و بیماری های خاص رییس فدراسیون فرهادی زاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر و بعد از برگزاری جلسه اولیه کمیسیون ورزشکاران فدراسیون دوومیدانی، اعتراض‌هایی به نحوه انتخاب رئیس و دبیر کمیسیون مطرح شد. 

حسین رسولی، قهرمان بازی‌های آسیایی مدعی شد که در انتخابات این کمیسیون تخلف صورت گرفته است: "طبق آیین‌نامه باید همه اعضای کمیسیون حضور فیزیکی داشته باشند و به‌صورت آنلاین نمی‌توانند رای بدهند اما آقای کیوان قنبرزاده و فرزانه فصیحی به‌صورت آنلاین رای دادند و یکی از بزرگترین تخلفات هم این بود که آقای تفتیان تماس گرفتند و رای آقای قنبرزاده را گرفتند."

در پی این اعتراض امروز پژمان معتمدی، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی اشاره کرد که این انتخابات تکرار خواهد شد: "ما هر چیزی که وزارت برای ما ابلاغ کند مبنی بر لغو یا تأیید، انجام می‌دهیم. شکل برگزاری کمیسیون مشکل نداشته است، اما دو نفر در جلسه به‌صورت آنلاین حضور داشتند و نماینده وزارت هم گفت که ایرادی ندارد آنها رأی بدهند. در آیین‌نامه آمده است که جلسه با دو سوم اعضا تشکیل شود که این اتفاق رخ داده. رأی‌گیری هم دو بار انجام شد که تکرار این رأی‌گیری به دلیل ناآگاهی ورزشکاران بوده است. به هر حال تصمیم بر آن شده است که انتخابات کمیسیون ورزشکاران برای انتخاب نفرات حاضر در مجمع، مجدداً انجام شود."

از آنجایی که انتخابات فدراسیون دوومیدانی به زودی برگزار می‌شود، انتخاب اعضای کمیسیون ورزشکاران از حساسیت بالایی برخوردار خواهد بود و باید در جلسه بعدی ورزشکارانی که می‌توانند در انتخابات حاضر باشند نیز معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • هاشمی: درباره اسم و شعار کاروان هفته آینده تصمیم می‌گیریم/ بودجه کمیته المپیک در پایان اسفند ابلاغ نشد+ فیلم
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • رؤسای کمیسیون‌های داوران، مربیان و ورزشکاران تنیس مشخص شدند
  • معتمدی: در انتخابات دوومیدانی بی‌طرف هستیم
  • واکنش سرپرست دوومیدانی به بدهی‌ها/ بدهکار نباشیم، فدراسیون نیستیم
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی: من و وزارت نظری در مورد انتخابات نداریم/ معتمدی: انتخابات کمیسیون ورزشکاران باطل شد+ فیلم
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!