Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها به اظهارات اخیر استاد دانشگاه تهران در خصوص ناتوانی کشور برای صادرات واکسن کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در آیین تکریم و معارفه روسای قدیم و جدید سازمان بسیج اساتید کشور اظهار داشت: کارکرد دانشگاه براساس منظومه فکری امام و رهبر انقلاب علاوه بر تولید دانش حل مساله و تولید دانشمند نیز هست و حل مسائل جزو ماموریت‌های اصلی دانشگاه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: علی‌رغم رشد علمی قابل افتخار و تحسین برانگیز بسیاری از مسائل کشور حل نشده و باقی مانده، چون بخش علمی کشور با مسائل کشورمان هنوز درگیر نشده است.

وی با تاکید بر اینکه با روی کار آمدن آقای رئیسی این امید وجود دارد که شاهد تحولاتی در دولت، حوزه‌های حکمرانی و سبک زندگی باشیم، اظهار داشت: در این زمینه دانشگاه‌ها و اساتید نقش محوری در تحقق تحول دارند و با توجه به حضور گسترده در جامعه نخبگانی کشور، بیش از همه مجموعه‌ها چنین انتظاری از بسیج اساتید وجود دارد.

رستمی با بیان اینکه اگر صدای اساتید بسیجی به بیان انتظارات و نقد و مطالبه و توفیقات بلند نشود، تحریف‌گرانی که خودشان اتفاقا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند، تصریح کرد: امروز به دلیل عنایات خدا و هم افزایی جریان‌های کشور برای دفاع از کشور در حوزه دفاعی به بازدارندگی رسیدیم و همین اتفاق را در حوزه واکسن شاهدیم، اما برخی زبان به طعن می‌گشایند و آن را با پراید مقایسه می‌کنند. پرایدی که مسئولش همین انسان‌های بی اراده، ناامید، فرسوده، خسته، ناتوان و یا خدا نکرده وابسته و خائنی هستند که در بخشی از صنایع حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رئیس نهاد رهبری در دانشگاهها بسیج اساتید تودیع و معارفه صادق زیباکلام واکسن کرونا صادرات واکسن دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به اقدام کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، گفت: کمیته امداد نهاد پیشران در حوزه اشتغال در کشور است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، محمدجواد ایروانی، شب گذشته در مراسم افتتاح زائرسرای شماره 2 کرامت ویژه مددجویان کمیته امداد در مشهد، گفت: کمیته امدادامام خمینی ره بدون شک یکی از بزرگترین نهادهای خیریه‌ مردمی در جهان است و وسعت و گستردگی خدمات، آن را از همه نهادهای دیگر متمایز می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد نشان‌دهنده نیات خیر و ظرفیت‌های دولتی است که در جهت توانمندسازی محرومان بسیج شده است.

ایروانی با اشاره به اقدامات کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان، تاکید کرد: این روش‌ها و سازو کارها بسیار ارزشمند و باید الگوگیری شود.

معاون نظارت و حسابرسی دفتر مقام معظم رهبری با بیان اینکه گسترش عدالت، ذات جمهوری اسلامی است، افزود: ایجاد صندوق امداد ولایت با یک طهارت مالی بالا، تاسیس صندوق ضمانت اشتغال، جذب گروه‌های جهادی برای خدمت به محرومان و ایجاد راهبران شغلی از دستاوردهای بزرگ کمیته امداد است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد نزد مردم سرمایه اجتماعی بالایی دارد و یکی از نهادهای پیشران در اشتغال کشور، ایجاد کسب و کارهای کوچک و عرضه محصولات تولیدی و زنجیره‌سازی کسب و کارهای آنهاست.

ایروانی خاطر نشان کرد : امیدواریم با فراهم کردن زمینه اشتغال، چرخه فقر را در کشور بشکنیم و با کمک مردم، دولت و سایر نهادها، خدمات بیشتری به این جامعه صورت گیرد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • درخواست رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برای تدوین بسته عملیاتی ساماندهی دانشگاه هنر
  • واکنش به کشتار در غزه؛ حقیقت جنبش‌های دانشجویی در آمریکا
  • اظهارات تازه وکیل توماج صالحی درباره پرونده موکلش
  • جنبش‌های اخیر در دانشگاه‌های جهان نتیجه عملیات وعده صادق
  • کمیته امداد، نهاد پیشران در حوزه اشتغال کشور است
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بسیج اساتید باید کارکرد متفاوتی در جهاد تبیین داشته باشد
  • واکنش یکی از عمو‌های فیتیله‌ای به اظهارات جنجالی عموقناد