Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بسیاری خرید لوازم تحریر را امری ساده و ابتدایی می‌پندارند اما باید گفت اینگونه نیست. در خرید انواع لوازم تحریر در نظر گرفتن برخی عوامل ضروری و مهم است به همین دلیل این مقاله به معرفی برخی مولفه‌های مهم در خرید مداد رنگی، ماژیک وایت برد و مداد تراش اختصاص یافته است که مطالعه آن خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکات کلیدی خرید مداد رنگی

مداد رنگی از جمله لوازم تحریری است که برای بزرگسالان و کودکان کاربرد دارد. بزرگسالان برای نقاشی‌های حرفه ای و یا رنگ آمیزی مخصوص بزرگسالان از مداد رنگی استفاده می‌کنند. کودکان نیز برای کشیدن نقاشی از مداد رنگی استفاده می‌کنند. انتخاب نوع مداد رنگی بسته به نوع کاربرد آن متفاوت است اما به طور کلی در خرید مداد رنگی باید نکات زیر مورد توجه قرار گیرد:

۱- مداد رنگی‌ها در طیف‌های رنگی متفاوتی به بازار عرضه شده اند. در هنگام خرید مداد رنگی باید تنوع رنگی آن توجه قرار گیرد. به طور مثال افرادی که به صورت حرفه ای از مداد رنگی استفاده می‌کنند لازم است که اقدام به خرید مداد رنگی‌های با تنوع رنگی بالا کنند اما برای نقاشی کودکان و … نیازی به تعداد رنگ‌های زیاد نیست.

۲- برندی که مداد رنگی را عرضه کرده است از جمله موارد دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا برندهای نامعتبر مداد رنگی‌های بی کیفیتی را ارائه می‌دهند که استفاده از آنها مشکل ساز خواهد شد. به طور مثال رنگدانه های به کار رفته در مداد رنگی اگر بی کیفیت باشد در حین استفاده رنگ کمرنگی از خود برجا می‌گذارد . این امر موجب افت کیفیت رنگ آمیزی می‌شود.

۳- با توجه به اینکه مداد در ارتباط مستقیم با دست قرار دارد لازم است از نظر ارگونومیک با ساختار دست مطابقت داشته باشد به طوری که استفاده طولانی مدت از آن به دست آسیبی وارد نکند.

نکات کلیدی خرید ماژیک وایت برد

بسیاری از ادارات، موسسات، مدارس و … جهت یادداشت موارد آموزشی یا موقتی از تخته‌های وایت برد استفاده می‌کنند. لازمه‌ی استفاده از این تخته‌ها داشتن ماژیک مناسب است. ماژیک وایت برد باید قابلیت پاک شدن داشته باشد به گونه‌ای که هیچ اثری از خود بر روی تخته بر جای نگذارد. خرید ماژیک وایت برد نیز مانند خرید مداد رنگی دارای نکات مهمی است که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌شود:

ماژیک وایت برد

۱- در خرید ماژیک وایت برد باید به این نکته دقت شود که ماژیک سریع خشک نشود. در بسیاری از مواقع ماژیک‌ها بعد از باز ماندن در شان دچار خشکی می‌شوند این موضوع یک نقطه ضعف بزرگ به حساب می‌آید.

۲- کیفیت ماژیک تخته وایت برد باید بسیار بالا باشد به طوری که رنگ به جا مانده از آن بر روی تخته از فاصله دور نیز قابل مشاهده باشد.

۳- کیفیت تخته وایت برد به میزان سفیدی آن وابسته است به همین دلیل ماژیک نباید از خود ردی بر جای بگذارد که پاک نشود.

۴- اهمیت سلامتی از جمله مواردی است که همواره باید مورد توجه قرار گیرد به همین دلیل خرید ماژیک وایت برد بر پایه آب و بی بو توصیه می‌شود.

نکات کلیدی خرید مداد تراش

برای داشتن یک نوشته زیبا و خوانا با مداد لازم است از مداد تراش با کیفیت استفاده شود. مداد تراش‌های گوناگونی در بازار یافت می‌شود که بر حسب نیاز می‌توان یکی از آنها را انتخاب کرد اما در حین خرید مداد تراش در نظر گرفتن نکات زیر بسیار اهمیت دارد:

مداد تراش

۱- مقاطع مدادهای موجود در بازار بسیار متنوع است و به صورت دایره، شش ضلعی و.. دیده می‌شود. مداد تراش مناسب باید قابلیت تراشیدن انواع مدادها را داشته باشد.

۲- زاویه قرار گیری تیغه با بخش مخروطی شکل مداد از جمله عواملی است که تیزی نوک مداد را مشخص می‌کند پس در هنگام خرید مداد تراش باید به این نکته نیز دقت شود.

۳- قدرت برش تیغه یا تیزی آن نیز دارای اهمیت بسیاری است زیرا نه تنها بر روی کیفیت نوک مداد اثرگذار است بلکه طول عمر مداد را نیز تعیین می‌کند.

خرید آنلاین لوازم تحریر

تمامی موارد ذکر شده در بالا تنها بخشی از نکاتی است که در خرید مداد رنگی، ماژیک وایت برد، مداد تراش و سایر لوازم تحریر باید مورد توجه قرار گیرد. در بازار علاوه بر کیفیت‌های مختلف لوازم تحریر می‌توان شاهد قیمت‌های متنوعی نیز بود. این موارد گویای این امر است که در هنگام خرید باید دقت و تحقیق کافی صورت گیرد بنابراین بهترین کار خرید اینترنتی لوازم تحریر است زیرا در این نوع خرید امکان مقایسه قیمت و کیفیت محصولات وجود دارد. سایت‌های بسیاری اقدام به عرضه لوازم تحریر کرده اند اما اعتبار یک سایت از جمله مسائل مهم دیگری است که باید مورد توجه قرار گیرد. بایلی شاپ یکی از سایت‌های معتبر عرضه کننده لوازم تحریر در ایران است که محصولات خود را از جمله مداد رنگی، ماژیک وایت برد، مداد تراش و … را با نازل‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه کرده است.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5251180

منبع: مهر

کلیدواژه: لوازم التحریر کسب و کار خرید آنلاین کسب و کار گروه خودروسازی سایپا دوربین مدار بسته خرید آنلاین تفریحات آبی اسباب کشی سئو سایت قهوه میلگرد استخر فروشگاه زنجیره ای لوازم التحریر ساختمان سازی باید مورد توجه قرار گیرد استفاده می کنند خرید مداد رنگی لوازم تحریر مداد تراش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، ستاره‌های نیمه اول دربی شمال لندن که بین ‏تاتنهام و آرسنال در حال برگزاری است بوکایو ساکا و کای هاورتز بودند که ‏دو گل برای توپچی‌ها به ثمر رساندند، اما بن وایت نه مثل آنها ‏به دلیل گلزنی بلکه به دلیل شیطنت جالبش که توسط دوربین‌ها ‏ثبت شده مورد توجه قرار گرفته است. ‏

پانزده دقیقه از بازی دو تیم در اسپرز استادیوم گذشته بود که آرسنال ‏صاحب یک کرنر شد. بوکایو ساکا پشت توپ ایستاد تا توپ را روی ‏دروازه تاتنهام بفرستد. ‏

این کرنر با عملکرد نامناسب خط دفاعی تاتنهام و با ضربه سر امیل ‏هویبرگ به دروازه خودی به گل اول توپچی‌ها تبدیل شد، اما بازپخش ‏تصاویر منجر به این گل نشان می‌داد بن وایت هم به شکلی جالب ‏روی این گل نقش داشته است. ‏

درحالی‌که بازیکنان دو تیم مشغول جاگیری و کشمکش در محوطه ‏جریمه تاتنهام هستند بن‌ وایت خودش را به کنار ویکاریو، دروازه‌بان ‏تاتنهام رساند تا حواس او را پرت کند. در تصاویر تلویزیونی مشخص ‏است که او با شیطنتی جالب دستکش ویکاریو را گرفته و می‌کشد. ‏دروازه‌بان تاتنهام که جا خورده دست مدافع آرسنال را پس می‌زند، ولی ‏تصمیم می‌گیرد موضوع را ادامه ندهد تا تمرکز خودش و خط ‏دفاعی‌اش به هم نریزد. ‏

این تصمیم ویکاریو برای درگیر نشدن با بن وایت هم نتیجه نداد و او ‏در مقابل ضربه سر بازیکن خودی، امیل هویبرگ، چاره‌ای جز تسلیم ‏نداشت و آرسنال در دقیقه پانزده به گل اول رسید. ‏

دیگر خبرها

  • (تصاویر) افغانستان ۱۰۰ سال قبل، به روایت عکس‌های رنگی
  • «پل آستر»‌ درگذشت
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان
  • «استاد غلامیان» در تربیت گوهرتراشان نقش بسزایی داشته است
  • شیطنت بن وایت هنگام ضربه پنالتی سون هیونگ مین در دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • فروش اینترنتی دارو
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تجدید انتخابات جنجالی در فدراسیون دوومیدانی
  • مدرک تی تی سی چقدر هزینه دارد؟
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏