Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، "عباس صوفی" روز دوشنبه در نشست خبری گرامیداشت روز شهرداری با تشریح اقدامات و دستاوردهای مدیریت شهری همدان، افزود: شهرداری همدان ماهیانه ۳۰ میلیارد تومان حقوق و دستمزد پرداخت می کند. 

وی با بیان اینکه شهرداری همدان سال گذشته مبلغ ۶ میلیارد تومان از بدهی های سنوات قبل خود به بانکها را پرداخت کرده است، افزود: بودجه سال گذشته شهرداری همدان ۱۲۵ درصد تحقق یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شهردار همدان با اشاره به بودجه یک هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی سال جاری شهرداری، گفت: براساس ماده ۶۸ قانون شهرداری ها ۶۰ درصد بودجه جاری و ۴۰ درصد بودجه عمرانی لحاظ شده است.

زیباسازی ورودی شهر همدان 

شهردار همدان، زیباسازی ورودی ها، اجرای طرح های زیرساختی، رشد متوازن شهر، نوسازی سیستم حمل و نقل عمومی شهر، ساخت پارکینگ های طبقاتی و روان سازی ترافیک را از مهمترین مسایل و برنامه ها در اجرای طرح ها عنوان کرد. 

وی سال گذشته و سال جاری را دوره ای سخت برای شهرداری دانست و گفت: نبود نقدینگی و مشکلات اقتصادی باعث بروز دغدغه هایی شده است.

طرح های نیمه تمام در اولویت شهرداری

شهردار همدان با تاکید بر اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در اولویت برنامه های شهرداری است، گفت: برنامه ریزی لازم در این حوزه نیز انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: رضایتمندی مردم در اولویت کار مدیران شهرداری است و در حوزه پیاده راه سازی این میزان رضایت در سطح بسیار بالایی بود.

صوفی بیان کرد: ایجاد پیاده راه باعث نوسازی زیرساخت های شهری همدان شده و شرایط خوبی را در سطح شهر ایجاد کرد.

شهردار همدان، توسعه فضای سبز و توزیع آسفالت به عنوان نیاز جدی محلات همدان به خصوص مناطق سه و چهار را از دیگر اولویت های عمرانی شهرداری دانست.

تامین ۵۰ میلیارد اوراق مشارکت  

صوفی با اشاره به اینکه برای نخستین بار شهرداری همدان موفق به دریافت ۵۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت شد، گفت: پیش از این اوراق مشارکت فقط به شهرداری های بزرگ اختصاص می یافت اما برای اولین بار همدان به این مهم دست یافت.

وی اضافه کرد: این اوراق مشارکت برای خرید اتوبوس اختصاص یافت.

شهردار همدان با اشاره به اجرای پنج طرح بزرگ تفریحی و گردشگری در این شهر خاطرنشان کرد: اجرا و بهره برداری از این طرح‌ها نقش مهمی در توسعه فعالیت های فرهنگی شهر و همچنین تامین خواست و مطالبات شهروندان دارد.

صوفی با تاکید بر اینکه شهروندان باید مطالبه گر باشند، گفت: این پروژه های فرهنگی و گردشگری شامل شهربازی در بلوار امام خمینی(ره)، بوستان ۲۵۰ هکتاری اکباتان، بوستان آمادای در بلوار آیت الله نجفی، شهرک گردشگری منطقه رباط و بوستان ولایت هستند که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

وی با بیان اینکه اثربخشی این طرح ها در ابعاد مختلف در حال بررسی است، تاکید کرد: این طرحها قبل از اجرا در شورای تاثیرات اجتماعی، فرهنگی، گردشگری و زیست محیطی بررسی می شود تا اثربخشی آنها از همه جوانب سنجیده شود.

صوفی خاطرنشان کرد: یکی از مطالبات افکار عمومی از مدیریت شهری، ارزیابی طرح های اثرگذار شهری است که به این موضوع توجه ویژه داریم. 

احداث شهرک ویلایی در همدان 

وی با اشاره به احداث شهرک ویلایی در همدان نیز گفت: اجرای عملیات ساخت طرح باغ ویلا با حضور سرمایه‌داران ترکیه بدون تردید تاثیر بسزایی در رونق گردشگری و اشتغال همدان دارد.

شهردار همدان اظهار داشت: تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری همدان و یک شرکت از کشور ترکیه برای این سرمایه گذاری به امضا رسیده است و معتقدیم این طرح بزرگ، تاثیر بسزایی در رونق گردشگری و اشتغالزایی شهر همدان دارد.

وی بیان کرد: این سرمایه گذاری بیش از یک هزار میلیارد تومان ارزش دارد و در منطقه ای واقع در جاده رباط همدان و در نزدیکی فرودگاه اجرا می شود.

صوفی افزود: این سرمایه گذاری در راستای ایجاد باغ ویلا در زمینی به وسعت ۱۰۳ هکتار توسط سرمایه گذاران ترکیه ای انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: شهرداری همدان در واگذاری زمین و مجوزهای لازم در این سرمایه گذاری ارزشمند که موجب رونق گردشگری می شود، مشارکت دارد.

شهردار همدان یادآور شد: رویکرد شهرداری همدان جذب سرمایه گذار در اجرای طرح های بزرگ و اثربخش به ویژه در حوزه گردشگری است. 

وی با اشاره به اینکه طرح باغ ویلا مورد حمایت همه جانبه مسوولان ارشد استان است، یادآور شد: مدیریت شهری همدان از هرگونه سرمایه گذاری که زمینه اشتغال و رونق اقتصادی و گردشگری در سطح شهر را فراهم سازد، استقبال می کند.

برچسب‌ها شهرداری همدان عباس صوفی  سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری همدان عباس صوفی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری همدان عباس صوفی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور سرمایه گذاری میلیارد تومان شهرداری همدان شهردار همدان اوراق مشارکت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج

 حسین علی‌زینلی‌زاده گفت: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار و هماهنگی با همکاران محترم در سازمان جهاد کشاورزی استان البرز، سهمیه‌ای به بازارهای سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج اختصاص یافته است.


وی افزود: توزیع گوشت نیم شقه ران گوسفندی به قیمت ۲۹۷ هزار تومان، نیم شقه سر دست گوسفندی ۲۹۲ هزار تومان، گوشت مخلوط گوساله وارداتی به مبلغ ۲۹۹ هزار تومان، سردست گوساله ۲۹۸ هزار تومان، گردن گوساله ۲۹۰ هزار تومان، ران گوساله ۳۰۳ هزار تومان، قلوه گاه گوساله ۲۸۵ هزار تومان در بازارها آغاز شده و تا تعدیل قیمت‌ها این توزیع ادامه خواهد داشت.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان داشت: شهروندان برای خرید محصولات مورد نظر و سایر مایحتاج مورد نیاز خود می‌توانند همه روزه در ساعت فعالیت بازارها به غرفه‌های عرضه‌کننده بازارها مراجعه کنند.


زینلی‌زاده تأکید کرد: این توزیع با هدف تأمین نیاز متعارف خانوارها برنامه‌ریزی شده و به تقاضای خرید عمده پاسخ داده نمی‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر قیمت گوشت قرمز و مرغ در واحدهای صنفی سطح شهر رو به کاهش است و این امر به منظور ایجاد تعادل هر چه بیشتر و مهار قیمت در بازار و برای اینکه همه شهروندان بتوانند بخشی از سبد پروتئینی مورد نیاز خود را تأمین کنند.


رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج با بیان اینکه در صورت تخصیص سهمیه جدید، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد، گفت: این توزیع تا زمان تنظیم بازار و کاهش بیشتر قیمت‌ها همچنان ادامه خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • معرفی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری همدان در نمایشگاه اکسپو
  • افزایش درآمد گردشگری ترکیه
  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • افزایش ۵ برابری بودجه شهرداری بیرجند برای سال ۱۴۰۳
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • چگونه سود 33 درصدی بانکی دریافت کنیم؟
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند
  • زنجیره ارزش گردشگری درآمد پایدار همدان را تضمین‌ می‌کند
  • موقوفات زنجان صاحب درآمد پایدار می‌شوند