Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:21:06 GMT

تدوین دستورالعمل همیار کاپ ویژه پاکبانان و هنرمندان

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۲۶۲

تدوین دستورالعمل همیار کاپ ویژه پاکبانان و هنرمندان

به گزارش خبرگزاری مهر، صدر الدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند با اشاره به اینکه این سازمان در تلاش است با استفاده و بهره گیری از تمام پتانسیل‌های سخت افزاری و نرم افزاری موجود در شهر تهران همچون تابلوهای تبلیغاتی شهری، شبکه‌های اجتماعی و آموزشگران مناطق ۲۲ گانه نسبت به انتقال مفاهیم آموزشی طرح کاهش پسماند (کاپ) به گروه‌های مخاطب شهروندی اقدام کند، افزود: با توجه به نقش و تأثیر گذاری شبکه‌های اجتماعی سازمان مدیریت پسماند مصمم است تا با همکاری داوطلبانه شهروندان و به ویژه شخصیت‌های اجتماعی، سیاسی، فرهنگی، هنری، ورزشی و… تحت عنوان «همیار کاپ» نسبت به انتقال فراگیر مفاهیم آموزشی مدیریت پسماند به گروه‌های مخاطب مبادرت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیپور در ادامه در زمینه مجموعه‌های اجرا کننده دستور العمل همیاران کاپ اظهار داشت: دستور العمل تدوین شده مذکور جهت بهره برداری در حوزه‌های مختلف از جمله خدمات شهری و اجتماعی خصوصاً حوزه آموزش شهروندی به مناطق ۲۲ گانه ابلاغ خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به معرفی همیاران کاپ هنرمندان در حاشیه جشنواره فیلم فجر سال ۹۸ و همیاران کاپ پاکبانان در برنامه تقدیر از پاکبانان نمونه شهر در سال ۹۹ یاد آور شد: در سال جاری نیز مخاطبین سازمان در ویژه برنامه همیاران کاپ، دانش آموزان و در ادامه نمایندگان اصناف مختلف خواهند بود که به تدریج دستورالعمل آموزشی ویژه این مخاطبین تهیه و ابلاغ می‌شود.

کد خبر 5251178

منبع: مهر

کلیدواژه: شهر تهران صدرالدین علیپور شهرداری تهران مدیریت پسماند پاکبان قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان تامین اجتماعی وزارت آموزش و پرورش کمیته امداد امام خمینی هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ویروس کرونا میراث فرهنگی سیدابراهیم رئیسی سازمان هواشناسی هوای سالم مدارس غیردولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است

مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران گفت: وضعیت نظافت تهران در مقایسه با پاریس، پایتخت فرانسه، جایگاه بهتری دارد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، رضا محمدی؛ مدیرعامل سازمان پسماند شهرداری تهران امروز در حاشیه مراسم تکریم 800 نفر از پاکبانان که به مناسبت روز جهانی کارگر  و با حضور حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 برگزار شد، اظهار کرد: براساس آمار و ارقام وضعیت تهران به لحاظ نظافت از پاریس بهتر است.

وی با اشاره به نظرسنجی از شهروندان درباره نظافت پایتخت تصریح کرد: سامانه 137 برای گزارش موارد به شهروندان ارائه می‌شود، با این حال شاهد کاهش تماس‌های مربوط به گلایه‌ها هستیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مدیریت پسماند به مناسبت گرامیداشت هفته زمین پاک
  • اوضاع نظافت تهران از پاریس هم بهتر است؛ آمار هم داریم
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • وضعیت تهران به لحاظ نظافت بهتر از پاریس است
  • کاهش ۶۵ درصدی شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • ضرورت تدوین دستورالعمل واحد فعالیت محیط زیستی در سطح محلات
  • اهدا کارت همیار پسماند به دانش آموزان لاهیجانی
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکان سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا
  • ثبت بیش از ۱۰۰۰ فرم شناسایی مشترکین سازمان پسماند اصفهان در سامانه سنا