Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@12:52:23 GMT

توصیه جالب به یواخیم لو/ کارشناس شو، نه مربی!

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۶۴۶۳

توصیه جالب به یواخیم لو/ کارشناس شو، نه مربی!

خبرورزشی – اوتمار هیتسفلد سرمربی سابق بایرن مونیخ به یواخیم لو سرمربی پیشین تیم ملی آلمان توضیه کرد که بعد از این دیگر در فکر هدایت تیمی دیگر نباشد.

دوران کاری یواخیم لو به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان با حذف ژرمن‌ها به دست انگلیس از مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ به پایان رسید اما به نظر نمی‌رسد که دوران مربیگری این مرد آلمانی هم به پایان رسیده باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا هیتسفیلد به لو توصیه کرد که بهتر است که به جای مربیگری در سایر امور مرتبط با فوتبال، مشغول به کار شود. او در این رابطه گفت: «نمی‌دانم که آیا کار درستی باشد که به لو بگوییم دوباره به کار پراسترسی مانند مربیگری ادامه دهد یا نه چون هدایت یک تیم برای ۶۰ بازی در طول یک سال کلی استرس دارد. اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و فرانسه هم فوتبال‌شان به سبکی است که واقعاً به درد لو نمی‌خورد. به همین دلیل تنها کاری که من می‌توانم به او توصیه کنم انجام دهد، کارشناسی فوتبال در تلویزیون است.»

با وجود ناکامی‌های پیاپی لو با تیم ملی آلمان پس از قهرمانی در جام جهانی ۲۰۱۴، از او به عنوان یکی از گزینه‌های جانشینی فرانک دی‌بوئر سرمربی پیشین تیم ملی هلند یاد می‌شود، کسی که بعد از باخت ۲ بر صفر لاله‌های نارنجی به جمهوری چک در مرحله یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ برکنار شد.

بیشتر بخوانید: تلخ‌ترین خداحافظی با یوگی/ پایان ۱۵ سال پر فراز و نشیب خداحافظی احساسی یواخیم لو/ قلب من همیشه مشکی، قرمز و طلایی می‌زند مربی بزرگی که زیادی ماند/ خداحافظی طولانی آقای لجباز

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اوتمار هیتسفلد یواخیم لو تیم ملی آلمان اوتمار هیتسفلد تیم ملی آلمان یواخیم لو یواخیم لو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر

به گزارش قدس آنلاین، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از برکناری علی خطیر از سمت مدیرعاملی آبی پوشان گفت: امروز یک روز به یادماندنی برای باشگاه استقلال خواهد بود. شاید هم یک هفته به یادماندنی بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس، اتفاق مهم دیگری نیز با درایت آقای دکتر علی عسگری و مهندس شهریاری برای استقلال رقم خورد و تصور می‌کنم از امشب استقلال به ساحل آرامش خواهد رسید.

او ادامه داد: از داستان‌های امسال هر چه بگویم کم گفتم. عده‌ای همه کار کردند استقلال نتیجه نگیرد. اجازه ندادند بازیکنان مورد نظر جذب شود. اتفاق‌هایی برای استقلال افتاد که اصلا خوب نبود و باعث شدند هوادار یک فصل اذیت شود و استرس بکشد. با تصمیمی که امشب گرفته شد، استقلال به ساحل آرامش رسید ولی باید مراقب باشیم. هواداران هوشیار باشند که عده‌ای دوست ندارند استقلال قهرمان شود.

سرمربی استقلال بیان کرد: امروز که این خبر در هواپیمای تیم اعلام شد، همه تیم خوشحال شدند، چون همه امسال اذیت شدند. فعلا نمی‌خواهم زیاد در این باره حرف بزنم. به زودی با هواداران درباره بلاهایی که در یکسال گذشته سر من، تیم و هواداران آوردند صحبت می‌کنم. الان فقط و فقط تمرکزمان روی موفقیت تیم است. با وجود کم و کاستی‌ها تا لحظه آخر برای استقلال خواهیم جنگید. فقط خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند و می‌خواهند آرامش را بر هم بزنند.

دیگر خبرها

  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم
  • مورینیو: آموریم توانایی مربیگری در هر لیگ و هر باشگاهی را دارد
  • کنایه مورینیو به رم: مردم از من انتظار برد با تیم‌هایی را دارند که برای قهرمانی ساخته نشدند!
  • مقصد احتمالی یورگن کلوپ: بازگشت به خانه
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • اتفاق جالب در لیگ دسته 3 اسپانیا؛ تاثیر مستقیم مربی دروازه بان ها روی گل تساوی! / فیلم