Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین خراسان رضوی، کلایی در بخشی از پست اینستاگرامی خود نوشت: یکی از رویاهایی که برای شهر مشهد داشتم و به رغم همه تلاش هایی که صورت گرفت متاسفانه اجرایی نشد، احداث شهربازی بین المللی مشهد بود. در ابتدای دوره مسئولیت ام تلاش زیادی برای تملک کوهستان پارک انجام شد. اما دادستانی در جهت احقاق حقوق عامه با ورود به پرونده تملک کوهستان پارک و روند اقدامات انجام شده، برای انتقال از دولت به مجموعه بنیاد شهید در گذشته، ایرادات و ابهاماتی را وارد دانست و این مسئله باعث شد تا پرونده مالکیت کوهستان پارک به یک پرونده اختلافی تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین مسئله باعث شد تا برای بازسازی کوهستان پارک و ساخت شهربازی براساس پارامترها و استانداردهای بین‌المللی، فرصت طلایی را از دست بدهیم. البته لازم است که این توضیح را عرض کنم که همزمان با پیگیری وضعیت کوهستان پارک، امور مربوط به تملک زمینی به مساحت ۳۰ هکتار در اراضی پلاک ۱۷۶ حاشیه آزادراه مشهد-چناران برای احداث شهربازی بین المللی شهر انجام شد. صادقانه و به دور از هر بهانه جویی بابت تحقق نیافتن این وعده از تمامی همشهریان عذرخواهی می کنم. متاسفانه به دلایلی که توضیح دادم این امر میسر نشد تا بتوانیم این یادگار را برای مشهد و مردم به جای بگذاریم. امیدوارم به زودی و در دوره جدید مدیریت شهری، خبرهای خوبی در این زمینه بشنویم، یا موضوع اختلافات مالکیتی کوهستان پارک حل شود یا در زمینی که در نظر گرفتیم، عملیات اجرایی شهربازی بین‌المللی مشهد آغاز شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: عذرخواهی شهردار مشهد شهربازی کوهستان پارک بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • طرح سوال از شهردار در دستور کار جلسه علنی روز دوشنبه شورا قرار دارد
  • استقبال گسترده زائران و مجاوران رضوی از جشنواره لاله‌های مشهد
  • طرح سوال از شهردار مشهد مقدس کلید خورد
  • همکاری اتاق‌های بازرگانی و پارک علم و فناوری بین‌المللی
  • استقرار اتاق‌های بازرگانی فناوری در پارک فناوری بین‌المللی ایران
  • محمودزاده: پرونده چای دبش لاپوشانی شد، در پرونده کاظم صدیقی هم کوتاهی شد /چرا تا قبل از عذرخواهی صدیقی ورودی به پرونده زمین خواری در ازگل نشد؟
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • بازدیدشهردار تبریز از پروژه عظیم باغ موزه دفاع مقدس در پارک موزه شمیم پایداری تبریز
  • پاکسازی کوهستان پارک پنجه علی بندرعباس در هفته زمین پاک + تصاویر
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد