Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان – محمد ربیعی در نشست خبری پیش از مسابقه مس رفسنجان  مقابل بازی با ماشین‌سازی در لیگ برتر به صحبت پرداخت. گزیده اظهارات وی را در زیر می‌خوانید:

*یکی از حیاتی‌ترین بازی‌های خود را در پایان فصل پیش‌رو داریم برای تیم ماشین‌سازی و کادر فنی‌اش احترام زیادی قائل هستیم و می‌دانیم آنها نسبت به تمامی تیم‌های دیگر با شرایط راحت‌تری بازی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*درک متقابلی از شرایط مسابقه داریم، فاصله دیدار قبلی‌مان با این بازی کم بود و فقط توانستیم یک جلسه تمرین کنیم. در این مدت بیشتر بین رفسنجان و تبریز در راه بودیم. فقط روز گذشته یک نوبت تمرین داشتیم و امروز هم یک جلسه دیگر برگزار می‌کنیم تا خود را مهیای این مسابقه کنیم. دیدار با ماشین‌سازی نیاز به تمرکز بسیار بالا، تدبیر و استراتژی در جریان ۹۰ دقیقه دارد.

*کار راحتی نداریم. ماشین‌سازی مقابل سپاهان و نساجی توان و کیفیت خود را نشان داد. در پنج دیداری که تا پایان فصل پیش‌رو داریم، بازی به بازی پیش می‌رویم. توصیه‌ام به تمام مجموعه تیم و بازیکنان این است با نهایت دقت، سخت‌گیری و جدیت مقابل ماشین‌سازی حاضر شوند می‌دانیم دیدار سختی داریم آن تیم هم توانایی و کیفیت خود را نشان داده است و ان‌شاءالله با تدبیر لازم دست پر از این مسابقه خارج شویم. بیشتر بخوانید: ربیعی: بازیکنانم قول پیروزی مقابل فولاد را داده بودند/ تمجید پیشکسوتان پرسپولیس باعث افتخارم است

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان لیگ برتر محمد ربیعی ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان حمید مطهری که در مقابل استقلال به نتیجه تساوی بدون گل رسیدند، برای حفظ جایگاه چهارمی خود باید فولاد را شکست بدهند.

آنها پس از یک جلسه ریکاوری و استراحت، امروز در کمپ بنیان دیزل تمرین خود را برگزار خواهند کرد و این در حالی است که تنها دو جلسه تمرینی را برای دیدار حساس با فولاد در پیش خواهند داشت.

نکته مهم در مورد تمرین تراکتور این است که محمد عسگری آنالیز تیم حریف را نیز آماده کرده و بازیکنان تراکتور پس از بازبینی این آنالیز باید براساس دستورات کادرفنی در زمین تمرین کار خود را دنبال کنند.

دیگر خبرها

  • ناظر داوری بازی گل گهر و شمس آذر: لباس دو تیم در جلسه هماهنگی مشکلی نداشت، زیر نور مشکل ایجاد شد!
  • انگیزه‌های خاص ستاره جوان آلومینیوم!
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • حسن رود و آخرین توصیه‌های تارتار (عکس)
  • نویدکیا: بازی مقابل صنعت نفت می‌تواند برای ما دردسرساز شود
  • برد حیاتی مشهدی‌ها در لیگ بسکتبال جوانان کشور
  • دورتموند ۵-۱ آگزبورگ؛ زمینه‌سازی زنبورها برای خلق حماسه‌ در اروپا
  • تمرین استقلال در حد یک مسابقه رسمی! (عکس)
  • تراکتور امروز به بنیان دیزل برمی‌گردد
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد