Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، گفت:توسعه زیرساخت های اسکواش، همدان را به قطب اسکواش کشور تبدیل می کند.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، اسدالله ربانی مهر در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان که با حضور مشاور مدیرکل، معاون ورزشی، مدیر روابط‌عمومی و دفتر فنی برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه از زمان ورود دکتر سیفی به استان همدان شاهد تحولات و برنامه‌های خوبی در راستای تحول همه‌جانبه ورزش و جوانان استان همدان هستیم که جای امیدواری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مجموعه مدیریتی اداره کل ورزش و جوانان در تمامی امور راهگشا و پیگیر هستند، گفت: از بدو ورود به هیئت اسکواش استان همدان برنامه‌ها را به دودسته کوتاه‌مدت و بلندمدت تقسیم‌بندی کردیم که خوشبختانه در بحث برنامه‌های کوتاه‌مدت پیگیری‌های لازم جهت بهره‌مندی از کورت اسکواش شهرداری، اطلاع‌رسانی و معرفی اسکواش از طریق فضای مجازی و رسانه ملی، اجرای برنامه‌های فرهنگ همچون دیدار با خانواده معظم شهدا، استعدادیابی خردسالان و کودکان در بوستان‌های سطح شهر انجام شد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان، تأکید کرد: در بحث برنامه‌های بلندمدت به توسعه زیرساخت‌های اسکواش توجه شد و با پیگیری‌های صورت‌گرفته اعتبارات خوبی برای احداث سالن اسکواش در همدان با همکاری سازمان برنامه‌ریزی و بودجه استانداری در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه طی تفاهم‌نامه همکاری با شهرداری مقرر شد دو کورت در بوستان‌های شهر همدان ایجاد شود که امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی کورت پارک مردم همدان هستیم.

ربانی مهر با اشاره به توسعه آموزش‌ها و دوره‌های اسکواش در استان، گفت: خوشبختانه چندی پیش نخستین دوره مربیگری در استان همدان با حضور مربیان بین‌المللی اسکواش حاضر در استان همدان برگزار شد.

وی با اشاره به کسب رتبه‌های برتر کشوری در ارزیابی فدراسیون اسکواش، گفت: امروز با تمامی تلاش‌ها و همراهی و همکاری‌های صورت‌گرفته جایگاه اسکواش استان همدان از 21 به جایگاه پنجم کشور رسیده است که جای تبریک به جامعه ورزش و جوانان استان همدان دارد.

رئیس هیئت اسکواش استان همدان با بیان اینکه امیدواریم پروژه‌های هیئت اسکواش در همدان از محل اعتبارات وزارت ورزش تأمین اعتبار شوند، گفت: اگر استان همدان زیرساخت‌های ورزشی مناسب داشته باشد توانایی میزبانی مسابقات آسیایی را داریم.

وی با اشاره به اینکه راه‌اندازی پدل اسکواش یکی از موارد موردنیاز اسکواش همدان است، گفت: آماده معرفی سرمایه‌گذار بخش خصوصی برای توسعه زیرساخت‌های اسکواش همدان را داریم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رئیس هیئت اسکواش استان همدان اسکواش همدان توسعه زیرساخت های اسکواش هیئت اسکواش استان همدان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک

محمدحسن اسدی در کوهپیمایی خانواده بزرگ شهرداری شیراز در بوستان کوهستانی دراک که با همت اداره رفاه کارکنان شهرداری برگزار شد، با بیان اینکه روز ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای را برای این کوهپیمایی بزرگ به فال نیک می‌گیریم، از حضور در اجتماع خانواده شهرداری شیراز ابراز خرسندی کرد.

اوافزود: امروز را روزی برای ورزش خانوادگی و سلامت جسم قرار دادیم تا ورزش و نشاط اجتماعی را در خانواده بزرگ شهرداری شیراز ترویج دهیم.

شهردار شیراز از تلاش دست‌اندرکاران برای ثبت روزی خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی و تقدیر کرد.

اسدی گریزی نیز به تاریخچه ایجاد فضای تفریحی و امن بوستان کوهستانی دراک زد و یاد و نام همه کسانی که در ۱۲ سال گذشته در بهبود فضای این بوستان نقش داشتند، گرامی داشت.

او همچنین به تدبیر مدیریت شهری برای تحول این نقطه از کلان‌شهر درراستای تقویت زیرساخت‌های گردشگری اشاره و عنوان کرد: پروژه پارک آبی به‌صورت شبانه‌روزی در حال فعالیت است و عملیات اجرایی پروژه آکواریوم نیز درحال انجام است.

شهردار شیراز خبر احداث تله کابین را نیز به خانواده بزرگ شهرداری این کلان‌شهر داد.

این مقام ارشد مدیریت شهری به اقدامات شهرداری شیراز به‌ویژه نوروز با توجه به حجم بالای گردشپذیری این کلان‌شهر و برنامه‌های پیش‌رو از همراهی خانواده بزرگ شهرداری با مدیریت شهری و رقم خوردن اتفاقات خوب تقدیر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • توسعه ورزش های همگانی با اجرای برنامه آزاد سازی اماکن ورزشی
  • تکمیل و توسعه زنجیره ارزش سفال و کشمش اولویت استان همدان
  • عزم هیئت الجزایری برای توسعه همکاری فناورانه با ایران
  • توسعه زیرساخت های آموزشی در استان سمنان/ افتتاح ۱۴ چمن مصنوعی
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • نخستین دوره مربیگری سطح یک اسکواش در همدان برگزار می‌شود
  • اساسنامه صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش تصویب شد
  • ۳۰۰۰خوابگاه متاهلی در کشور در حال ساخت است
  • پیوستن رهبران فناوری دنیا به هیئت فدرال ایمنی هوش مصنوعی آمریکا
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک