Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم ملی والیبال ایران به حرف‌های فرهاد قائمی واکنش نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز قائمی که با قلم قرمز آلکنو روی نامش مواجه شده بود، صحبت‌های تندی کرد و ادعاهایی را نسبت به سرپرست تیم ملی بیان کرد. در این خصوص سرپرست تیم‌ملی با خبرنگار ورزش سه به گفت و گو پرداخت. خوش‌خبر گفت: این حرف را بازیکنی می‌زند که از نوجوانی در تیم ملی بوده و زحمت کشیده است و همان طور که قبلا گفتم اگر خوبی ها و زحمات آقای قائمی را در یک کفه ترازو بگذاریم و این صحبت هایش را در کفه دیگر می‌بینم زحماتش خیلی سنگین تر است و این صحبت ها خللی در احترام به ایشان وارد نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرف ها نظر ایشان است و من کاملا به آن احترام می‌گذارم. من فقط خواندم مطالب و صحبت هایش را که مرا مافیا دانسته و بعد از این همه سال کنار هم بودن و کار کردن از لحاظ عاطفی من را به هم ریخت. اما تیم ملی انقدر شان دارد که در کار ما اشکالی به وجود نمی‌آید. من و فرهاد قائمی ارتباط عاطفی خوبی با هم داشتیم و شناختی که او از من دارد پسرم آن‌قدر ندارد. آقای قائمی نقش پررنگی در روابط ما داشته است حتی در مسائل غیر والیبالی با هم حرف می‌زدیم. اما حالا پس از خط خوردن مشخص است حرف های زیادی در دلش بوده و عنوان نکرده است.

 

او درباره بیان شدن این حرف‌ها در آستانه بازی های حساس المپیک گفت: شاید واقعا نیاز باشد در آستانه المپیک بازیکنان هر چه در دلشان است بگویند! مثل آقای ظریف که او هم از من به شدت انتقاد کرد. من دوست دارم تمام بازیکنانی که در اردو هستند تمام حرف‌هایشان را بزنند.

 

سرپرست تیم ملی درباره پروسه خط خورد قائمی عنوان کرد: آقای الکنو به قصد دیدن میرزا جانپور و قائمی آمدند و گفتند که من آمادگی که شما از قائمی تعریف کردید را از او ندیدم. تیم هشت جلسه تمرین در ایران دارد و در این هشت جلسه به آمادگی کامل رسیون او محال است. امکان فشار بیش از اندازه برای رساندن او وجود ندارد به همین خاطر نمی‌توان روی او ریسک کند و از اسم ایشان گذشت. 

 

خوش‌خبر در پایان درباره تاثیر حرف‌های دریافت کننده سابق تیم ملی گفت: طبیعتا این مسئله و شنیدن این ها از یک بازیکن با تجربه روی دیگران تاثیر می‌گذارند و من اگر جای فرهاد بودم حرف‌هایم را نگه می‌داشتم بعد از المپیک چرا که همه ما مدعی هستیم اولویت ما تیم ملی است و این حرف ها، هم ذهن مربی و هم بازیکنان را خراب می‌کند و جو بدی حاکم می‌شود و زمان زیادی می‌برد تا به شرایط عادی برسیم.

والیبال امیر خوش خبر(سرپرست) تیم ملی والیبال ایران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: والیبال امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران سرپرست تیم ملی خوش خبر صحبت ها حرف ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واکنش سرپرست استقلال به برتری برابر ذوب آهن
  • سرپرست استقلال مجوز نگرفت؛حجازی سکونشین شد+ فیلم
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • (ویدئو) بچگانه صحبت کردن شیرین «نون خ»
  • گلایه‌های بازیکنان از سرپرست جدید باشگاه استقلال
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • همکاری ژاپن در بخش انرژی و آب افغانستان
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • خطیر رفت، تغییرات دیگری هم در راه است/ سمیعی سرپرست شد که آخر فصل او هم برود!