Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، طبق درخواست کمیته برگزاری بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ تمام کشورهای شرکت کننده می‌بایست یک خانم و یک آقا به عنوان پرچمدار کاروان معرفی نمایند.

بر این اساس در جریان برگزاری یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه هیأت رئیسه و اجرایی کمیته ملی پارالمپیک و پس از انجام قرعه کشی میان گزینه‌های مورد نظر، در نهایت زهرا نعمتی، ملی پوش تیم تیراندازی با کمان و نورمحمد آرخی ، ملی پوش تیم دو و میدانی نابینایان و کم بینایان، به عنوان پرچمداران کاروان ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش بانوان زهرا نعمتی، ساره جوانمردی و الناز دارابیان و در بخش آقایان داود علیپوریان ، نورمحمد آرخی و روح اله رستمی کاندید بودند که پس از انجام قرعه کشی در نهایت نعمتی و آرخی انتخاب شدند.

کاروان پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران در بازی‌های توکیو ۲۰۲۰ با عنوان “سردار دل‌ها” حضور می‌یابد و تا کنون حضور ۶۲ ورزشکار از کشورمان دراین رویداد قطعی شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: کمیته ملی پارالمپیک بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو زهرا نعمتی کاروان ورزش ایران کمیته ملی پارالمپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۱۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • بازدید پولادگر از اردوی تیم ملی پاراکانو
  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد
  • ۳۸ سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک کسب شده است
  • آخرين خبرها از كاروان ايران در پارالمپيک پاریس
  • پولادگر: اعزام گلبال به پارالمپیک قطعی شد/نگران بودجه هستیم
  • اعزام تیم ملی گلبال به بازی‌های پارالمپیک بعد از ۱۲ سال
  • نگران بودجه کمیته ملی پارالمپیک در سال پارالمپیک هستیم
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس