Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-03@14:12:20 GMT

اضافه شدن آلکنو به تمرینات تیم ملی والیبال

تاریخ انتشار: ۱۴ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۴۴۷۲۱۷

اردوهای آماده‌سازی تیم ملی والیبال کشورمان برای حضور در رقابت‌های المپیک توکیو 2020 در روز شنبه در محل فدراسیون والیبال آغاز شده است. ولادیمیر آلکنو ، سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان از عصر روز گذشته به تمرینات اضافه شد.

وی بلافاصله پس از ورود به تمرینات روی نام فرهاد قائمی، محمدطاهر وادی و بردیا سعادت خط قرمز کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین امروز هم امیرحسین اسفندیار از اردوی تیم ملی خارج شد. خط زدن نام بازیکنی همچون فرهاد قائمی که با درخواست محمدرضا داورزنی به تمرینات اضافه شده بود حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت.

در همین راستا و برای بررسی عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌ها امروز جلسه کوتاهی بین ولادیمیر آلکنو، محمدرضا داورزنی و امیر خوش‌خبر در محل فدراسیون برگزار شد.

در این جلسه آلکنو گزارش کاملی از شرایط تیم ملی در لیگ ملت‌ها ارائه کرد و داورزنی هم گفت که همچنان به صورت تمام قد از او حمایت می‌کند. ضمن اینکه رئیس فدراسیون درخواست کرد تا اگر کم و کاستی در اردو تیم ملی وجود دارد بلافاصله اعلام شود تا مسئولان برای رفع آن تلاش کنند.

در بخشی دیگر از این جلسه داورزنی درمورد دلایل خط خوردن فرهاد قائمی از آلکنو پرسید و سرمربی تیم ملی توضیح داد که قائمی نمی‌توانست در 8 جلسه به آمادگی حضور در المپیک دست پیدا کند و اگر فشار زیادی به وی وارد شود امکان مصدومیت وجود داشت و به همین دلیل وی را کنار گذاشت.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی والیبال ولادیمیر آلکنو تیم ملی والیبال المپیک توکیو فرهاد قائمی ولادیمیر آلکنو تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان

به گزارش "ورزش سه"، میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه با دعوت همتای عمانی خود راهی این کشور شد. تقوی در این سفر در جلسات متعددی با رئیس فدراسیون والیبال عمان در خصوص تبادل مربی، برگزاری کمپ مشترک در بخش‌های و رده‌های سنی مختف رشته‌های والیبال ساحلی و سالنی به بحث و گفتگو پرداخت و با امضای یک تفاهم‌نامه مشترک، همکاری و تعامل ایران را با عمان آغاز کرد.

همچنین تقوی در این دیدار مذاکراتی در خصوص افزایش تعامل و همکاری با فدراسیون حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی داشت و مذاکراتی با دیگر روسای فدراسیون‌ها انجام داد.

رئیس فدراسیون والیبال کشورمان در دیدار با سفیر ایران در عمان در خصوص لزوم حمایت فدراسیون‌های ورزشی در سفرهای بین‌المللی توسط وزارت امورخارجه و سفارت خانه‌های جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف صحبت‌هایی انجام داد و با حضور در کمیته ملی المپیک عمان با دبیر کل این کمیته به گفتگو نشست.

بازدید و بررسی بیشتر امکانات والیبال عمان و همچنین بررسی زمینه‌های مشترک دو فدراسیون برای ارتقای سطح والیبال دو کشور از دیگر برنامه‌های امروز تقوی در عمان است. رئیس فدراسیون والیبال ایران امشب(جمعه 14 اردیبهشت) به تهران باز خواهد گشت.

دیگر خبرها

  • کمک برزیلی پائز وارد ایران شد/ تکمیل شدن کادر فنی تیم ملی والیبال
  • کادرفنی تیم ملی والیبال تکمیل شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به والیبال ایران رسید
  • یک برزیلی دیگر آمد، خیال پائز راحت شد
  • کادر فنی تیم ملی والیبال ایران تکمیل شد
  • ۱۸ کرسی آسیای مرکزی به نام والیبال ایران
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • صاعقه در تمرین تیم ملی والیبال! (عکس)