Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیکان گفت: پله به پله جلو می‌رویم و هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم.

به گزارش ایسنا، مهدی تارتار بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: ابتدا درباره تغییر رای بازی سایپا و پیکان صحبت می‌کنم و جا دارد از اعضای کمیته استیناف تشکر کنم و به فدراسیون به دلیل حضور چنین افرادی در بدنه‌اش تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حق ما را به ما برگرداندند و از همه تشکر می‌کنم و امیدوارم همیشه رای‌ها عادلانه صادر شود. از آقای صالحی، رییس کمیته استیناف تشکر کنم و به من ثابت شد که او انسان پاکی است.

او درباره بازی این تیم با سپاهان گفت: بازی بسیار سنگینی خواهد بود و باتوجه به شرایط سپاهان در جدول و کورسی که با پرسپولیس دارد، کار بسیار سخت است. آن‌ها از نظر باشگاهی منسجم هستند و کادر فنی باهوش و کاربلد و بازیکنان باکیفیتی دارند و کارمان سخت است اما شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان‌مان انگیزه‌ بسیار بالایی دارند. درست است در جدول جای امنی داریم اما اگر بیش‌تر تلاش کنیم به جایگاه بهتری می‌رسیم، چون با جایگاه چهارم فقط سه امتیاز فاصله داریم.

سرمربی پیکان ادامه داد: اگر بازیکنان ما تلاش بیش‌تری کنند و استارت بزنند، می‌توانیم در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم. به بازیکنانم گفته‌ام اگر می‌خواهیم بزرگ شوید و سال بعد تیم‌های خوبی شما را بخواهند، باید مقابل تیم‌های بزرگ بهتر کار کنید. از فردا شروع می‌کنیم و امیدوارم بتوانیم بازی خوبی به همراه پیروزی داشته باشیم.

او اضافه کرد: ما بازی به بازی پیش می‌رویم و مطمئن باشید همان توانی که مقابل سپاهان می‌گذاریم، مقابل پرسپولیس هم خواهیم گذاشت و همیشه به بازیکنانم می‌گویم نباید هیچ حقی به گردن‌مان باشد و باشگاه‌مان تعهد داریم و این را ثابت کردیم. پله به پله جلو می‌رویم و هر بازی را مثل یک فینال می‌بینیم. باید نگاه‌ها را نسبت به پیکان تغییر دهیم و تلاش‌مان را می‌کنیم و ذره‌ای کم نمی‌گذاریم.

تارتار با بیان این‌که بازگشت امتیاز حق‌مان بود، گفت: ما در زمین بازی را بردیم و بازیکن تعویضی هم هیچ نقشی در بازی نداشت و واقعا درود می‌فرستم به کمیته استیناف که حق ما را به ما برگرداندند.

او درباره قضاوت داور بازی فردا گفت: آقای حیدری جوان است و امیدوارم فردا برنده بازی او باشد. بعضی از داوران می‌خواهند با تجربه عمل کنند و جایگاه تیم‌ها را هم در نظر می‌گیرند. می‌بینند پیکان سقوط نمی‌کند و مدعی هم نیست اما سپاهان در کورس قهرمانی است و مبادا برای سپاهان اشتباه کنند اما تیم ما را هم باید ببینند تا حقی از ما ضایع نشود. امیدوارم فردا داور روز خوبی داشته باشد و اشتباهات گذشته‌اش در بازی ما را جزو اشتباهات سهوی‌اش می‌گذاریم.

سرمربی پیکان در پایان درباره گزینه‌های سقوط به دسته یک بیان کرد: امیدوارم تیمی سقوط کند که استحقاقش را دارد. هر تیمی که ضعیف‌تر است باید سقوط کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مهدي تارتار تيم فوتبال پيكان ليگ برتر فوتبال ایران تيم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان

قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال برگزار شد و تیم‌ها حریفان خود را شناختند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات سی‌وهشتمین دوره جام حذفی امروز (دوشنبه) در محل سازمان لیگ برگزار شد و تیم‌ها به شرح زیر رقبای خود را شناختند. (نام تیم‌های میزبان ابتدا آمده است)

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

بازی شماره 1: تراکتور تبریز - مس رفسنجان

بازی شماره 2: چادرملو اردکان - آلومینیوم اراک

بازی شماره 3: گل‌گهر سیرجان - هوادار تهران

بازی شماره 4: سپاهان اصفهان - ملوان انزلی

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی شماره یک با برنده بازی شماره دو دیدار می‌کند و برنده‌ دیدار شماره 3 رودرروی برنده مسابقه شماره 4 می‌رود.

برگزاری فینال جام حذفی در کرمان با یک شرط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • باید حواسمان را جمع کنیم و امتیاز بگیریم
  • سپاهان، پلیمر را دست خالی گذاشت
  • عنایتی: سیاست باشگاه پیکان جوان‌گرایی است
  • توخل: می‌خواهیم به فینال ومبلی برسیم/ آنچلوتی یک اسطوره است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • توخل: نمی‌دانم چرا، ولی گنابری به رئال گل می‌زند
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • امیدوارم با جام برگردیم | فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا