Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه F تیم‌های فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی و کایای فیلیپین امروز به مصاف هم رفتند.

این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی به اتمام رسید. گل‌های این بازی را یون بیت گارام ۲ بار در دقایق ۲۷ و ۵۱ برای تیم اولسان هیوندا و جوین بدیچ در دقیقه ۴۷ برای تیم کایا به ثمر رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم فوتبال اولسان هیوندای با پیروزی در این بازی بعد از ۴ مسابقه ۱۲ امتیازی شد و با اقتدار در صدر جدول گروه F قرار گرفت. تیم کایا نیز بدون امتیاز در قعر جدول این گروه باقی ماند.

بيشتر بخوانيد

لیگ قهرمانان آسیا در منطقه شرق با پیروزی نماینده فوتبال ژاپن آغاز شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا دنیای ورزش اولسان هیوندای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود

یکی از سهمیه های ایران در لیگ نخبگان به قهرمان جام جذفی اختصاص دارد.

طرفداری | با اعلام روشنک، مسئول جام حذفی فوتبال ایران، قهرمان این فصل از رقابت‌های جام حذفی به پلی‌آف لیگ نخبگان صعود می‌کند.

سهمیه ایران در این مسابقات ۱+۲ است و از همین‌رو تیم‌های اول و دوم لیگ برتر سهمیه مستقیم حضور در این رقابت‌ها را کسب می‌کنند و قهرمان جام حذفی راهی پلی‌آف می‌شود. لیگ نخبگان از امسال جایگزین لیگ قهرمانان آسیا خواهد شد.

قرار است کنفدراسیون فوتبال آسیا برای این رقابت ها جوایز بسیار باارزش تری را هم درنظر بگیرد.

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • قهرمان جام حذفی فوتبال ایران سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • قهرمان جام حذفی فوتبال سهمیه لیگ نخبگان می‌گیرد؟
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • گوستاوو: با فکر بازی استقلال می‌خوابم
  • صعود ملوان به مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • صعود گل گهر به یک چهارم با پیروزی مقابل فجرسپاسی
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • جام حذفی فوتبال/ تراکتور، ملوان و گل گهر به مرحله یک چهارم صعود کردند
  • صعود هوادار با بردن مس سونگون