Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: با کسب شش امتیاز در دو بازی قبل به ساحل آرامش رسیدیم، اما برای بازی‌های آینده هم برنامه داریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داست: خدا را شکر در دو بازی خیلی خوب توانستیم با کسب امتیاز از زمین خارج شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطمئناً در ادامه راه این شش امتیاز به ما خیلی کمک می‌کند. ما به ساحل آرامش رسیدیم و ان‌شاءالله برای بازی‌های بعد هم برنامه‌ریزی داریم تا با حداکثر توان ظاهر شویم.

وی افزود: قطعاً با شرایطی که نساجی دارد، فردا یک بازی انتحاری را مقابل ما انجام خواهد داد و سه امتیاز فردا برای هر دو تیم در جدول مهم است. با آنالیزها و تمرینات خوبی که داشتیم امیدواریم بچه‌ها فردا باهوش و باتمرکز بازی کنند.

سرمربی صنعت نفت در واکنش به اینکه در فضای مجازی صحبت‌هایی راجع به جدایی برخی بازیکنان مطرح می‌شود، گفت: واقعیت این است که بچه‌ها کمی از این بابت که ممکن است مصدومیت به سراغ‌شان بیاید،‌ نگران هستند. فوتبالیست‌ها در هفته‌های آخر باید نسبت به اول فصل به لحاظ ذهنی آماده‌تر باشند. مدیریت باشگاه یک کار خوب انجام داده و برای بچه‌ها زمان تعیین کرده است که هر کدام تمایل دارند برای تمدید قرارداد به باشگاه بروند. ضمن اینکه ما هم در دو سه روز گذشته اعلام کردیم برنامه فصل آینده را هم آماده کردیم و طی چند روز آینده به باشگاه می‌دهیم.

ساکی: 6 امتیاز صنعت نفت نتیجه اردوی خوب تهران بود

 

پورموسوی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم صنعت نفت قوی داشته باشیم، باید با بازیکنان کنونی تمدید کنیم. شاکله تیم را حفظ کنیم و در نقل‌و‌انتقالات هم نقاط ضعف را ترمیم کنیم و پنج، شش بازیکن جدید جذب کنیم. ان‌شاءالله در فصل بعد هم بتوانیم ایرادات را با همدلی برطرف کنیم.

وی یادآور شد: ما در بازی قبل محمد سیدی را نداشتیم و خدا را شکر این بازی را داریم. حسین بغلانی هم خدا را شکر فردا داریم. با توجه به اینکه ما دو بازیکن غیر تخصصی در دفاع بازی دادیم، کمی در بازی قبل مشکل داشتیم، ولی این مشکل را برطرف کردیم و فردا محمد طیبی را هم در اختیار داریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در خاتمه گفت: شک نکنید ما در بازی خانگی و بیرون از خانه تلاش کردیم تا بهترین کیفیت را نشان دادیم و فردا هم برای کسب سه امتیاز به زمین می‌رویم. ما حسین ساکی را هم برای بازی با نساجی در اختیار نداریم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان سیداکبر پورموسوی صنعت نفت آبادان سیداکبر پورموسوی صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۴۴۷۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS

لیونل مسی دو رکورد گلزنی در لیگ برتر فوتبال آمریکا (MLS) به نام خود ثبت کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اینتر میامی بامداد امروز در بازی خارج از خانه فصل عادی MLS در خانه نیوانگلند با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. لیونل مسی، مهاجم 36 ساله آرژانتینی در این بازی 2 گل زد و 2 پاس گل داد.

این نتیجه به لیونل مسی اجازه داد تا دو رکورد جدید MLS را به طور همزمان ثبت کند. در 7 بازی فصل عادی، او 16 امتیاز با 9 گل و 7 پاس گل به دست آورده است.  پیش از این هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ در 7 بازی ابتدایی خود 16 امتیاز با استفاده از سیستم گل و پاس گل کسب نکرده بود.

لیونل مسی همچنین با 5 بازی متوالی که در آن دو یا چند گل یا پاس گل داده است به نخستین بازیکن تاریخ MLS در این شاخص تبدیل شد.

در حال حاضر اینتر میامی با 21 امتیاز در صدر جدول رده بندی MLS قرار دارد و در بازی بعدی خود با نیویورک ردبولز دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • (ویدئو) لحظه اصابت پهپاد انتحاری به میدان گازی در سلیمانیه عراق
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • نساجی با یک بازیکن جدید برابر ذوب آهن
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • سون: آرسنال یک از بزرگترین تیم‌های جهان است
  • توخل: اهمیتی به رانگنیک نمی‌دهم
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان